quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel lekkers in Zeeland!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent zo zachtaardig he.![]()
Ik heb trouwens een klasgenoot die best op jou lijkt.Ik zag dat vandaag pas.
Ja maar dan mag ik hopen dat niemand echt zachtaardig blijft.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mwah.. Weet niet of ik echt zachtaardig ben. Als iemand me bedonderd of pijn doet dan ga ik over lijken
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:57 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zoveel lekkers in Zeeland!![]()
Ik ga verhuizen
ben helemaal niet van de pillen enzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]zou ik niet doen denk ik. verslavend enzo
maar wel klote ja, en je doet er heel weinig tegen. enige dat je kan doen is er zelf anders mee omgaan. Niet proberen dingen te veranderen die je niet kunt veranderen, ofzoiets.sterkte
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar dan mag ik hopen dat niemand echt zachtaardig blijft.Ook niet zo gek dus.
Hier ben je iig een lief vrouwke zo.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent zo zachtaardig he.![]()
Ik heb trouwens een klasgenoot die best op jou lijkt.Ik zag dat vandaag pas.
Wat heeft een klasgenoot op de meet te zoeken?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet ze al dat ze 27 maar naar Utrecht moet?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet ze al dat ze 27 maart naar Utrecht moet?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat heeft een klasgenoot op de meet te zoeken?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja dat maakt haar bij voorbaat interessant.
wel erg oppervlakkigquote:
ah ok, dat maakt het wel extra heftig dan. klote meiske. extra lief maar zijn voor jezelf en voor je opa dan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ben helemaal niet van de pillen enzoslik zo min mogelijk en heb nog nooit een slaappil genomen..
nja, probeer niks te veranderen.. het is ook wel mooi geweest voor hem.. mja, tis toch meer een vader voor me geweest dan mijn eigen pa, dus heb er wel moeite mee
Niet dat we daarheen gaan of zo, maar goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij Stairway emmertjes hebben voor al het kwijl dat die dag zal druipen.
Wees niet bang, uit mijn bek geen druppel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij Stairway emmertjes hebben voor al het kwijl dat die dag zal druipen.
Verbeterd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet dat we daarheen gaan of zo, maar goed
Waar dan ook uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wees niet bang, uit mijn bek geen druppel.
Echt nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach ja, zo hoort zo'n eerste indruk ook te zijn toch?
eerste indruk is bij mijn altijd uitstraling van een persoonquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach ja, zo hoort zo'n eerste indruk ook te zijn toch?
Wat zij zegtquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, je moet het er uiteindelijk wel op kunnen natuurlijk.
Maar als je eerste indruk al oppervlakkig is... dan is er toch iets mis lijkt mequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, je moet het er uiteindelijk wel op kunnen natuurlijk.
Ooh zo. Nah wat zie je als oppervlakkig?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:09 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar als je eerste indruk al oppervlakkig is... dan is er toch iets mis lijkt me
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok, dat maakt het wel extra heftig dan. klote meiske. extra lief maar zijn voor jezelf en voor je opa dan.
nja je zou anders kunnen overwegen om 1 keer 1 slaappil te vragen ad huisarts. als het lang blijft duren. dan slaap je wel weer een nachtje goed. kan je niet in slaap komen, of word je snachts wakker? of beide?
Saai en geen inhoud hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh zo. Nah wat zie je als oppervlakkig?
Denk niet dat RZ het zo bedoeld, niet mijn manier van benadering maar ieder z'n dingquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:09 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar als je eerste indruk al oppervlakkig is... dan is er toch iets mis lijkt me
lxbquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh zo. Nah wat zie je als oppervlakkig?
dat geld niet voor ronde vormenquote:
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja ok. Als een man zo zou zijn is dat voor jou oppervlakkig dan? Zo bedoel je?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:13 schreef Socios het volgende:
Hallo allemaal,
Bij dezen meld ik mij ook aan voor de meet op 27 maart.
Maar dan nog kun je dat aan sommige mensen gewoon al zienquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is geen eerste indruk. Eerste indruk is het moment dat je iemand ziet.
Nee. Iemand kan heel verlegen zijn en dus saai en dom overkomen, maar als je diegene eenmaal kent kan het best mee vallen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar dan nog kun je dat aan sommige mensen gewoon al zien
Ik merk dat wel als je voor het eerst met iemand praat soms. Sommige praten zo loom, saai, raar of wat dan ook. Die worden nooit meer aantrekkelijk voor me. Ik heb graag iemand die lekker kan praten of lekker klinkt ofzo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Manier van kleden, lopen, praten etc... dat is al bepalend voor een eerste indruk, aan de hand daar van trek je al een voorlopige conclusie, Niet alleen op uiterlijk gebaseerdquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jij snapt mequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik merk dat wel als je voor het eerst met iemand praat soms. Sommige praten zo loom, saai, raar of wat dan ook. Die worden nooit meer aantrekkelijk voor me. Ik heb graag iemand die lekker kan praten of lekker klinkt ofzo.
Geef mij maar gewoon geilquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
eerste indruk is bij mijn altijd uitstraling van een persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |