Balen FFquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
75 km. voor niks gereden, ruzie met een klant en als klap op de vuurpijl een lekke band...![]()
![]()
Hallo lieve mensjes
Van die gasten (zie echt maar 2 posts terug ofzo)quote:
Heb je gisteren toch al geplaatstquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Ik heb net een verslagje geschreven over m'n excursie naar het slachthuis. Ik zit te twijfelen of ik m op Fok! zal plaatsen... Er zitten foto's en een filmpje bij.
Aah die.. dat is balenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:13 schreef mahlah het volgende:
[..]
Van die gasten (zie echt maar 2 posts terug ofzo)
Ach ja, je heb van die dagen dat alles tegenzitquote:
Gelukkig is autorijden leuk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
75 km. voor niks gereden, ruzie met een klant en als klap op de vuurpijl een lekke band...![]()
![]()
Hallo lieve mensjes
Dat is waarquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach ja, je heb van die dagen dat alles tegenzit![]()
Morgen weer een dag
Oh ja? Ik heb gisteren een groepsfoto laten zien. Dit verslag is inclusief alle nasty detailsquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je gisteren toch al geplaatst
Ik lees wel wat gemekker van jullie. Daar val ik altijd goed bij in slaapquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik lees wel wat gemekker van jullie. Daar val ik altijd goed bij in slaap
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Door jou gaat het hier in 1 keer weer leven!
Oeh, krijgen we fresh meat om te keurenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja? Ik heb gisteren een groepsfoto laten zien. Dit verslag is inclusief alle nasty details
hihi, kredietenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geheel andere functie. Zit in de bankwereld en mijn directeuren en adviseurs adviezen geven op het gebied van kredieten. Heel gaaf als je in die sector zit
[..]
Idd groot gelijk. Leuk om te horen dat hij een ander heeft gevonden.
[..]
Wat voor werk doe je? En waar ga je volgende maand heen
Alles, van levend tot koelcel. Alleen het schieten staat niet op de foto, gaat veeuuuul te snel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh, krijgen we fresh meat om te keuren
*registreert alvast domeinnaam www.naaktevrouweninslachthuis.com*quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles, van levend tot koelcel. Alleen het schieten staat niet op de foto, gaat veeuuuul te snel.
*zwaait terug*quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*zwaait terug*
je lijkt een beetje op Tipi Wan
Zie GC... ivm mogelijk slechte reacties in F&F.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*registreert alvast domeinnaam www.naaktevrouweninslachthuis.com*
Had er niet eens bij nagedacht überhauptquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan voornamelijk op de hoofdfoto, de rest niet.
Beetje dat Aziatische.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Had er niet eens bij nagedacht überhaupt
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:45 schreef Bos81 het volgende:
Die hoofdfoto mischien wel, maar ik heb Djinn al meerdere malen IRL gezien ik vind haar er niet echt op lijken om eerlijk te zijn.
ik ben benieuwd naar je meningquote:
Ik had een Tissot in de hand laatst. Nieuw model, haske mooi, blabla. Maar toen heb ik em teruggelegd en daarna geen tijd meer. Kwam ik in NL, bleek ie hier 400 euro duurder te zijn dan in de VS.quote:
Even FoBo bekeken, maar nee.. ze lijkt voor geen meter op die foto die hier gepost is.quote:
In Nederland zijn ze inderdaad een stuk duurder. Helaas.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:57 schreef Kreator het volgende:
Ik had een Tissot in de hand laatst. Nieuw model, haske mooi, blabla. Maar toen heb ik em teruggelegd en daarna geen tijd meer. Kwam ik in NL, bleek ie hier 400 euro duurder te zijn dan in de VS..
Dat. En ik vind het meisje vd foto hier gewoon een stuk mooier. En compleet anders.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:58 schreef Techno het volgende:
Even FoBo bekeken, maar nee.. ze lijkt voor geen meter op die foto die hier gepost is.
Vanwaar de blijdschap?quote:
Dat mag jij vindenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat. En ik vind het meisje vd foto hier gewoon een stuk mooier. En compleet anders.
Net lekker gesport en het is bijna vrijdag, dat betekent dat het bijna zaterdag isquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vanwaar de blijdschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |