quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:53 schreef ArTiC het volgende:
mijn haar komt nu tot het puntje van mijn neus
Da's toch niet lang?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:53 schreef ArTiC het volgende:
mijn haar komt nu tot het puntje van mijn neus
Okeequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Joh!![]()
Hij is de enige uitzondering. Als illusie aangezien ik deze man nooit zal ontmoeten.
vanaf bovenop mijn hoofd he...ik heb mijn haar nog nooit zo lang gehadquote:
dat vraagt om foto'squote:Op donderdag 11 maart 2010 22:54 schreef Murmeli het volgende:
mijn haar komt tot ehhh 5 of 10 cm boven mn bh bandje
Mijn haar tot m'n kont ongeveerquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:54 schreef Murmeli het volgende:
mijn haar komt tot ehhh 5 of 10 cm boven mn bh bandje
Toen ik nog tiener/student was had ik het tot op mijn schouderbladen ongeveer (en één lengte ook).quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:56 schreef ArTiC het volgende:
vanaf bovenop mijn hoofd he...ik heb mijn haar nog nooit zo lang gehad
'Air, je hebt gelijk. Ik zat helemaal fout. Hoe kon ik zo onwetend zijn? Gelukkig heb jij mij weer een stukje wijzer gemaakt.' was voldoende geweest.quote:
tja...wie had dat niet in de 60'squote:Op donderdag 11 maart 2010 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Toen ik nog tiener/student was had ik het tot op mijn schouderbladen ongeveer (en één lengte ook).
Ik kan toch geen onwaarheden verkondigenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Air, je hebt gelijk. Ik zat helemaal fout. Hoe kon ik zo onwetend zijn? Gelukkig heb jij mij weer een stukje wijzer gemaakt.' was voldoende geweest.
Dat deed je al met die ene post die ik succesvol tegensprak.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:00 schreef Samzz het volgende:
Ik kan toch geen onwaarheden verkondigen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat deed je al met die ene post die ik succesvol tegensprak.
tot ca 1.5 jaar geleden had ik half lang haar. dwz tot net niet op mijn schouders. Nu is het vrij kort, maar wil ik wel weer iets langer laten groeien.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Toen ik nog tiener/student was had ik het tot op mijn schouderbladen ongeveer (en één lengte ook).
Tot aan je neus is anders meer Beatles-achtig.quote:
Ik!quote:
Maar ik nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je hebt me 2 maandjes geleden nog gezien, niet klagen
zolang alweerquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je hebt me 2 maandjes geleden nog gezien, niet klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |