Ja, dat hoor ik ook heel vaak. Gelukkig zijn er inderdaad ook heel veel leuke reacties, het klinkt inderdaad zo negatief zo, maar velen zijn gewoon positief. Ik heb één oud vrouwtje die we met boodschappen vaak tegenkomen en zij is helemaal fan van Elyas in de draagdoek.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:51 schreef Twinkly het volgende:
Verder zeggen mensen in het voorbij lopen vaak "die zit daar lekker".
Dat snap ik wel, maar ik heb het al vaker uitgelegd en de vraag was maar een voorbeeld.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:41 schreef Claudia_x het volgende:
Toch vind ik dat niet zo'n gekke vraag van je man! Het zou hem alleen sieren als hij meer z'n best deed er zelf informatie over te vinden.
Niet dragen is toch ook niet zo erg? Ivan vermaakt zich in de kinderwagen prima en ik heb er alle vertrouwen in dat hij net zo'n leuk kind zou zijn als ik hem altijd in de wagen zou doen.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:21 schreef Tan het volgende:
Altijd nog beter dan niet dragen... ik ken genoeg moeders die het vreselijk vinden, die zweren bij de kinderwagen.
Ja, inderdaad!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet dragen is toch ook niet zo erg? Ivan vermaakt zich in de kinderwagen ook prima.
Het valt me aan foto's van kindjes in een BB altijd op dat ze er meestal hartstikke vrolijk uitzien. (Zie bijvoorbeeld het topic over celebs en hun koters in SHO.) Die lijken er in ieder geval niet onder gebukt te gaan dat ze achterstevoren worden gedragen.
Ik heb dat hier nog niet gezien, of bedoel je bij het rugdragen? Dan wordt de natuurlijke bolling van de rug natuurlijk niet belemmerd en hangen de beentjes ook niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:31 schreef Poppejans het volgende:
Maar in een draagDOEK je kindje met gezicht naar voren dragen is dus ook niet zo goed??? Dat zie ik toch wel heel vaak, hier ook?
Nee, ik heb Elyas ook af en toe in de kinderwagen, maar ik bedoel eigenlijk dat ik het jammer vind dat er moeders zijn die helemaal niet dragen, en het ook niet willen proberen omdat het 'niets voor hen' is. Dan mis je toch een boel vind ik en je kind ook. Niet dat je dan een slechte moeder bent of zoquote:Op zondag 21 maart 2010 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet dragen is toch ook niet zo erg? Ivan vermaakt zich in de kinderwagen ook prima.
Het valt me aan foto's van kindjes in een BB altijd op dat ze er meestal hartstikke vrolijk uitzien. (Zie bijvoorbeeld het topic over celebs en hun koters in SHO.) Die lijken er in ieder geval niet onder gebukt te gaan dat ze achterstevoren worden gedragen.
Nou, inderdaad..quote:Op zondag 21 maart 2010 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
Niet dragen is toch ook niet zo erg?
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:43 schreef lily het volgende:
[..]
Nou, inderdaad..
Ik heb mijn zoons beiden nog nooit gedragen.
Ze leven nog hoor...
Alles behalve idd.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet dragen is toch ook niet zo erg? Ivan vermaakt zich in de kinderwagen prima en ik heb er alle vertrouwen in dat hij net zo'n leuk kind zou zijn als ik hem altijd in de wagen zou doen.
Lomp En Onhandigquote:Op zondag 21 maart 2010 20:51 schreef lily het volgende:
Nou ja, ik heb ook een kort lontje vandaag...sorry..
wat is LEO?
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:02 schreef freecell het volgende:
(en af en toe is er een oude mopperaar die iets zegt als 'dat kan toch niet zo?' of 'alles kan maar tegenwoordig' oid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |