Dat dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef Thrust het volgende:
[..]
Manier van kleden, lopen, praten etc... dat is al bepalend voor een eerste indruk, aan de hand daar van trek je al een voorlopige conclusie, Niet alleen op uiterlijk gebaseerd
en mensen met een spraakgebrek?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik merk dat wel als je voor het eerst met iemand praat soms. Sommige praten zo loom, saai, raar of wat dan ook. Die worden nooit meer aantrekkelijk voor me. Ik heb graag iemand die lekker kan praten of lekker klinkt ofzo.
JoeyTquote:
Als je iemand beter leert kennen weet je ook vaak waarom ze zich zo opstellen. Dan kan er zomaar wat veranderen in positieve of negatieve zin.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat dus
Dat kan altijd nog bijgesteld worden naarmate je meer contact met iemand hebt en diegene anders gaat bekijken.
Okeequote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk ook de lul, als in niet interessant.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]extra lief voor opa kan al niet meer.. die man is als een heilige voor me
en nja.. uiteindelijk moet ik wel zo uitgeput zijn dat ik niet anders kan..
nja, beide eigenlijk.. zelfs mijn oude routine helpt me niet om te slapen en blijf wakker worden, ven dan weer moeite met slapen..
Het zal mij niet direct bekoren. Zeg niet dat ik diegene er voor eeuwig voor afkeur ofzo maar ik merk aan mezelf dat ik het prettig vind als iemand lekker klinkt gewoon.quote:
Geef jij altijd antwoord voor anderen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk ook de lul, als in niet interessant.
Okee, duidelijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zal mij niet direct bekoren. Zeg niet dat ik diegene er voor eeuwig voor afkeur ofzo maar ik merk aan mezelf dat ik het prettig vind als iemand lekker klinkt gewoon.
Mja bijv. Of je leert iemand zijn 'eigenaardigheden' waarderen of kennen. Iets wat toen opviel, zie je niet meer. En dat kan indd. positief of negatief.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als je iemand beter leert kennen weet je ook vaak waarom ze zich zo opstellen. Dan kan er zomaar wat veranderen in positieve of negatieve zin.
In dit geval durf ik dat best te doen. Negen van de tien keer hebben mensen dan toch zoiets van:"Oh."quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geef jij altijd antwoord voor anderen?
Gezellig!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:22 schreef Murmeli het volgende:
en ik moet misschien toch maar gewoon even naar die meet komen
wat versta je onder een spraakgebrek? een beetje stotteren ofzo zou ik niet mee zitten denk ik. maar als het bijv weer zo erg is dat iemand gewoon niet normaal uitzn woorden kan komen en zich dus niet kan uitdrukken in feite dan is het wel erg lastig denk ikquote:
De mensen die jouw antwoord lezen of over de vraag die werd gesteld?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dit geval durf ik dat best te doen. Negen van de tien keer hebben mensen dan toch zoiets van:"Oh."
dan is het tenminste een echte meet!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:22 schreef Murmeli het volgende:
Joey
zorgen dat ik tevoren braaf heb gestudeerd
Waarschijnlijk wilt mijn pa die zaterdag uit eten voor zijn verjaardagquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:25 schreef Thrust het volgende:
als je nu Venco nog zo gek krijgt word het nog wat
thanxquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]lief dat je zo lief over hem praat
Nja, dat hoop ik voor je, dat de slaap vanzelf wel terugkomt. Zal denk ik ook wel hoor. het is wel heel normaal dat je van dit heel verdrietig en gestresst bent.dikke knuffel!
Wat snap je niet aan de post die je quote.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
De mensen die jouw antwoord lezen of over de vraag die werd gesteld?
En waarom durf je dat in dit geval wel te doen?
Wat begrijp je niet aan mijn vragen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de post die je quote.
Weet ik, had je al een aantal X gezegdquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilt mijn pa die zaterdag uit eten voor zijn verjaardagdus kan ik niet die dag ff heen en weer naar Utrecht.
Heyyyyy!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:22 schreef Murmeli het volgende:
Joey
zorgen dat ik tevoren braaf heb gestudeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |