Mijn telefoon is na een dag al leeg.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:05 schreef BurnaBoy het volgende:
Aparte Mp3 spelers![]()
Behalve als je audiofiel ben is het te rechtvaardigen. Je kunt beter een extra accu voor je telefoon kopen.
Ik ga geen muziek op m'n telefoon luisteren.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:05 schreef BurnaBoy het volgende:
Aparte Mp3 spelers![]()
Behalve als je audiofiel ben is het te rechtvaardigen. Je kunt beter een extra accu voor je telefoon kopen.
Die van mij ook hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:07 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mijn telefoon is na een dag al leeg.
Wattanquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Trouwens, ik heb net iets aparts meegemaakt.
Omdat ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga geen muziek op m'n telefoon luisteren.
Oh.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:10 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee. Die oude prijs is gewoon abnormaal hoog las ik net.
Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek. Ik had op die vacature via de mail gereageerd en die man belde mij terug. Alleen nu heb ik net een mailtje binnen gekregen dat de keuze op een andere kandidaat is gevallen?quote:
Ik het schijtirritant vind en dat ding maar voor de helft van de tijd werkt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omdat ?
Die van mij houdt zelfs last.fm bij.
(ook de enige reden waarom ik daar nog zit)
Het verschilt heel vaak hoor. Ik laat het nooit zo merken als ik verdrietig benquote:
Neequote:Op donderdag 11 maart 2010 15:10 schreef MarkM het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)rt-core-i7-980x.html
*kwijl*
wtfquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek. Ik had op die vacature via de mail gereageerd en die man belde mij terug. Alleen nu heb ik net een mailtje binnen gekregen dat de keuze op een andere kandidaat is gevallen?
quote:[..]
Ik het schijtirritant vind en dat ding maar voor de helft van de tijd werkt.
Maar eigenlijk ben je dus helemaal niet blijquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Het verschilt heel vaak hoor. Ik laat het nooit zo merken als ik verdrietig benen vooral niet in PUB. Dan bel ik Joost wel op of ga ik naar mijn moeder ofzo.
Mwah ik ben goed, ik ben afgevallen.quote:
dubbel veel suc6 gewenst danquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Dus nu ga ik er straks gewoon heen en dan hoor ik het vanzelf wel.
Valt wel mee. Het irritantste is gebeld worden als je muziek aan het luisteren bent.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek. Ik had op die vacature via de mail gereageerd en die man belde mij terug. Alleen nu heb ik net een mailtje binnen gekregen dat de keuze op een andere kandidaat is gevallen?
[..]
Ik het schijtirritant vind en dat ding maar voor de helft van de tijd werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |