qft .. oplossing anyone?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:41 schreef maartena het volgende:
Opmaat (voice-over) lijkt een beetje de weg kwijt te raken in het PVV/Wilders topic.
Omdat ik erop moest Googelen voordat ik begreep waar je het over had.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:42 schreef Sinofiel het volgende:
Waarom is iemand met zo'n nick niet meteen gebanned?
http://forum.fok.nl/user/history/301450
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Jezus alweer hoge benzine prijzen. (liever 25% accijns eraf)
Ik geloof dat Jezus hier weinig aan kan doen. Dus mag die uit de TT?
Vertel eens, dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Omdat ik erop moest Googelen voordat ik begreep waar je het over had.
RaHoWa is een bandnaam, afko voor "Racial Holy War". Band stond bekend om extreem-rechtse racistische teksten.quote:
Volgens mij is de kreet "Jezus" gewoon algemeen taalgebruik, net als "Mijn God".quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Volgens mij is de kreet "Jezus" gewoon algemeen taalgebruik, net als "Mijn God".
Heb gisteren pag 1 bekeken, dat leek nog ergens heen te gaan. Na het zien van pag 3 heb ik het inderdaad maar dichtgegooid.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom is dit topic nog open?
Zijn islamieten notoire jodenhaters?
Zoals je zegt: met Viajero valt meestal wel te praten, maar de rest was bagger.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heb gisteren pag 1 bekeken, dat leek nog ergens heen te gaan. Na het zien van pag 3 heb ik het inderdaad maar dichtgegooid.
Nou en? Als de mijne niemand interesseert zakt ie ook wel weg. Je geeft geen antwoord op de vraag waarom het zo nodig centraal moet omdat het daar verzuipt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Die zijn allemaal al weggezakt, mooi niet dat ik daar nu nog moeite voor ga doen.
En nee, ik zou het niet lief van je vinden als je ze nu ging kicken om je punt te maken
En die bovenste gaat over de PvdA.
Het moet zo nodig centraal omdat we ander dagelijks met een stuk of 10 PVV-topics zitten, da's alles.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou en? Als de mijne niemand interesseert zakt ie ook wel weg. Je geeft geen antwoord op de vraag waarom het zo nodig centraal moet omdat het daar verzuipt.
Nee, gewoon lomp en kortzichtigquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef Turmoil het volgende:
[..]
die inteeltmongolen zijn er sowieso niet om rekening mee te houden. je gaat toch ook niet discussie met je hond?
haatzaaien, discrimineren, trollen , het topic laten ontsporen is toegestaan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |