Weet je, ik krijg ook meestal positieve en leuke reacties, misschien dat de reacties van mijn schoonzussen me meer raken omdat ik ze hoog heb zitten. Wat betreft hun manier van opvoeden en in het leven staan.
En wat betreft Bb en dat die baby's er allemaal happy in hangen te bungelen, ik heb al wel kindjes gezien die er niet blij uitzagen in een BB.
Gister een heel kleintje, gezicht naar voren die uberhaupt niets zag omdat die harde klep voor haar/zijn gezichtje zat.
En ook al eens eentje met het gezicht naar voren waar een voorbijganger in het gezichtje stond te bleren terwijl het kindje probeerde het gezichte weg te draaien, maar dat kan dan dus niet. Waarschijnlijk had die oetsiekoetsie-zegster nog een slechte adem ook.
En kindjes met hun gezichtje helemaal opzij gedraaid om contact te proberen te maken met de drager.
En daarom vind ik het heel fijn dragen met gezicht naar je toe, hij kan je aankijken of wegkijken van ongewenst publiek en lekker zijn neus tegen je aan wrijven als het helemaal niets meer wil zien.
Leuke foto Karin.
Over de knietjes, er staat een foto op Didymos, hoe de knietjes het beste kunnen zitten:
![]()
En dat het zo wijdbeens is is geen probleem. Als Ko op zijn rug ligt en zijn beentjes optrekt liggen ze ook vaak zo wijd. En dat was vroeger zelfs de houding waarin hij het meest ontspannen was.
Vandaag heeft vriendlief Ko de hele dag gedragen en dan mis ik mijn mannetje wel hoor. Maar het is ook mooi om te zien hoe die twee lekker met elkaar zijn.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir