Een van mijn ouders is half Duits en ben vaak in Duitsland te vinden bij familie. Nu moet ik zeggen dat ik Duitsland mooier vind dan Nederland (niet slecht bedoeld!), en zelf houd ik ook meer van Duitse muziek. Het is nog niet zover dat ik met een Duitse vlag rond ga lopen ofzo

Maar wat me nou echt irriteert is dat veel mensen die ik ken me gewoon weg niet voor 100% serieus nemen.
Zo krijg ik regelmatig bij men bijbaantje Hitler groeten toegeworpen van collega's die grappig denken te zijn, wat ik dus totaal niet kan waarderen, ze doen alsof alle (half)Duitsers blij zijn met de dingen die deze nare man heeft gedaan, en dit dan ook aanmoedigen. De mensen die deze onnodige dingen doen zitten alles af te zeiken wat maar Duits is.
Is er een keer een groot feest in Duitsland dan zijn zij de eerste die bij de bierkar staan met 20 braadworsten in hun hand omdat ze de strot niet vol kunnen krijgen, Owwwww en dan is Duitsland opeens top

Wat een misselijke figuren zijn het of niet dan
Maarja, waar het op neer is dat Duitsers in de meeste gevallen niet serieus worden genomen, en iemand uit Spanje wel (ja dat heb ik meegemaakt).
Klacht: Duitsers die voor:
oorlogsmisdadiger
SS'er
Nazi
Mof
Poep
Hitler aanhanger
etc. etc. etc.
Worden uitgemaakt vanwege het kut verleden van Duitsland, terwijl deze generatie er niks mee te maken heeft.
Ik kan nog uren doorgaan maar dan neemt het lees conform drastisch af dus dat bespaar ik jullie
Grtz KL
[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinLangzaam op 24-03-2010 20:28:56 ]