Hihi hardquote:
Ban.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Straks thuis een nazivlag van maken
zal ik je gelijk laten bannen of wacht je nog even?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Straks thuis een nazivlag van maken
"Dat is ontzettend zielig!"quote:
Dootjes.quote:
Die clip er ook bijquote:
Gewoon nooit meer kijkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit wat ik erger vind, de muziek of de clip.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:38 schreef Renesite het volgende:
Googlemaps nu ook in mijn buurt
Hallo buurvrouw!
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:38 schreef Renesite het volgende:
Hallo buurvrouw!
[ afbeelding ]
Ha, bij mijn ouders nu ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:38 schreef Renesite het volgende:
Hallo buurvrouw!
[ afbeelding ]
Bij ons was het al.quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:38 schreef Renesite het volgende:
Hallo buurvrouw!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ha, bij mijn ouders nu ook
Ik lag iig nog te tukken
[ afbeelding ]
Bij ons in de lente ofzo, en overdags.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:23 schreef Zeroku het volgende:
De foto van ons huis is in de zomer gemaakt.
Een Hans Klok-je.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:24 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
M'n schuintegenoverbuurjongetje wat doe je?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:31 schreef tliciouz het volgende:
Vijfduizend xtc-pillen in auto Landgraaf
Do schaam je!
Kut lemmingquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef Bravebart het volgende:
SPOED! nieuw tehuis gezocht, lieve Golden!
En helaas blijft het nummer lichtelijk hangen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik ben verliefd, ik ben verliefd,
sha la lie sha la la sha la lie eeeee
Ik ken het nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef mstr het volgende:
[..]
En helaas blijft het nummer lichtelijk hangen.
erg hequote:Op donderdag 11 maart 2010 13:46 schreef mstr het volgende:
[..]
En helaas blijft het nummer lichtelijk hangen.
Fiiiiiiiiieeeeetsquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik ben verliefd, ik ben verliefd,
sha la lie sha la la sha la lie eeeee
Ja, dat uit zich in chronisch rode ogen en veel gesnotter.quote:
Ik zie geen verschil?quote:
En genies.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat uit zich in chronisch rode ogen en veel gesnotter.
ik draai hem non-stopquote:
of was het daar toen in parijs!quote:
Dit kost maar 4,50 per pakje of zo. 30 stuks. Kruidvat eigenmerk was zelfs 21 stuks voor 6,99.quote:
Oké, handig om te weten, want het kost(te) mij namelijk 17 euro voor 30 stuks.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit kost maar 4,50 per pakje of zo. 30 stuks. Kruidvat eigenmerk was zelfs 21 stuks voor 6,99.
In alles zit evenveel cetirizine, en vorig jaar werkte dit perfect!
Is te krijgen bij de apotheek.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké, handig om te weten, want het kost(te) mij namelijk 17 euro voor 30 stuks.
maar nee, je moet mij niet....quote:
quote:
heb ik alquote:
Okéquote:
linkjes naar youtube bitte!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef tliciouz het volgende:
Waarom vind ik dat nieuwe nummer van die Bieber gast leuk
Je denkt maar dat je alles, mag van mij!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar nee, je moet mij niet....
wanneer is dat optreden?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Je denkt maar dat je alles, mag van mij!
Je bent gewoon jaloers. Het was vast een vet lekker wijf en een enorm lelijke gozerquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:58 schreef MarkM het volgende:
Kleffe stelletjes in de trein die geen afscheid kunnen nemen.
Morgen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wanneer is dat optreden?
Zo ja, dan heeft ie gelijk met zijn klacht.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Het was vast een vet lekker wijf en een enorm lelijke gozer
Die zien elkaar misschien weinig Mark jij en Suus zijn elke dag bij elkaar dan word het wat makkelijkerquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:58 schreef MarkM het volgende:
Kleffe stelletjes in de trein die geen afscheid kunnen nemen.
Net als bij Mark dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Het was vast een vet lekker wijf en een enorm lelijke gozer
meen je!quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kloptquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo ja, dan heeft ie gelijk met zijn klacht.
zou jij HJ geven?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
meen je!
wtf
wie gaan er allemaal en wat en waar
handig boekje, kan ik mooi gebruiken in KLBquote:
In theorie? Want in praktijk slaat Mark me dan lensquote:
jotch zou gaan of zoquote:
Is allang uitverkocht voor morgen ik ga ook niet meer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jotch zou gaan of zo
of zo
Ja, het plan was, dat Tamara, Rik en ik zouden gaan, maar komt niks meer van ben ik bang.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jotch zou gaan of zo
of zo
neequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh dan maakt het niet uit inderdaad
Van die gast klopt, maar dat moppie ziet er wel erg jong en strak uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar ik kan je wel komen meeten hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is allang uitverkocht voor morgen ik ga ook niet meer.
ah kutquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is allang uitverkocht voor morgen ik ga ook niet meer.
wanneer gaan we wel danquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, het plan was, dat Tamara, Rik en ik zouden gaan, maar komt niks meer van ben ik bang.
jong en strak om de pokkelquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:02 schreef MarkM het volgende:
[..]
Van die gast klopt, maar dat moppie ziet er wel erg jong en strak uit.
We?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ah kut![]()
[..]
wanneer gaan we wel dan
pokkel?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jong en strak om de pokkel
ken je die nog nietquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wanneer gaan we wel dan
Ja kom maar, ben toch alleen thuis morgen en heel de nacht.quote:
STFUGTFOquote:
Ik moet naar school.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kom maar, ben toch alleen thuis morgen en heel de nacht.
ff kijkenquote:
ik heb nog niet aangeraakt, dus neequote:
ohhhquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb nog niet aangeraakt, dus nee
hoezoquote:
dan pasquote:
Lijkt me zo koud, zo'n stangquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo
wil je geen fietsje in je?
Kun je het mooi vrij houden in je agendaquote:
OJAquote:
ik warm hem wel even opquote:
Wat een killerquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik warm hem wel even op
I think soquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
idd
jullie zijn nu al stil van mijn stalen stang
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
idd
jullie zijn nu al stil van mijn stalen stang
Hoe is'tquote:
Zon, lekker beetje auto gereden, de pakjesophaalmevrouw kwam net heerlijk op tijd en ik ben blijquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zon, lekker beetje auto gereden, de pakjesophaalmevrouw kwam net heerlijk op tijd en ik ben blij![]()
En daar?
quote:
je mag wel ff voelenquote:
Massage doen dan maar?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:41 schreef Zeroku het volgende:
Klinkt goed.
Hier kut. Straks op school door m'n rug gegaan
Klinkt goedquote:
Ooh, ja, dan hoef ik al niet meer hequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Moeders gaat me dadelijk al insmeren.
Mag welquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooh, ja, dan hoef ik al niet meer he
Nog steeds die pagina aan het refreshen ?quote:
Sandisk Sansa View 16Gb Mp3 en Videospeler (Recertified as new)quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nog steeds die pagina aan het refreshen ?
quote:
16gb geheugenkaartjes zijn goedkoper.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
Sandisk Sansa View 16Gb Mp3 en Videospeler (Recertified as new)
En dan ook echt nieuw.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
16gb geheugenkaartjes zijn goedkoper.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
Sandisk Sansa View 16Gb Mp3 en Videospeler (Recertified as new)
Vraag me af hoe ze dat doenquote:
Mijn telefoon is na een dag al leeg.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:05 schreef BurnaBoy het volgende:
Aparte Mp3 spelers![]()
Behalve als je audiofiel ben is het te rechtvaardigen. Je kunt beter een extra accu voor je telefoon kopen.
Ik ga geen muziek op m'n telefoon luisteren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:05 schreef BurnaBoy het volgende:
Aparte Mp3 spelers![]()
Behalve als je audiofiel ben is het te rechtvaardigen. Je kunt beter een extra accu voor je telefoon kopen.
Die van mij ook hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:07 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mijn telefoon is na een dag al leeg.
Wattanquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Trouwens, ik heb net iets aparts meegemaakt.
Omdat ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga geen muziek op m'n telefoon luisteren.
Oh.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:10 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee. Die oude prijs is gewoon abnormaal hoog las ik net.
Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek. Ik had op die vacature via de mail gereageerd en die man belde mij terug. Alleen nu heb ik net een mailtje binnen gekregen dat de keuze op een andere kandidaat is gevallen?quote:
Ik het schijtirritant vind en dat ding maar voor de helft van de tijd werkt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omdat ?
Die van mij houdt zelfs last.fm bij.
(ook de enige reden waarom ik daar nog zit)
Het verschilt heel vaak hoor. Ik laat het nooit zo merken als ik verdrietig benquote:
Neequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:10 schreef MarkM het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)rt-core-i7-980x.html
*kwijl*
wtfquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek. Ik had op die vacature via de mail gereageerd en die man belde mij terug. Alleen nu heb ik net een mailtje binnen gekregen dat de keuze op een andere kandidaat is gevallen?
quote:[..]
Ik het schijtirritant vind en dat ding maar voor de helft van de tijd werkt.
Maar eigenlijk ben je dus helemaal niet blijquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Het verschilt heel vaak hoor. Ik laat het nooit zo merken als ik verdrietig benen vooral niet in PUB. Dan bel ik Joost wel op of ga ik naar mijn moeder ofzo.
Mwah ik ben goed, ik ben afgevallen.quote:
dubbel veel suc6 gewenst danquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Dus nu ga ik er straks gewoon heen en dan hoor ik het vanzelf wel.
Valt wel mee. Het irritantste is gebeld worden als je muziek aan het luisteren bent.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek. Ik had op die vacature via de mail gereageerd en die man belde mij terug. Alleen nu heb ik net een mailtje binnen gekregen dat de keuze op een andere kandidaat is gevallen?
[..]
Ik het schijtirritant vind en dat ding maar voor de helft van de tijd werkt.
Achja. Het zal wel als het echt zo is hoor. Dan vind ik het een beetje aso. Maar volgens mij heb ik iemand anders aan de telefoon gehad dan die het mailtje heeft gestuurd, dus misschien is het een miscommunicatie geweest.quote:
Iemand een idee ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat zouden jullie bij een brief doen die je stuurt aan de leiding van een bedrijf als hotel ?
Als cadeautje zegmaar.
Het mag wat kosten maar ik heb geen F*** idee wat ik moet doen
Wat knap!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah ik ben goed, ik ben afgevallen.Paar kilotjes mogen er nog wel af, maar ik ben op goede weg.
Ik heb liever d'r benen.
Ja, maar ik vind het schijtirritant.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het irritantste is gebeld worden als je muziek aan het luisteren bent.
Ja, inderdaad, mijn eigen tieten wil ik wel houden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat knap!
Met figuurtje bedoelde ik ook haar benen hoor...
Maar dan wel mijn eigen tieten houden
Wat voor bedrijf en waarvoor schrijf je ze?quote:
En jij bent het hotel dus?quote:
En als het niet doorgaat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Achja. Het zal wel als het echt zo is hoor. Dan vind ik het een beetje aso. Maar volgens mij heb ik iemand anders aan de telefoon gehad dan die het mailtje heeft gestuurd, dus misschien is het een miscommunicatie geweest.
Euh moet gewoon een cadeautje bedenken wat je bij de post kunt doen. Gaat voor directmail als marketingafdeling van een hotel. En het moet in het engels. Maar dat laatste is niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, mijn eigen tieten wil ik wel houden.
[..]
Wat voor bedrijf en waarvoor schrijf je ze?
Ja. Zie reply op HJquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En jij bent het hotel dus?
Wat voor bedrijf is het waar de brief heen gaat? En wat voor brief is het?
Nee die andere.quote:
Op de site van TNT staan wel veel cadeautjes die je bij de post kunt doen. Lame misschien en ze zijn goedkoop, maar daar kun je misschien ideeën op doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Euh moet gewoon een cadeautje bedenken wat je bij de post kunt doen. Gaat voor directmail als marketingafdeling van een hotel. En het moet in het engels. Maar dat laatste is niet zo'n probleem.
Kosten maakt niet uit. Tis zegmaar om reclame te maken voor je hotel bij ceo's enzo
Manicuresetje, lekker plat en kan heel mooi luxe lijken..en ceo's, mannen EN vrouwen, doen vaak hun nagelsquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Euh moet gewoon een cadeautje bedenken wat je bij de post kunt doen. Gaat voor directmail als marketingafdeling van een hotel. En het moet in het engels. Maar dat laatste is niet zo'n probleem.
Kosten maakt niet uit. Tis zegmaar om reclame te maken voor je hotel bij ceo's enzo
Ik denk het wel. Manicuresetje klinkt een beetje vreemdquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Manicuresetje, lekker plat en kan heel mooi luxe lijken..en ceo's, mannen EN vrouwen, doen vaak hun nagelsOf..LATEN het doen...
Of mag het ook in een grote doos zitten?
Goed idee. ik ga even kijkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Op de site van TNT staan wel veel cadeautjes die je bij de post kunt doen. Lame misschien en ze zijn goedkoop, maar daar kun je misschien ideeën op doen.
Iets van wijn? Doet het altijd goed.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Manicuresetje klinkt een beetje vreemdIk zie mijn klasgenoten al kijken
Hoe kom je daar nou op![]()
Tssk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Manicuresetje klinkt een beetje vreemdIk zie mijn klasgenoten al kijken
Hoe kom je daar nou op![]()
twitter gaat boven FOKquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef Tijgertje. het volgende:
Suus.
De trailer van Eclipse is er!
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Heel mooiquote:
ja ik zag het al op Tnt.nl. Denk dat ik daar voor ga ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iets van wijn? Doet het altijd goed.
No offence hoor. Opzich is het wel een goed idee. Alleen ik ben misschien wel heel erg jongen om er zo over te denkenquote:
Iedereeeeen doet wijn...quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
ja ik zag het al op Tnt.nl. Denk dat ik daar voor ga ja.
[..]
No offence hoor. Opzich is het wel een goed idee. Alleen ik ben misschien wel heel erg jongen om er zo over te denken
Dadelijk gaat iedereen nog denken dat je gay bent.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
ja ik zag het al op Tnt.nl. Denk dat ik daar voor ga ja.
[..]
No offence hoor. Opzich is het wel een goed idee. Alleen ik ben misschien wel heel erg jongen om er zo over te denken
Het boek wordt nog verder verkracht dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef Tijgertje. het volgende:
Suus.
Ja das ist eng hoor. Een homo-emo-nerd. Brrrquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dadelijk gaat iedereen nog denken dat je gay bent.
quote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik moest aan Suus denken en zag dat ze hier was.
Anders zou ik het hier niet posten.
quote:
Tron Legacy?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeuj toffe trailer.Eindelijk wat meer actie.
Het is dat ik kotsneigingen krijg van Robert Pattinson, maar anders had ik hem best willen zienquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef Tijgertje. het volgende:
Suus.
quote:
Ik krijg er dus echt niet het gevoel van dat ik hem wil zien,quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 15:26 schreef Tijgertje. het volgende:
Suus.
Nu weet ik iig dat ik hem niet ga kijken. New Moon is ook echt om te jankeuh.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef Desunoto het volgende:
Jezus wat een slechte trailer zeg.
Ik zit in de trein. Spreek je straks.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:51 schreef Heroinjunk het volgende:
KEV.
Oke.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zit in de trein. Spreek je straks.
Ik krijg eerder een gevoel van afkeerquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik krijg er dus echt niet het gevoel van dat ik hem wil zien,
Zeer boeiend.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:55 schreef Renesite het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=roelofsstraat+groningen&sll=52.469397,5.509644&sspn=3.708208,11.282959&ie=UTF8&hq=&hnear=Roelofsstraat,+9744+Groningen&ll=53.206074,6.505473&spn=0.00089,0.002755&t=h&z=19&layer=c&cbll=53.206182,6.505487&panoid=XyDsiU0Voj1DHi1qo9mDzg&cbp=12,11.31,,0,18.01Onze patatneger!
hoe gaat het babe?quote:
Heeft groningen negers?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:55 schreef Renesite het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=roelofsstraat+groningen&sll=52.469397,5.509644&sspn=3.708208,11.282959&ie=UTF8&hq=&hnear=Roelofsstraat,+9744+Groningen&ll=53.206074,6.505473&spn=0.00089,0.002755&t=h&z=19&layer=c&cbll=53.206182,6.505487&panoid=XyDsiU0Voj1DHi1qo9mDzg&cbp=12,11.31,,0,18.01Onze patatneger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |