handig boekje, kan ik mooi gebruiken in KLBquote:
In theorie? Want in praktijk slaat Mark me dan lensquote:
jotch zou gaan of zoquote:
Is allang uitverkocht voor morgen ik ga ook niet meer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jotch zou gaan of zo
of zo
Ja, het plan was, dat Tamara, Rik en ik zouden gaan, maar komt niks meer van ben ik bang.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jotch zou gaan of zo
of zo
neequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh dan maakt het niet uit inderdaad
Van die gast klopt, maar dat moppie ziet er wel erg jong en strak uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Het was vast een vet lekker wijf en een enorm lelijke gozer
Maar ik kan je wel komen meeten hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is allang uitverkocht voor morgen ik ga ook niet meer.
ah kutquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is allang uitverkocht voor morgen ik ga ook niet meer.
wanneer gaan we wel danquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, het plan was, dat Tamara, Rik en ik zouden gaan, maar komt niks meer van ben ik bang.
jong en strak om de pokkelquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:02 schreef MarkM het volgende:
[..]
Van die gast klopt, maar dat moppie ziet er wel erg jong en strak uit.
We?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ah kut![]()
[..]
wanneer gaan we wel dan
pokkel?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jong en strak om de pokkel
ken je die nog nietquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wanneer gaan we wel dan
Ja kom maar, ben toch alleen thuis morgen en heel de nacht.quote:
STFUGTFOquote:
Ik moet naar school.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kom maar, ben toch alleen thuis morgen en heel de nacht.
ff kijkenquote:
ik heb nog niet aangeraakt, dus neequote:
ohhhquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb nog niet aangeraakt, dus nee
hoezoquote:
dan pasquote:
Lijkt me zo koud, zo'n stangquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo
wil je geen fietsje in je?
Kun je het mooi vrij houden in je agendaquote:
OJAquote:
ik warm hem wel even opquote:
Wat een killerquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik warm hem wel even op
I think soquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
idd
jullie zijn nu al stil van mijn stalen stang
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
idd
jullie zijn nu al stil van mijn stalen stang
Hoe is'tquote:
Zon, lekker beetje auto gereden, de pakjesophaalmevrouw kwam net heerlijk op tijd en ik ben blijquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zon, lekker beetje auto gereden, de pakjesophaalmevrouw kwam net heerlijk op tijd en ik ben blij![]()
En daar?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |