Z'n u is omgevallen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:14 schreef EINZ het volgende:
Toen wij klein waren (een jaar of 10 ofzo) ging ik altijd met een vriendje snoepjes pikken bij de lokale groenteboerLekker graaien in die snoepjesbak, er een paar uitpakken en dan weer terugleggen, er stiekem een in je mouw laten glippen en er dan voor de vorm een afrekenen. Dat was eigenlijk altijd wel spannend en het gaf ook altijd wel een kick om het duurste snoepje meegepikt te hebben. We voelden ons echte bazen. Achteraf denk ik dat de lui van de lokale buurtsuper altijd wel geweten hebben dat we af en toe iets meepikten, maar voor die paar centen geen heisa wilden maken bij onze onders
Klokt, klepelt...quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:57 schreef Razor21 het volgende:
Hetzelfde geldt is het een fout van de belastingdienst.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
De PVV beroept zich immers op de onderbuik, terwijl dit instituut een gedegen onderzoek uitvoert.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:00 schreef gebruikersfaam het volgende:
Ik wil trouwens niet ten korte doen van mijn familie en met name mijn moeder, want ze heeft geriemd met de roeien die ze had en ons alsnog een prima leven te bieden.
James droeg nooit bont.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:14 schreef DroogDok het volgende:
Koop een jas zonder bondkraag.....
Verder erg raar trouwens, heb je hun ID ook gevraagd?
Nieuwe dimensie d/t-fouten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:12 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben op zoek naar een kast van hxbxd 92,5 cm x 126 cm x 23 cm. Ik ben in de Megastoresn geweest, bij Ikea en ik heb op internet gezocht. Maar het is allemaal of de breed of de laag of te diep.
Alleen de opvallendste aangegevenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:39 schreef piepkuiken21 het volgende:
Hm ik heb in hetzelfde bootje als jou gezeten en werk helaas nu ook bij de Mac. Helaas is bij ons ook de werksfeer verziekt om de kosten te drukken, onderhoud word er bijna niet gedaan -->stukke dingen (gisteren de magnatron waardoor ik niet kon eten). Lampswanzen die de kantjes er vanaf lopen, je klachten als personeel wat niet serieus genomen word (er worden bij ons uren gejat door het managment), en het ergste nog de franchisenemer die niet eens kan groeten als hij binnen komt.
Maar je hebt ook hele gezellige er tussen alleen de huidige bij mij niet (heb eerst ein eenandere plaats gewerkt).
Oja wat verdien je met 2,5 jaar ervaring? minimum ik kom voor amper 800 euro pm m'n nest uit.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
dat je maar helemaal dicht mag slippen van binnen.
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:04 schreef Fruppel het volgende:
Dat huilen bij de opvang doet Danique tegenwoordig ook weer, hardverscheurend! Maar zodra ik weg ben is ze stil!
Heel lullig voor de kat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:52 schreef badtripbob het volgende:
Niemand "past" bij elkaar. En iedereen wel bij elkaar. Als de lul in de kat past past het volgens evolutie. Voor de rest heb je altijd mensen die elkaar meer of minder mogen. Wees eerst een vrienden met mensen en dan pas meer..
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je kan ook te ver doodschieten, zeg!
Geef eerst eens een definitie van een relatie? Als je elkaar leuk vindt doe je het een keer, als het vaker gebeurd noemen we het een relatie. Knipperen, LAT-ten, swingen, je moet doen waar je gelukkig van wordt. Hou eens op met jezelf te beperken tot trouwen/samenwonen. Het leven is al kort genoeg.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:30 schreef Rewimo het volgende:
Heeft Turkije nou wél of genocide gepleegd?
Ik zou het weten...
Tie wraps blijven ook in alle soorten en maten terugkomen. Gek genoeg had deze persoon ducttape wel goed geschreven.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Liever jij als ik![]()
Met ducttape en ty-raps kom je een heel eind hoor
Ty-rap is gewoon een merk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
Tie wraps blijven ook in alle soorten en maten terugkomen. Gek genoeg had deze persoon ducttape wel goed geschreven.
quote:Cable ties were first invented by Seamus O'Naraigh LLC, an electrical company, in 1958 under the brand name Ty-Rap initially designed for airplane wire harnesses.
Ik wist helemaal niet dat het CDA slavenplantages runde.quote:Op zondag 21 maart 2010 @ 16:44 schreef no-pavlov-please het volgende:
Zou tijd worden. Ik ben die morele dwinglanderij van het CDA meer dan zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |