quote:geertwilderspvv
Nieuw PVV-spotje zendtijd politieke partijen met Cohen in een hoofdrol vanaf morgen te zien op tv. Vanaf nu al te bekijken op www.pvv.nl
10 minutes ago from Twitter
Dat hoort bij onze Christelijk-Joodse tradities, jeweetz.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:16 schreef dylany het volgende:
Cohen mag niet zijn schoenen uitdoen in de Moskee maar Wilders mag wel met een keppeltje preken in de Synagoge?
Tja.
Er komt toch nog een Fitna 2 uit net voor de verkiezingen?quote:Op maandag 10 mei 2010 08:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ach ik vind het nog wel beter dan Fitna...
Ik dacht dat die niet op tijd klaar zou zijn, problemen met Windows Movie Maker, moet je tegenwoordig downloaden hequote:Op maandag 10 mei 2010 08:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er komt toch nog een Fitna 2 uit net voor de verkiezingen?
beter dungezaaide oplossing dat uigezaaide allochtonenquote:Op maandag 10 mei 2010 08:16 schreef Schanulleke het volgende:
Het lijkt alsof hij moet nadenken welke lijst de PVV ook alweer heeft.
Hij brengt zijn boodschap verder wel duidelijk, dat kan hij wel, de oplossingen zijn alleen dungezaaid. Het is vooral tegen de PvdA en Cohen aanschoppen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 08:02 schreef StephanL het volgende:
PVV heeft een nieuw filmpje gemaakt voor de zendtijd van politieke partijen. Het spotje wordt morgen voor het eerst uitgezonden. Nu al op internet.
Te bekijken op http://www.pvv.nl/ of op http://vimeo.com/11547638
Bron
[..]
Ik moest niet lachen.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:52 schreef Gazebo het volgende:
[..]
beter dungezaaide oplossing dat uigezaaide allochtonen
Het begint altijd onschuldig.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:07 schreef borisz het volgende:
Is weer eens wat anders dan roei mee met de PVV.
Het enige wat hij hiermee bereikt is dat mensen die nog nooit op de PvdA hebben gestemd maar wel erg gesteld zijn op Cohen, uit ballorigheid op Cohen gaan stemmen.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:01 schreef IHVK het volgende:
Poging van Wilders om zich af te zetten tegen de PvdA. Maar de PvdA wil zich profileren tegen de VVD.
Ik verwacht dan ook geen echte tegenreactie.
Wat wel minder is, is dat deze poep onze TV gaat vervuilen om 5 voor 6. meestal staat hier dan NL1 voor het nieuws. En ik heb liever niet dat de kleintjes in dit huis dit soort racistische boodschappen meekrijgen.
metro is een linkse *** krantquote:Op maandag 10 mei 2010 08:49 schreef IHVK het volgende:
Ah ik zie dat de Metro geheel pagina 3 aan dit 'nieuws' heeft besteed.
Nou het staat ook op de FP, juist de persoonlijke aanval op Cohen, dus denk dat je helaas er naast zit met je oordeel!quote:Op maandag 10 mei 2010 09:20 schreef Tja..1986 het volgende:
Dit is toch geen nieuws. Iedere partij komt iedere 1 a 2 jaar met een nieuw spotje. Heb ik nog nooit een topic over in NWS gezien. Doe maar een slotje dus..
Dat hij Cohen aanvalt is ook niets nieuws, en dat het op de FP staat maakt het ook geen nieuws. Fout van de FP dus ook nog..quote:Op maandag 10 mei 2010 10:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou het staat ook op de FP, juist de persoonlijke aanval op Cohen, dus denk dat je helaas er naast zit met je oordeel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |