Zoals je misschien wel weet zijn wij nog geen ouders geworden, maar heb ik een konijn gekregen.
Nu blijkt hij alleen een erge allergie te hebben en hij is ontzettend benauwd. Allergie voor honden... !!
Wij vinden dit zo erg. En heel moeilijk. Maar we moeten dus met spoed (binnen enkele dagen anders volgt ziekenhuis opname voor onze jonge mooie witte knijn!) een ander onderkomen hebben voor Baloe. Het hoeft niet meteen een vast adres te zijn, het zou al super zijn als iemand hem tijdelijk in huis wilt nemen totdat er een goed tehuis gevonden is voor hem. Want dat verdient hij. En ooh wat doet dit pijn zeg.........
Baloe wordt in januari 2011 11 jaar jong. Reu. Wel gecastreerd.
Kan niet met kinderen, kan wel in de auto. En los in de woonkamer. Houdt ervan om je 's ochtends wakker te maken door met zn kop tegen de slaapkamer deur te blijven rammen, en als je hem binnen laat wil hij enkel kusjes geven en geaaid worden.
Alles krijgen ze mee (ook de hond). Z'n dure (net nieuwe) doggybag extreme kussen waar hij niet op wil liggen, zn matras, zn kleedje, zn speeltjes, zn blikje bier, ALLES. Botten, snoepjes, riemen, echt alles!!!! Als ze maar heeeeel goed voor hem zijn...
Hij heeft wel medische problemen. Hij heeft Artrose, voedselallergie, HD, Prostaat vergroting, bloemkool oren, en is eigenwijs!
Verder is hij heel lief, speelt en knuffel... Hij kan los lopen. Kent alle commando's zit, af,. blijf, hier, kom voor, halt, over, nee, kom maar, kusje, pootje, knuffel, dikke buik, ect.
Geen allermans vriend. Erg dominant naar andere honden. Kan met niet ieder hond overweg.
Kan alleen thuis zijn zonder problemen. Maar dit liefst niet te vaak en te lang! Omdat ik dat zielig vind!
Houdt van lekkere lange wandelingen in de natuur, of gewoon door dorpen/steden... maar dat mag niet ivm zn artrose. Graag 8x per dag 15 min achtereen max uit te laten
We moeten echt voor as zondag een oplossing gevonden hebben, want dan gaat mijn vriend weer werken (Grafisch vormgever) en ik heb wel een rijbewijs. Maar geen zin om te rijden! En een ziek Knijn!, dat kan gewoon weg niet.
Wie o Wie?!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-