Ik denk het wel. Manicuresetje klinkt een beetje vreemdquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Manicuresetje, lekker plat en kan heel mooi luxe lijken..en ceo's, mannen EN vrouwen, doen vaak hun nagelsOf..LATEN het doen...
Of mag het ook in een grote doos zitten?
Goed idee. ik ga even kijkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Op de site van TNT staan wel veel cadeautjes die je bij de post kunt doen. Lame misschien en ze zijn goedkoop, maar daar kun je misschien ideeën op doen.
Iets van wijn? Doet het altijd goed.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Manicuresetje klinkt een beetje vreemdIk zie mijn klasgenoten al kijken
Hoe kom je daar nou op![]()
Tssk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Manicuresetje klinkt een beetje vreemdIk zie mijn klasgenoten al kijken
Hoe kom je daar nou op![]()
twitter gaat boven FOKquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef Tijgertje. het volgende:
Suus.
De trailer van Eclipse is er!
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Heel mooiquote:
ja ik zag het al op Tnt.nl. Denk dat ik daar voor ga ja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iets van wijn? Doet het altijd goed.
No offence hoor. Opzich is het wel een goed idee. Alleen ik ben misschien wel heel erg jongen om er zo over te denkenquote:
Iedereeeeen doet wijn...quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
ja ik zag het al op Tnt.nl. Denk dat ik daar voor ga ja.
[..]
No offence hoor. Opzich is het wel een goed idee. Alleen ik ben misschien wel heel erg jongen om er zo over te denken
Dadelijk gaat iedereen nog denken dat je gay bent.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:28 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
ja ik zag het al op Tnt.nl. Denk dat ik daar voor ga ja.
[..]
No offence hoor. Opzich is het wel een goed idee. Alleen ik ben misschien wel heel erg jongen om er zo over te denken
Het boek wordt nog verder verkracht dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:26 schreef Tijgertje. het volgende:
Suus.
De trailer van Eclipse is er!
Bekijk deze YouTube-video
Ja das ist eng hoor. Een homo-emo-nerd. Brrrquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dadelijk gaat iedereen nog denken dat je gay bent.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |