ergonomisch? of toch aerodynamisch?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:29 schreef p_iglet het volgende:
Sindell hoe oud is laura nu?
Wanneer papa een doek uiteindelijk niet zo prettig vind kun je altijd nog een SSC aanschaffen, een soft structured carrier. Dat is een soort babybjorn ding met gespen, maar dan eentje die wel ergodynamisch zit voor dragen en kind.
Die zijn alleen wel weer wat duurder en beginnen bij een euro of 80. En ook daar heb je weer tig merken, smaken en soorten van.
Een avontuur in de avondurenquote:Op maandag 22 maart 2010 @ 14:06 schreef Rappetor het volgende:
Want uiteindelijk betaald iedereen collectief voor het bank avondtuurtje van ome Dirk...
Surfiejansefiets.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:26 schreef Muck het volgende:
Win en review de Fun Factory Cobra Libre Mastrubator
En nee, het is niet de fout van SurveillanceFiets, het product heet echt zo
Je kan er natuurlijk ook zier mee maken.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:39 schreef MWP het volgende:
Afhankelijk van de school, het IT-beleid en het vergrijp hoor je daar of niets meer van, of krijg je een flinke reprimande. Zelf ben ik scholen tegengekomen die de betreffende leerlingen direct een computerverbod oplegden voor een lange periode, maar ook scholen die het geen sier interesseert. Je merkt het vanzelf wel dusSchorsen zullen ze natuurlijk niet doen voor zoiets knulligs.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:46 schreef Chandler het volgende:
Idd, nooit gelijk de volle pont bieden... zeker niet in deze tijd waarin veel mensen meer moeite moeten doen om hun huis kwijt te raken!
Zeker een Chinese kraanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:33 schreef Mylene het volgende:
Zo simpel kan zijn. Verder desinfecterende handgel naast de mogelijkheid om je handen te wassen. En dan zonder dat ranzige kraantje aan te raken. Iets met een censor ofzo.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef DaMart het volgende:
Wii software matig ombouwen.
Waarom zou je het ook meteen goed doen he.
quote:
quote:(15) Commentaar: Eigenlijk kan je hat al op je klompen aanvoelen, maar zoals er op de site wordt gezegd door verschillende gebruikers, wie niet waagt wie niet wind! Ongelovelijk dat een wel opgeleid iemand als ik toch gaat voor het snel geld verdienen waarvan je onbewust weet dat het niet klopt!
19,95 heeft mij dit gekost. Op de dag van vandaag nog geen enkele email ontvangen natuurlijk en daarom alles verwijderd van de computer inclusief de advertenties. Weg vertrouwen in de mensheid! Wat een oplichters. Onbegrijpelijk dat dit gewoon door kan gaan!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Ik kan nog uren doorgaan maar dan neemt het lees conform drastisch af dus dat bespaar ik jullie![]()
Veel meer fouten kun je niet maken in 2 simpele woorden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:50 schreef BBQ-MEISTER het volgende:
[..]
Wel, is toegezecht tijdens een loting, weet ff de naam niet van die snorremans van de knvb.
Nou, valt wel mee. De fouten zitten in één woord. Maar er zit wel een zekere logica in.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Veel meer fouten kun je niet maken in 2 simpele woorden.
Oh, Kees22, wat leg je dat toch weer geil uit, als we jou toch niet hadden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, valt wel mee. De fouten zitten in één woord. Maar er zit wel een zekere logica in.
Na een stam die eindigt op ch is een t in het voltooid deelwoord wel logisch. Lachen, lachte. Toegegeven, het voltooid deelwoord van lachen is gelachen, maar dat werkwoord is onregelmatig. Ook zechen is onregelmatig, maar dan andersom: zechen, zei, heb gezecht.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:17 schreef miss_sly het volgende:
Voor de smaak maakt het op zich niet uit, als het goed is.
Indien inet gelukt, heb ik nog wel een goed recept voor je. Is hiet altijd een succes; er wordt gevochten wie de schaap mag uitlikken enzo....door volwassenen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:53 schreef FlamingFlamingo het volgende:
Een man die elektrischiteit kon opslaan en afstoten.
Het Verenigd Koninkrijk in crisis.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:40 schreef klipper het volgende:
Hoe oud is de wasmachine?
Betreft dit een A merk of B merk? ( hopelijk geen C)
Heeft de wasmachine een metalen of kunststof kuip?
Met A merk bedoel ik Miele, aeg of dergelijke, met B bedoel ik zanussi, whirlpool of dergelijke, C merken zijn de onbekende merken zoals white knigt bijvoorbeeld.
In ieder geval zal het niet aan de machet liggen, maar eerder an bijvoorbeeld een kromtrekkende Kuip, bij de goedkopere kunststof kuipen wilt dit nogal eens de oorzaak zijn, maar een uitgesleten Lagerhuis behoort ook tot de mogelijkheden.
Het begint allemaal bij zelfkennis.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef WillFerrell het volgende:
Jullie FOK!kers kennen mij inmiddels als benadigd KLB'er en niets is inderdaad waar. Vandaag heeft jullie geliefde WF wederom een klacht van jewelste. Toen ik door mijn fotografische contentarchieven aan het struinen was, viel mijn oog op een screenshot van een een goed jaar geleden met een niet nader te noemen vriend. Wat blijkt, kun je uit onderstaande kopie van de fotografische afbeelding zien:
[ afbeelding ]
Klacht: Zie hierboven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |