Als je 'm daarna in Nijmegen legt...quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er twintig jaar gewoond, ik herken dit wel. Zal ik even langsrijden
Daar woon ik nu (nou ja, oud-Lentenaren zijn daar dan weer niet mee eensquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:40 schreef Thijz het volgende:
[..]
Als je 'm daarna in Nijmegen legt...
Ik kom er zaterdag ook langs, als 'ie er nog ligt gooi ik 'm een stukje zuidelijker.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar woon ik nu (nou ja, oud-Lentenaren zijn daar dan weer niet mee eens).
Maar ik kan het met gemak naar bv Amersfoort brengen
Nah, ik laat swarma maar gaan.
Zaterdag kom ik op die plek echt langs, als niemand tijd heeft gehad, neem ik hem mee naar verdere oorden dan Gelderland
oss!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:13 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ik kom er zaterdag ook langs, als 'ie er nog ligt gooi ik 'm een stukje zuidelijker.
Kan. Maar hij kan ook weer 10 minuten naar het noordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga nu onderweg en kan m morgen in oss leggen
Doe dat maar.. Dat gekeutel in het zuiden steedsquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kan. Maar hij kan ook weer 10 minuten naar het noorden
* Broertie en Boertie knikken instemmend.....quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:04 schreef Thijz het volgende:
ik kom zondag weer langs Nijmegen, als 'ie er nog ligt kan ik 'm maandag een schop richting Twente geven.
Of Deventerquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:04 schreef Thijz het volgende:
ik kom zondag weer langs Nijmegen, als 'ie er nog ligt kan ik 'm maandag een schop richting Twente geven.
Of ergens tussen Deventer en Twentequote:
Of ik zorg dat ik hem voor zondag hebquote:
spelregeltechnisch moet 'ie aan een bord voor de overdracht.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 06:34 schreef swarmahoer het volgende:
thijz, miss handig als ik de hele handel gewoon thuis hou en je het oppikt? of moet ik ze aan t bord om de hoek leggen :p? woon practisch naast de waalbrug
blabla, een uitzondering kan wel ffquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:44 schreef Thijz het volgende:
[..]
spelregeltechnisch moet 'ie aan een bord voor de overdracht.Als je 'm ergen bij de A73 kunt neerleggen, dan kan ik 'm zo oppikken.
Dan moet ik Nijmegen helemaal door, terwijl ik er juist omheen wil. Mits de foto's er zaterdagochtend maar opstaan, 's middags ben ik weg. Dan pik ik 'm zondag op de terugweg op en krijgt 'ie maandag een nieuw plekje. Wat jij wil, qua plek, het is jouw feestjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
blabla, een uitzondering kan wel ffis naast de waalbrug niet handiger voor je ?
Ducktape doet veelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
dat bord langs de a73 heb ik al eens gehad, ff kijken of k een andere afslag kan vinden
en of de hele unit gemakkelijk aan elkaar te plakken valt, ook belangrijk
Maar de houten wel, dus...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:35 schreef 2cv het volgende:
Stalen stok is stuk en is derhalve geen officiele fokstok meer en valt daarom niet meer onder de officiele regels
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wacht, ik doe mee; check mijn moves =>![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naaice, ligt precies op de routequote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:28 schreef swarmahoer het volgende:
heumen it is, fotos komen vanavond na 8 uur/9 uur
als 'ie er zondag nog ligt, pik ik 'm mee en gooi 'm een endje richting Friesland.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:37 schreef swarmahoer het volgende:
succes ermee, want heumen staat lekker niet op google maps Street View
hij ligt er niet meer. maar wie hem heeft is een raadsel, prowl belde mij net met de mededeling dat die er niet meer ligt. hij is er voor niks heen gereden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:12 schreef Thijz het volgende:
[..]
als 'ie er zondag nog ligt, pik ik 'm mee en gooi 'm een endje richting Friesland.
ah kut, steetview vanaf de brugquote:
Precies daar waar nog een afdruk in het gras lag van een stokquote:
Sorry, moest even.....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:34 schreef zwarte_hand het volgende:
wees niet bedroefd , want je was bent niet de enigste enige die voor niets gereden was. heeft ....![]()
maar dan had je hem ook eerder op moeten halen...
Het bord:
[ afbeelding ]
De stok:
[ afbeelding ]
Het sleutelbord staat 65meter van de stok: sleutel ligt links onderin onder de "M" van "Melden"
[ afbeelding ]
De overzichtsfoto:
De fokstok ligt aan de rechtsekant rechterkant van de foto(ongeveer midden van de foto)
zo'n beetje waar de stippellijn verdwijnt.
het sleutelbord staat aan de linksekant linkerkant van de foto.
[ afbeelding ]
Vanaf Nijmegen, via de A73, naar de plek die ik verdenkt, is het zo'n 115 kilometer enkele reis.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:42 schreef swarmahoer het volgende:
kan iemand ff kijken hoe ver van nijmegen het af is en hoeveel tijd en benzine dat kost? (zit mobiel nu)en heb vrij opzich :p
daarom rijden wij lpgquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:52 schreef swarmahoer het volgende:
hmm gaat 30 euro kosten iets te veel van t goede
Nou technisch gezien is hij nu samen met de houten plank/stok op pad (die gewoon nog in het spel is) en heeft Zwarte_Hand ze keurig samen verplaatst........dat dat dan niet in de algemeen gewenste richting is, is gewoon de sluwheid van Zwarte_Hand.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:17 schreef Kimbell het volgende:
Is iemand er nu vandoor met de stalen stokTjeezzzz....
Doe niet zo moeilijk met dat ding, hij is helemaal niet in het spel. Gewoon even efficient overhandigen aan 2CV.
Idd, weer duizend euro uit de pot, bummer....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:11 schreef Thijz het volgende:
Als dit 'Wie is de Mol' was, zou zwarte_hand haast Sanne Vogel kunnen zijn
of diesel.quote:
Doe daar nog maar 100km bij, enkele reis Weert - Nijverdal is toch altijd goed voor 210km minimaalquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:58 schreef boertie het volgende:
Retourtje Rijssen-Holtum 400 km. Met een fluwelen voetje is 1 op 20 goed haalbaar 20 ltr diesel á 1,10 euro
Jamaar jamaar volgens goegel is het 207 km enkele reis.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:20 schreef Prowl het volgende:
[..]
Doe daar nog maar 100km bij, enkele reis Weert - Nijverdal is toch altijd goed voor 210km minimaal
Zou graag willen, ideale smoes om mijn schoonouders te ontvluchten, maar dan heb ik wel ruzie met teerbeminde als ik thuis kom....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:58 schreef boertie het volgende:
Misschien dat iemand zich geroepen voel om mee te gaan?
als die dichterbij lag.. dan had ik ze bij 2CV op ergens in de tuin geknoopt?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:05 schreef boertie het volgende:
Heerlijk... democratie ten top.
Het is net politiek. Er worden allerlei plannetjes gesmeed om iets voor elkaar te krijgen maar als er iemand geheel volgens de regels het plannetje dwarsboomt is iedereen over de zeik![]()
Men moet niet zeuren als een plannetje niet lukt. Als je beide stokken echt bij 2cv wil hebben moet je ze nu ophalen en persoonlijk in de buurt van 2cv aan een plaatsnaambord knopen.
Wat mij betreft mag het spelletje in zijn huidige vorm doorgaan. Ik had ook wel gehoopt dat de stok iets meer in mijn buurt zou komen te liggen maar er komt vast nog wel een tijd dat hij weer in twente komt te liggen.
Blijven opletten...quote:Op zondag 28 maart 2010 21:05 schreef boertie het volgende:
[knip]
aan een plaatsnaambord knopen.
[/knip
maar deze ligt niet in Nederland...quote:Op maandag 29 maart 2010 00:23 schreef boertie het volgende:
hmmz misschien toch nog de regels een beetje anders opstellen. Ik weet nl ook nog een nederlands plaatsnaambord, alleen hangt deze aan een muur in een Oostenrijkse kroeg
Optimistquote:Op maandag 29 maart 2010 19:11 schreef NoBody122 het volgende:
Dat zullen ze ongetwijfeld opgemerkt hebben daar.
doe dat..quote:Op maandag 29 maart 2010 00:06 schreef 2cv het volgende:
Ik regel wel een plaatsnaambord in mijn tuin
Probeer maarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
whehe.. als ik wil kom ik daar zo ook wel achter denk k
k schat dat t zo`n 750 meter lopen is..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Probeer maarNiet online gooien aub svp anders ben ik genoodzaakt illegaal buiten PTA te modereren
![]()
doe dat, kunnen we 'het plan' weer in stelling brengen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |