quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:03 schreef vencodark het volgende:
Zeg euh Murms, jij zou gaan slapen he.
Je gaat jezelf nu toch geen veren in je reet steken he?quote:
Nou ja ik drink mij biertje op, dan gaan we wel samenquote:
Nergens voor nodig. Het gegeven dat ik uwe goddelijke hoogheid op een onwaarheid heb kunnen betrappen is al meer dan voldoende.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:04 schreef Samzz het volgende:
Je gaat jezelf nu toch geen veren in je reet steken he?
wekker niet liefquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar je wekker gaat morgenvroeg ook weer heel gezellig.
Visueel ingesteldquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat jezelf nu toch geen veren in je reet steken he?
En dat terwijl het alleen nog maar over het bandje van je BH gaat. Kun je nagaan hoe leuk het wordt als we met de inhoud aan de slag gaan.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Het gegeven dat ik uwe goddelijke hoogheid op een onwaarheid heb kunnen betrappen is al meer dan voldoende.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat terwijl het alleen nog maar over het bandje van je BH gaat. Kun je nagaan hoe leuk het wordt als we met de inhoud aan de slag gaan.
Ik heb niets gedaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:06 schreef Thrust het volgende:
[..]
Visueel ingesteld![]()
Venco eindelijk braaf, ga jij zo beginnen
Uiteraard bedoelde je dat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:07 schreef Samzz het volgende:
Ik doelde op kleding. Maar ik laat je wel in de waan
geloof dat ik nog even op blijfquote:
Ik durf het bijna niet te vragen maar.. pics?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:07 schreef AirwiN het volgende:
En dat terwijl het alleen nog maar over het bandje van je BH gaat. Kun je nagaan hoe leuk het wordt als we met de inhoud aan de slag gaan.
Ik ga het alleen niet meer meemaken.quote:
Dat zeg ik! je bent zo netjesquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:08 schreef Murmeli het volgende:
dan maar slapenneem poes wel mee
![]()
truste(nu echt)
Sarcasme is mijn tweede naam. Ik wil een hoop voor je doen, maar niet sarcastisch doen hoort daar niet bij.quote:
Ik houd van sarcasme, dus ga vooral doorquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sarcasme is mijn tweede naam. Ik wil een hoop voor je doen, maar niet sarcastisch doen hoort daar niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |