Ik ben een ramp met administratie. Maar uiteindelijk gaat het al meer dan 10 jaar prima zonder spaargeld, administratie of iets. Ik bewaar ook niks helaasquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe maak jij je vloer schoon dan en je was?
ehh ja klopt vakantiegeld is daar handig voor, maar als je daarbuiten op vakantie gaat...daarom zet ik dus mijn vakantiegeld op mn spaarrekening en dat haal ik eraf als ik op vakantie ga
en mijn lopende rekening komt aan het einde van de maand op nul. dat vind ik wel zo overzichtelijkals ik het niet inde gaten houd wordt het ook een zooi bij mij, moet ik toegeven. ik ben niet zo goed in administratie ...
haha... nja kan handig zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben een ramp met administratie. Maar uiteindelijk gaat het al meer dan 10 jaar prima zonder spaargeld, administratie of iets. Ik bewaar ook niks helaas
Moet wel zeggend at ik deze week aan het proberen ben om alles iets meer op orde te krijgen, gewoon voor het overzicht.
zo vaak komen die onverwachte uitgaven bij mij dus niet voor, gezien de trackrecord van meer dan 10 jaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha... nja kan handig zijn.
en ik ben nogal opgevoed met het idee van het is goed om een beetje te sparen zodat je klaar bent voor evt onverwachte uitgaven. maar niet sparen om het sparen
Mijn eigen administratie was eerst ook een zooitje. Maar komt ook door mn werk, ben al de hele dag bezig met de shit van andere op te ruimen dus als ik thuis ben kan ik geen rekening meer zien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben een ramp met administratie. Maar uiteindelijk gaat het al meer dan 10 jaar prima zonder spaargeld, administratie of iets. Ik bewaar ook niks helaas
Moet wel zeggend at ik deze week aan het proberen ben om alles iets meer op orde te krijgen, gewoon voor het overzicht.
het verhaal van een buffer is belangrijk. bij mijn ook ingeprent door paquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha... nja kan handig zijn.
en ik ben nogal opgevoed met het idee van het is goed om een beetje te sparen zodat je klaar bent voor evt onverwachte uitgaven. maar niet sparen om het sparen
goed dat je het zegt, zal het logeerbedje voor je opmakenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:40 schreef vencodark het volgende:
Goh, zelfs overnachting geregeld voor de meet.
Ik kom waarschijnlijk toch niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:43 schreef Thrust het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, zal het logeerbedje voor je opmaken
oh zo, nee dood ga je niet zonder spaargeld. Ik heb de eerste 12 jaar op mezelf ofzo ook geen spaargeld gehad. pas de afgelopen jaren loopt het goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:42 schreef Ripley het volgende:
Waarmee niet gezegd is dat het niet handig is om eens wat meer georganiseerd te worden. Maar wel dat je niet doodgaat zonder spaargeld. Zolang je niet te veel aan allerlei materieel hecht tenminste
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kom waarschijnlijk toch niet.
4 uur slaap in 2 nachten is bar weinig.. ik leef al de hele dag op cola en koffiequote:
en waarom slaap je niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
4 uur slaap in 2 nachten is bar weinig.. ik leef al de hele dag op cola en koffie![]()
en zo ook nog naar een vriendin om te helpen met de schoonmaak
Ik maak het wel ergerquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je zwaar teleurgesteld bent, maar helaash.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik maak het wel erger
Maar dat vind niemand erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit in mijn hoofd, complete chaosquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik maak het wel erger
Ik maak het nog erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs niet een ienieminibeetje?quote:
ook al niet! mensen zeg het maar af, word niks zoquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kom waarschijnlijk toch niet.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik maak het nog erger.arme mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Das balenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Shit in mijn hoofd, complete chaos
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik maak het nog erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou...misschien wel beetje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfs niet een ienieminibeetje?
Ik heb sowieso nooit iets toegezegd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:48 schreef Thrust het volgende:
[..]
ook al niet! mensen zeg het maar af, word niks zo
Tsssquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lul niet, daar meen je geen fuck van.
Nja.. morgen shoppen in Den Bosch.. en zaterdag uitslapen hoop ikquote:
Jeejquote:
alleen bij de dingen in het leven die er echt toe doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stiekem ben jij best wel kei gevoelig!
Wij fokkers dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen bij de dingen in het leven die er echt toe doen
Pssst.. slaan!quote:
Slaappillen missschienquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
+1.
klote meis
is dr wat aan te doen?
Het is gewoon een muurtjes-meisje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stiekem ben jij best wel kei gevoelig!
uiteraardquote:
das geen mens, das een RZquote:
Jij bent zo zachtaardig he.quote:
Mwah.. Weet niet of ik echt zachtaardig ben. Als iemand me bedonderd of pijn doet dan ga ik over lijkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent zo zachtaardig he.![]()
Ik heb trouwens een klasgenoot die best op jou lijkt.Ik zag dat vandaag pas.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Slaappillen missschien![]()
Nee, blabla opa is het aan het opgeven, blabla..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |