Ja nofi verder. Maar de chick op dat plaatje is gewoon echt een lekker wijf.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:01 schreef DjinN het volgende:
Dat mag jij vindenIeder zn eigen mening
![]()
Overigens vraag ik me af waar de foto's van jou en Techno zijn ?
* DjinN doet ook aan Zumba !quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Bedsport![]()
Fitness, kickfun en zumba
Ik vraag niet om een vergelijking met Brad Pitt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:01 schreef DjinN het volgende:
Als jij dat vind, primaquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja nofi verder. Maar de chick op dat plaatje is gewoon echt een lekker wijf.
die komt meestal na de donderdagquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Net lekker gesport en het is bijna vrijdag, dat betekent dat het bijna zaterdag is
Al wilde plannen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
die komt meestal na de donderdagwel zin in het weekeind
Haha ach, oefening baart kunst toch ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:03 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja das leuk heIk doe alleen alles verkeerd maarja
Ik vind jullie allebei wel wat hebben. Maar compleet anders inderdaad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:01 schreef DjinN het volgende:
Dat mag jij vindenIeder zn eigen mening
![]()
Altijd wilde plannenquote:
Dus je hebt een date?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:06 schreef Thrust het volgende:
[..]
Altijd wilde plannenga waarschijnlijk met een leuk iemand iets leuks doen (lekker cryptisch
)
Mijn weekend is ook al begonnenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:07 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in morgen en het weekend! Ow wacht, ik heb al weekend
quote:
Hij is net als ik? Afspreken maar niet komen opdagen?quote:
Maak me maar jaloers!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:07 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in morgen en het weekend! Ow wacht, ik heb al weekend
Zelfs zonder date/afspraak kom jij niet opdagenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:08 schreef JoeyT het volgende:
Hij is net als ik? Afspreken maar niet komen opdagen?
Maar hoe moet ik dan weten dat ik moet opdagen als er geen afspraak isquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs zonder date/afspraak kom jij niet opdagen
[vrouwenvaagheidmodus]quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef JoeyT het volgende:
Maar hoe moet ik dan weten dat ik moet opdagen als er geen afspraak is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |