3 van mijn exen hebben recentelijk een kind geworpenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:42 schreef RealZeus het volgende:Echt, sommige mensen moesten niet zwanger kunnen worden.
Er is iemand die ik ken zwanger waarbij ik nu al medelijden met het kind heb. De aanstaande moeder is namelijk een aandachtsorgel in optima forma dus daar komt geheid gedonder van.
En er zijn trouwens wel heel veel mensen zwanger of hebben net geworpen momenteel.
Ja, zullen hun vriendjes blij mee zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat hoop je.Misschien hadden ze wat zaad ingevroren en ben je zojuist 3 keer vader geworden.
Het schijnt wel eens voor te komen dat de vaders stiekem niet de echte vaders zijn. En zolang ze niks vermoeden....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, zullen hun vriendjes blij mee zijn
geen baby's van babyquote:Op vrijdag 12 maart 2010 05:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben niet zwanger
Het is wel vrijdag, dus bijna weekend
Je snapt dat ik meteen naar het fobo gerend ben. Zo op de vroege ochtendquote:
Dus boven de vloer, want daar hoort je bh te liggenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:54 schreef Murmeli het volgende:
mijn haar komt tot ehhh 5 of 10 cm boven mn bh bandje
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je snapt dat ik meteen naar het fobo gerend ben. Zo op de vroege ochtend
Ja, dit is de nieuwe slank, haven't you heard?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:12 schreef stbabylon het volgende:
Plaatje tijd, te goed om niet te delen:
[ afbeelding ]
Goed goedquote:
Mooi mooi.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goed goed![]()
Tis alleen veelste koud hier
NL, toen ik dinsdag aankwam op schiphol was het -3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |