quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Ik kan nog uren doorgaan maar dan neemt het lees conform drastisch af dus dat bespaar ik jullie
quote:
Als je er weer heen gaat, neem je dan mijn fiets weer mee terug?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Een van mijn ouders is half Duits en ben vaak in Duitsland te vinden bij familie.
Één ouder van mij is echt 100% duits, die is daar geboren en opgegroeid in een Duitse familie. Dus ik mag me eigenlijk voor 50% Duitser reken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:10 schreef henrydg het volgende:
Het is Hitler's schuld. Je moet bij hem zijn.
Tevens ben je een kwart Duits. Tenzij je ouders beide half-duits zijn of 1 van je ouders helemaal duits.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:20 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Één ouder van mij is echt 100% duits, die is daar geboren en opgegroeid in een Duitse familie. Dus ik mag me eigenlijk voor 50% Duitser reken.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:09 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Een van mijn ouders is half Duits
(...)
Dude, enkel jouw collega-vakkenvullers zeggen dat voor de 'gein' en enkele verzuurde bejaarden zien Duitsers als 'slechte mensen'. Je doet net alsof het anno 2010 nog een breed maatschappelijk issue is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:20 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Één ouder van mij is echt 100% duits, die is daar geboren en opgegroeid in een Duitse familie. Dus ik mag me eigenlijk voor 50% Duitser reken.
Maar waar het me om gaat is gewoon die klacht dat Duitsers als slechte mensen worden aangezien.
Dat ben ik niet met je eens, vraag jij maar gewoon een willekeurig iemand wat te vertellen over Duitsers, het eerste wat je te horen krijgt zijn van die kromme grappen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:23 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dude, enkel jouw collega-vakkenvullers zeggen dat voor de 'gein' en enkele verzuurde bejaarden zien Duitsers als 'slechte mensen'. Je doet net alsof het anno 2010 nog een breed maatschappelijk issue is.
Asociaal vind ik niet het goede woord er voorquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wees eerlijk, als je op vakantie gaat zijn Duitsers meestal wel het meest asociale land in het hotel
Ik werd op de middelbare school wel eens mof genoemd, maar dat was het...quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:33 schreef Silv het volgende:
Ik ben ook half Duits en niemand doet dat bij mij.
Duitse muziek is kut overigens, net als Nederlandse.
niet heeft ts alleen hitler katten maar ook nog een hitler-baby gebaard!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De kat van TS, Kitler...
Sieg Miauw !
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Ja wat jij beschrijft is waar hoor, afgelopen vakantie ook nog gehadquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:33 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Asociaal vind ik niet het goede woord er voorhet is meer sociaal, loop maar is naar een kamer vol met drukke Duitsers en klop maar aan, het eerste wat ze zouden zeggen is: Kom binnen doe ook mee, ik spreek uit ervaring
En de Macho-Nederlanders die weten niet hoe er mee om te gaan met deze vorm van sociaal zijn, ja en ook hier spreek ik uit ervaring.
En nee ik probeer Nederland niet door de plee te trekken hier hoor, we hebben hier ook wel topvolk lopen![]()
Duitse vrouwen.quote:
wat ben jij zielig zeg.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:29 schreef aychelle het volgende:
haha! TS ist eine halve MOF![]()
trouwens ik heb je kat gevonden, wat een eng beest![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:36 schreef afcajos het volgende:
TS zijn opa is omgekomen tijdens de 2e wereldoorlogEn die van jou is omgekomen toen TS zijn opa op hem viel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja oke op die manier, wat dat betreft zijn Duitsers wat kieskeuriger met eten enzo en eten zoveel als ze willen, volle of halve borden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja wat jij beschrijft is waar hoor, afgelopen vakantie ook nog gehad....
Toen wilde zo'n Duitser een wedstrijdje halve liter pul bier drinken tegen mij doen___
Tegen mij, een West-Frieze Duitser... dat verloor hijik deed er 6.5 seconde over
Maar ik bedoel meer dat ze soms asociaal luidruchtig zijn, en met een all-inclusive gebeuren vaak hele borden opscheppen, 1 hap nemen, en vervolgens het hele bord weggooien
quote:
Kwam ook meteen in me op bij het lezen van de OPquote:
Kinderen maken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:45 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik heb een halve voor je![]()
Ben half Duits
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |