Die trek je uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:25 schreef Cue_ het volgende:
Alleen beetje jammer van z'n blauwe sokken
En dat ik zo'n bril toch wel beetje lelijk vind
Hij zit wel moeilijkquote:
Weet ik nog niet. Opzich wil ik ook best in de financieel administratieve sector aan het werk. Heb nog paar maanden om tot die beslissing te komen. Werk en/ of andere opleiding (erbij), alles staat nog open.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
Je gaat met je studie dus niets doen qua werk begrijp ik?
Dat pak kan ook echt niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:25 schreef Cue_ het volgende:
Alleen beetje jammer van z'n blauwe sokken
En dat ik zo'n bril toch wel beetje lelijk vind
ja joh, die gast is 60 ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd dan?
[..]
Zit nog in z'n binnenzak. Te oud?
Binnenkort gaan werken zou geen verkeerde optie zijn hoor. Anders zit je straks als je 30 bent zonder enige werkervaring, dat wordt dan lastig werk vindenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Opzich wil ik ook best in de financieel administratieve sector aan het werk. Heb nog paar maanden om tot die beslissing te komen. Werk en/ of andere opleiding (erbij), alles staat nog open.
Ok, wat moet ik met een plaatje van jouw nieuwe vlam?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heb ik net van hem geleend om mijn nummer aan hem te kunnen geven
Oh ok, ff zien wat er op je pad komt ook? Qua vacatures enzo?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Opzich wil ik ook best in de financieel administratieve sector aan het werk. Heb nog paar maanden om tot die beslissing te komen. Werk en/ of andere opleiding (erbij), alles staat nog open.
Hij is zeker al 55 ofzo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud hij nu is eigenlijk.
Nee, dat pak is gewoon kompleet fout. Het begint al met de kleur.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:28 schreef Cue_ het volgende:
Ligt een beetje aan het materiaal. Hij kan het hebben
Yup. Wiki zegt dat hij van 1956 is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan is hij best wel oud ja.
Ik voel me weer jong nu.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef vencodark het volgende:
Yup. Wiki zegt dat hij van 1956 is.Zat er dus niet ver naast.
Klopt ja... Heb wel al 4 jaar ervaring in die sector (in een part time functie). Maar ben wel al aan het solliciteren ook.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:27 schreef Cue_ het volgende:
Binnenkort gaan werken zou geen verkeerde optie zijn hoor. Anders zit je straks als je 30 bent zonder enige werkervaring, dat wordt dan lastig werk vinden
Ja precies, maar waarschijnlijk niet als accountant.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
Oh ok, ff zien wat er op je pad komt ook? Qua vacatures enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |