Prima, nu de OP nog en het hele topic en we zijn weer helemaal up to date met de regels.quote:
qft .. oplossing anyone?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:41 schreef maartena het volgende:
Opmaat (voice-over) lijkt een beetje de weg kwijt te raken in het PVV/Wilders topic.
Omdat ik erop moest Googelen voordat ik begreep waar je het over had.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:42 schreef Sinofiel het volgende:
Waarom is iemand met zo'n nick niet meteen gebanned?
http://forum.fok.nl/user/history/301450
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Jezus alweer hoge benzine prijzen. (liever 25% accijns eraf)
Ik geloof dat Jezus hier weinig aan kan doen. Dus mag die uit de TT?
Vertel eens, dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Omdat ik erop moest Googelen voordat ik begreep waar je het over had.
RaHoWa is een bandnaam, afko voor "Racial Holy War". Band stond bekend om extreem-rechtse racistische teksten.quote:
Volgens mij is de kreet "Jezus" gewoon algemeen taalgebruik, net als "Mijn God".quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Volgens mij is de kreet "Jezus" gewoon algemeen taalgebruik, net als "Mijn God".
Heb gisteren pag 1 bekeken, dat leek nog ergens heen te gaan. Na het zien van pag 3 heb ik het inderdaad maar dichtgegooid.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom is dit topic nog open?
Zijn islamieten notoire jodenhaters?
Zoals je zegt: met Viajero valt meestal wel te praten, maar de rest was bagger.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heb gisteren pag 1 bekeken, dat leek nog ergens heen te gaan. Na het zien van pag 3 heb ik het inderdaad maar dichtgegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |