Balen FFquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
75 km. voor niks gereden, ruzie met een klant en als klap op de vuurpijl een lekke band...![]()
![]()
Hallo lieve mensjes
Van die gasten (zie echt maar 2 posts terug ofzo)quote:
Heb je gisteren toch al geplaatstquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Ik heb net een verslagje geschreven over m'n excursie naar het slachthuis. Ik zit te twijfelen of ik m op Fok! zal plaatsen... Er zitten foto's en een filmpje bij.
Aah die.. dat is balenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:13 schreef mahlah het volgende:
[..]
Van die gasten (zie echt maar 2 posts terug ofzo)
Ach ja, je heb van die dagen dat alles tegenzitquote:
Gelukkig is autorijden leuk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
75 km. voor niks gereden, ruzie met een klant en als klap op de vuurpijl een lekke band...![]()
![]()
Hallo lieve mensjes
Dat is waarquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach ja, je heb van die dagen dat alles tegenzit![]()
Morgen weer een dag
Oh ja? Ik heb gisteren een groepsfoto laten zien. Dit verslag is inclusief alle nasty detailsquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je gisteren toch al geplaatst
Ik lees wel wat gemekker van jullie. Daar val ik altijd goed bij in slaapquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik lees wel wat gemekker van jullie. Daar val ik altijd goed bij in slaap
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Door jou gaat het hier in 1 keer weer leven!
Oeh, krijgen we fresh meat om te keurenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja? Ik heb gisteren een groepsfoto laten zien. Dit verslag is inclusief alle nasty details
hihi, kredietenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geheel andere functie. Zit in de bankwereld en mijn directeuren en adviseurs adviezen geven op het gebied van kredieten. Heel gaaf als je in die sector zit
[..]
Idd groot gelijk. Leuk om te horen dat hij een ander heeft gevonden.
[..]
Wat voor werk doe je? En waar ga je volgende maand heen
Alles, van levend tot koelcel. Alleen het schieten staat niet op de foto, gaat veeuuuul te snel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh, krijgen we fresh meat om te keuren
*registreert alvast domeinnaam www.naaktevrouweninslachthuis.com*quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles, van levend tot koelcel. Alleen het schieten staat niet op de foto, gaat veeuuuul te snel.
*zwaait terug*quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*zwaait terug*
je lijkt een beetje op Tipi Wan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |