ik geloof dat er hier in het topic nog wel wat loopt tussen 35 en 45quote:
Die heeft geen slaapprobleem en ook geen ik-wil-niet-alleen-in-bed-liggen probleem. Ik begrijp dat mijn menslievendheid niet wordt gewaardeerd i.i.g.quote:
Dat is waar, achja jij houdt er blijkbaar vanquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, daar wilde ik niet weer mee komen.![]()
Moet ik weer een snor laten staan, pijp roken.
Scheelt wel een hoop geld aan scheermesjes, hars, enzovoorts.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
Moet ik weer een snor laten staan, pijp roken.
Vond ik ook wel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, echt he, mocht ook wel na louter wat oneliners hiervoor.
ahhhhh *kroelt airquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft geen slaapprobleem en ook geen ik-wil-niet-alleen-in-bed-liggen probleem. Ik begrijp dat mijn menslievendheid niet wordt gewaardeerd i.i.g.
George Clooney ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:38 schreef Murmeli het volgende:
da's toch meneer snobbekoffie? hier issie wel
Van snorren en pijp roken?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar, achja jij houdt er blijkbaar van
Prrrrrrrr...quote:
Dat meen je niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:37 schreef Murmeli het volgende:
ik geloof dat er hier in het topic nog wel wat loopt tussen 35 en 45
da's beterquote:
hmmmz ik dacht dat ik die lelijk vond maar ik zal mn mond maar weer houdenquote:
Volgens mijn paspoort val ik qua leeftijd net uit de boot, maar qua wijsheid kan ik makkelijk voor 35+ door.quote:
Jij bent ook al boven de 45?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mijn paspoort val ik qua leeftijd net uit de boot, maar qua wijsheid kan ik makkelijk voor 35+ door.
Eerst zien/ervaren.. dan geloven hequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef AirwiN het volgende:
maar qua wijsheid kan ik makkelijk voor 35+ door.
jij mag niet, jij bent bezetenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mijn paspoort val ik qua leeftijd net uit de boot, maar qua wijsheid kan ik makkelijk voor 35+ door.
Dat ik niet mag staat los van of jij wil...quote:
Hoeveel bewijs wil je nog?quote:
da's waar.. maar iemand die niet mag die wil ik niet willenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik niet mag staat los van of jij wil...
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inpakken is niet nodig, ik neem hm zo wel mee.![]()
Kijk, deze is dan weer niet te oud.![]()
Dat wijt ik aan jouw levenservaring en/of mensenkennis.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:46 schreef Cue_ het volgende:
uh.. iets? Tot nu toe weinig van gemerkt dusja
Boeiend. Johnny = Hot. Zelfs in een vuiniszak.quote:
Zelfs in een kapotte vuilniszak!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeiend. Johnny = Hot. Zelfs in een vuiniszak.
Ik hou van hippies.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:48 schreef Socios het volgende:
Is dat het type waar jullie allemaal op vallen?
Hij kan alles hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zelfs in een kapotte vuilniszak!
Mij niet.quote:
hoiquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hou van hippies.Lang(er) haar, beetje ongeschoren smoeltje, donker etc. etc.
Ik heb de baardgroei van een meisje van 12.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inpakken is niet nodig, ik neem hm zo wel mee.![]()
Kijk, deze is dan weer niet te oud.![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef vencodark het volgende:
Ik vind iemand van 34 al oud trouwens (voor mij).
quote:John Christopher (Johnny) Depp II (Owensboro (Kentucky), 9 juni 1963)
Dat was de vraag toch niet.quote:
Neequote:Op donderdag 11 maart 2010 22:48 schreef Socios het volgende:
Is dat het type waar jullie allemaal op vallen?
alle kappers in de wijde omtrek van techno's woonplaats belt dat ze hem niet mogen knippenquote:
quote:
weet je wat jij doet? ga ff lekker naar de kapper ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |