Hangt van je netwerk beheerder af. In principe kunnen ze al jouw surfgedrag loggen en nachecken.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:59 schreef richard_x het volgende:
nee maar eff serieuswant heb eigenlijk geen zin in inkomen
en als de school er toch niet achter kan komen
Het is inderdaad jammer wat er gebeurd is, maar dat laatste is wel een reëele kans.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef richard_x het volgende:
maar ik ben bang dat wikipedia een mail stuurt met de preciese inhoud wat we op mijn acc hebben gedaan. Maar zou de school dan alle acc van alle leerlingen bijlangs moeten gaan? ] we hebben wel een wat luie ivt medewerker
en hoe kan wikipedia nou contact opnemen met de school dan?
Ik ben echt bang dat ik morgen op school kom >>>> directeur/teamleider >>>> schorsing ofzo
Gewoon morgen ochtend naar die systeem admin gaan met het BS verhaal dat je vermoedt dat je account misbruikt is of gehackt ofzo. Of vergeten uit te loggen etc.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef richard_x het volgende:
maar ik ben bang dat wikipedia een mail stuurt met de preciese inhoud wat we op mijn acc hebben gedaan. Maar zou de school dan alle acc van alle leerlingen bijlangs moeten gaan? ] we hebben wel een wat luie ivt medewerker
Ik ben echt bang dat ik morgen op school kom >>>> directeur/teamleider >>>> schorsing ofzo
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef richard_x het volgende:
Systeembeheerders zijn lui.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:36 schreef richard_x het volgende:
wat bedoelen jullie met ts?
ik doe VMBO-Theoretisch klas 4
en zou er echt niks gebeuren denken jullie? zou het moeilijk worden om alles te achterhalen?
Als dat om de paar dagen zo is, worden er dus vaker vanuit jouw school onzin artikelen aangemaakt.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef richard_x het volgende:
[..]
we kunnen volgens mij niks meer bewerken op wikipedia maar dat is echt om de paar dagen zo
Ja, wat ik al zei: sommige scholen blokkeren de computeraccounts van leerlingen hiervoor. Ik kom ook scholen tegen die regelmatig de bewerkgeschiedenis van hun IP-adres controleren en vervolgens alsnog leerlingen hierop aanspreken en ons hiervan op de hoogte stellen.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:46 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Als dat om de paar dagen zo is, worden er dus vaker vanuit jouw school onzin artikelen aangemaakt.
Heb je ooit gehoord van een leerling dat hij/zij daarvoor gestrafd werd?
Wanneer heb je de edit gemaakt?quote:
Ik heb het vermoeden dat die mensen daar wel iets beters te doen hebben.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef richard_x het volgende:
Die 4 scholen zullen wel andere IP's hebben.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:57 schreef richard_x het volgende:
Dan heb ik nog 1 vraag: ik heb al sinds klas 1 deze inlog en wachtwoord. er zijn 4 verschillende scholen onder dezelfde naam.
Moet de netwerkbeheerder van alle 4 de scholen iedereen natrekken? ik denk zelf niet omdat het zeker verschillende IP-adressen zijn of heb ik het fout?
Heeft iemand hier nog antwoord op???kijk als je van 4 scholen de leerlingen moet natrekken word het pas moeilijk lijkt mij
Nogmaals: op welke school zit je?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef richard_x het volgende:
maar als ik dit nou als verklaring geef:
"ik zat eerst achter een pc achter in het lokaal, maar iedereen zat aan de andere kant dus ging ik daar ook heen, toen ik daar zat liep de pc vast dus ging ik achter weer een andere pc en daarop heb ik mijn werk gedaan. Het kan dus zijn dat ik op 1 van de andere 2 pc's niet goed ben uitgelogd en dat er iemand op heeft zitten kloten"
lijkt me perfect toch?
Pfffffffffffff. Je hoeft geen verklaring te geven, en je hoeft dit ook niet op te biechten.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef richard_x het volgende:
maar als ik dit nou als verklaring geef:
"ik zat eerst achter een pc achter in het lokaal, maar iedereen zat aan de andere kant dus ging ik daar ook heen, toen ik daar zat liep de pc vast dus ging ik achter weer een andere pc en daarop heb ik mijn werk gedaan. Het kan dus zijn dat ik op 1 van de andere 2 pc's niet goed ben uitgelogd en dat er iemand op heeft zitten kloten"
lijkt me perfect toch?
Spelbreker.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:07 schreef Blackf1re het volgende:
En als je hier neerzet op welke school je zit, dan gaan mensen je school informeren, dus vertel dat maar niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |