Hier in de stad ook eens meegemaakt. Zo'n oude, verbitterde tak in een elektrische kar die naar Lente in de doek keek en schimpte: "Pff, wat ze allemaal wel niet bedenken, zeg, tegenwoordig."quote:
Vroeger hadden ze ook niet zo'n elektrische kar maar lieten ze oudjes nog gewoon achter de geraniums wegrotten.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:13 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hier in de stad ook eens meegemaakt. Zo'n oude, verbitterde tak in een elektrische kar die naar Lente in de doek keek en schimpte: "Pff, wat ze allemaal wel niet bedenken, zeg, tegenwoordig."
Ik wou dat ik er zo uitzag!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:13 schreef Ssserpente het volgende:
Edit: aah, wat een leuke foto, Claudia.![]()
Sorry, ik bedoel Karin.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er zo uitzag!
Dat ziet er heel gezellig uit, Karin!
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze ook niet zo'n elektrische kar maar lieten ze oudjes nog gewoon achter de geraniums wegrotten.
Ga er niet van uit dat de artsen hier een antwoord op wetenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:08 schreef Keshet het volgende:
Ik kan dit soort vragen natuurlijk ook aan de artsen stellen, maar dan moet ik ze niet altijd pas bedenken als ik even zit te relaxen op de bank.
Dat.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:13 schreef p_iglet het volgende:
Keshet er is geen minimum gewicht, dus als Teigetje het aan kan om rondgelopen te worden dan zou ze ook in de draagdoek kunnen.
En dan zal voor zo'n kleintje de eerste tijd een draagdoek waarschijnlijk veel prettiger zijn als op de arm omdat ze dicht bij papa of mama zijn al kent en beschut in een draagdoek minder last zal hebben van indrukken van buitenaf.
Ik bedenk nu pas dat dat ook heel fijn voor Keshet zelf moet zijn, om die tijd in te halen!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:34 schreef Tan het volgende:
Keshet, het is voor prematuurtjes zelfs heel goed om in de draagdoek gedragen te worden omdat ze op deze wijze de tijd buiten de buik in kunnen halen. Dus ik hoop voor jou zo'n beetje ergens in mei dat je nog heel veel fijne draag-uurtjes zal krijgen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Ghe ik kreeg vandaag ook weer commentaar van een cassiere(altijd dezelfde zeikstraal) over elin in de doek (kind is al veel te groot en vindt het vast niet leuk meer (terwijl elin naar r zat te lachenlaat elin nou net in een vreselijke bui zijn ..en wil constant bij me zitten
![]()
ik was t nu dus spuugzat, heb de doek afgedaan, elin neergezet..die begon gelijk te gillen en r armpjes uitstrekken..
toen weer in de doek, stil en lachen
ha!
Hahaha wat een geweldig mens ben je toch ook, super aktiequote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Ghe ik kreeg vandaag ook weer commentaar van een cassiere(altijd dezelfde zeikstraal) over elin in de doek (kind is al veel te groot en vindt het vast niet leuk meer (terwijl elin naar r zat te lachenlaat elin nou net in een vreselijke bui zijn ..en wil constant bij me zitten
![]()
ik was t nu dus spuugzat, heb de doek afgedaan, elin neergezet..die begon gelijk te gillen en r armpjes uitstrekken..
toen weer in de doek, stil en lachen
ha!
Laura is nu goed 5 weken oud.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:29 schreef p_iglet het volgende:
Sindell hoe oud is laura nu?
Wanneer papa een doek uiteindelijk niet zo prettig vind kun je altijd nog een SSC aanschaffen, een soft structured carrier. Dat is een soort babybjorn ding met gespen, maar dan eentje die wel ergodynamisch zit voor dragen en kind.
Die zijn alleen wel weer wat duurder en beginnen bij een euro of 80. En ook daar heb je weer tig merken, smaken en soorten van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |