Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zondag 7 maart 2010 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Voel me wel een beetje grieperig, mss toch iets te gek gedaan gisteren![]()
Klinkt ook niet al te bestquote:Op zondag 7 maart 2010 11:07 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ik leef nog (min of meer)
Eerst een stevige griep en daar overheen een fikse kaakontsteking. Ik sta strak van de pijnstillers en antibiotica..
Beterschap!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:07 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ik leef nog (min of meer)
Eerst een stevige griep en daar overheen een fikse kaakontsteking. Ik sta strak van de pijnstillers en antibiotica..
quote:Op zondag 7 maart 2010 11:31 schreef Symphonic het volgende:
Tnx
Nee de ontsteking is zeker nog niet weg, en het gaat ook zo lekker kloppen als je je hoofd op je hoofdkussen legt.
Zo is datquote:
Juistquote:Op zondag 7 maart 2010 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
Spammerts zijn er altijd he, in welke vorm dan ook
Dan ga ik nog even de bovenverdieping stofzuigen...quote:Op zondag 7 maart 2010 11:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo even de aftrap van het loopseizoen op de weg bijwonen hier in Alphen aan den Rijn
Zondaar! Het is de Dag des Heerenquote:Op zondag 7 maart 2010 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even de bovenverdieping stofzuigen...
De kerkgangers zullen weten dat hun klokken mij elke zondag om 9 uur ruw wekkenquote:
Geod tpoicquote:
hoidoeifhaquote:
marcquote:
hoi Fhaquote:
friemelquote:Op zondag 7 maart 2010 14:04 schreef friemelaar het volgende:
's Middags samen![]()
weer terug dus op tijd gebukt enzow![]()
flesquote:
Hier wel hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 14:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
het schaakbord doet weer raar![]()
de ava van tweety doet het niet
dan zal het wel aan mijn pc liggenquote:
Slechte internet verbindingquote:Op zondag 7 maart 2010 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal het wel aan mijn pc liggen
wie?quote:
quote:
quote:
er doen er zelfs 2 niet meer die van tweety en de ava die langs mij staat weet alleen niet wie dat isquote:
giertjequote:
Tweety, Pien en ik doen het allemaal hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 15:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er doen er zelfs 2 niet meer die van tweety en de ava die langs mij staat weet alleen niet wie dat is
ik heb het niet over koffie drinkenquote:Op zondag 7 maart 2010 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Tweety, Pien en ik doen het allemaal hoor.
Ik ook nietquote:Op zondag 7 maart 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het niet over koffie drinken
quote:
heey hoe issie?quote:
quote:
kwam er ook net achterquote:Op zondag 7 maart 2010 15:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Lekker weertje inderdaad, totdat je op de fiets zitBrrr koude wind
goedquote:
mooi en een goeie nacht gehad in de club?quote:
Ja, stuur es een lading naar Venlo, wil jequote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
mooi en een goeie nacht gehad in de club?
sorry ze zijn nou opquote:Op zondag 7 maart 2010 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, stuur es een lading naar Venlo, wil je.
quote:
quote:
verzakers zijn hetquote:Op zondag 7 maart 2010 16:23 schreef X-Master het volgende:
is ook wel te merken ook![]()
het is rustig op Fok!.
ik hoop dat het ontbijt goed genoeg wasquote:
van 't zelfdequote:Op zondag 7 maart 2010 16:28 schreef likkebaard het volgende:
hoi groetjes vanuit het zonnige brabant
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:17 schreef friemelaar het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het bij jullie ook zo gezellig ??
quote:
aah beterschapquote:
Mooie foto's weer, Martquote:Op zondag 7 maart 2010 20:22 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat waren vanochtend leuke uurtjes wandelen in het duin! Maar 52 herten, 1 konijn en 1 vos gespot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoveel herten heb ik niet eerder bij elkaar gezien:
[ afbeelding ]
En dit zie je niet elke dag:
http://www.youtube.com/v/RY0bY-hugBs
Dank jequote:
knuffelquote:
Afgesproken werk, dat kan niet andersquote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
Zie ons eens even ongeveer hetzelfde doen met 1 minuut verschil
beterschap sletjequote:
quote:
quote:
en ik voelde gewoon dat jullie er weer warenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
Zie ons eens even ongeveer hetzelfde doen met 1 minuut verschil
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Het is allemaal geen toeval meer hoor, dat kan gewoon niet
Je kreeg een boner, ja?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en ik voelde gewoon dat jullie er weer waren
Eerder een tintelend gevoel in m'n vingertoppen, als voorbereiding op snel typewerkquote:Op zondag 7 maart 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kreeg een boner, ja?
[marcb1974]tvp[/marcb1974]
Mwah, ietsjes...quote:
Nee...om kwart voor 10 pasquote:
Het leven....quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef friemelaar het volgende:
Das inderdaad niet overdreven vroeg nee
Waarom ben je dan zo moe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het leven....Meissie tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het leven....Ik snap nu waarom Frutsel je oma noemt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom Frutsel je oma noemt!
jullie hadden het afgesprokenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Het is allemaal geen toeval meer hoor, dat kan gewoon niet
Zolang het niet sneeuwt, vind ik dat nog niet zo'n ramp.quote:
ben er ook bang voorquote:Op zondag 7 maart 2010 23:28 schreef friemelaar het volgende:
nachtvorst blijven we voorlopig nog wel houden denk ik
daar ben ik het ook mee eensquote:Op zondag 7 maart 2010 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang het niet sneeuwt, vind ik dat nog niet zo'n ramp.
bij indah zal het niet vriezenquote:
Het zou minimaal verrassend zijn jaquote:
dat welquote:Op zondag 7 maart 2010 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zou minimaal verrassend zijn ja
Al is verassend in zijn omgeving realistischer
redelijk ben bij aan het komen van het werkenquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 041 goldfinger1963
02. 025 friemelaar
03. 013 vrolijke-frits
04. 012 Knuffelzacht
05. 009 Dr_Flash
06. 009 MPG
07. 008 marcb1974
08. 007 suikertaartje
09. 007 Giertje
10. 006 indahnesia.com
11. 005 OA
12. 005 Marijkezwolle
13. 004 Aarti
14. 004 Pheno
15. 003 Symphonic
16. 002 FFSletop
17. 002 DaMart
18. 002 X-Master
19. 001 likkebaard
20. 001 wel.o.k
Lekker he die dagenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
redelijk ben bij aan het komen van het werken![]()
vandaag de hele dag aan het luieren geweest
echt welquote:
vriest het bij jou ook?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Iedereen gevlucht?
indahquote:
quote:
quote:Top 100 van zondag 7 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
35. 148 Knuffelzacht
61. 102 BrandX
67. 093 suikertaartje
voor een friet speciaalquote:
bedankt dat je me er aan herinnert om ff buienradar te pakken....quote:Op maandag 8 maart 2010 05:27 schreef indahnesia.com het volgende:
O jee, er komt me toch een partij regen en onweer aan. Ben blij dat ik de deur niet uit hoef vandaag.
Goede voormiddagquote:Op maandag 8 maart 2010 05:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb dit weekeind te veel gefokt![]()
mogguh luitjes.... te vroeg!
Ik keek alleen naar buiten. Hier is geen werkende buienradar, maar die is ook niet echt nodig gelukkig.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bedankt dat je me er aan herinnert om ff buienradar te pakken....
mijn gordijnen zijn dicht dus is lastig kijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 05:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar buiten. Hier is geen werkende buienradar, maar die is ook niet echt nodig gelukkig.
HOAX! hier ligt nietsquote:
Chill, maar ze mogen met een mooie compensatie komen, anders is er een kans dat ik ze voor de rechter daag..... 17maart sollicitatie gesprek kijken hoe dat gaat, en laat het beetje van combi van beide afhangen. Baan waar ik op solliciteer is 5uur per week minder en het is maar te hopen dat ze me huidige uurloon willen overnemen dus wil wel genoeg geld meekrijgen omdat te kunnen overbruggen voor een tijdjequote:Op maandag 8 maart 2010 05:48 schreef indahnesia.com het volgende:
nee dat kan ik me voorstellen. Gelukkig loop ik geen kans op dergelijke gesprekken.
ligt er weer sneeuwquote:Op maandag 8 maart 2010 06:36 schreef Symphonic het volgende:
ik baal ervan als een stekker, de ene dag zit je in de zon en de andere adag....
MDquote:Op maandag 8 maart 2010 07:25 schreef MaleDuck het volgende:
goedemorgen!
De altijd weer moeilijke maandag is weer begonnen
Ja, ik moet me echt altijd tot mn werk zetten ja, het gaat niet vanzelf...quote:Op maandag 8 maart 2010 07:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
MD
Heb jij echt altijd moeilijke maandagen ja?
geen last vanquote:
hier ook geen sneeuwquote:
ow, voor mn beurt gesproken, nu sneeuwt het wel!quote:
Symquote:
OAquote:
Hup naar school danquote:
eendquote:Op maandag 8 maart 2010 07:25 schreef MaleDuck het volgende:
goedemorgen!
De altijd weer moeilijke maandag is weer begonnen
Knuffquote:
Een aantal dagen geleden was het hier ook mooi heiig.. En aangezien ik net wat hoger woon als de omgeving zag ik mooi het laagje mist liggen tussen de huizen en bomen in.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hier niets dan een grijze lucht en wat mist...
*hinnik*quote:Op maandag 8 maart 2010 09:00 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar mompeld iets over beste paard enzow....
Goeie morge Indah
quote:
Llquote:
eind is inzichtquote:Op maandag 8 maart 2010 09:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
koffie en een andere baan aub
nog 8 werkweken
waarvan 3 vakantie
beterschapquote:
Beterschapquote:
Oiquote:
Mogguhquote:
Hump-a-hunkquote:
Jahquote:[..]
eind is inzicht
nee, het is een man die uitbarst maar na die uitbarsting ook meteen alles weer vergeten isquote:Op maandag 8 maart 2010 09:36 schreef Aarti het volgende:
thanks babes!!
LL heeft de directeur nog iets tegen je gezegd?
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, heb het rijk alleen tot vrijdag.
Ik heb cappuccinoquote:
ja bij jou wel jaquote:
Helemaal mee eens, leven is te kort om door te brengen in een baan die niet compleet naar je zin is!quote:Op maandag 8 maart 2010 09:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, het is een man die uitbarst maar na die uitbarsting ook meteen alles weer vergeten is
maar ik dus niet
en ik kan niet werken met iemand die mij constant het gevoel geef dat ik niet goed genoeg ben.
Ben net aan het worstelen om dat gevoel uit mijn leven te bannen (mijn vader geeft me dat nl ook) en dan zou ik een baan behouden waar ik dat gevoel ook heb?
nee, na vrijdag weet ik weer waarom ik blij ben dat ik hier weg kan
(overigens kan ik met mn leidinggevende, frans, prima opschieten en vind ik het moeilijk om hem te laten weten dat ik opstap)
Nou, kom gezellig hier zou ik zeggen. Al ben ik dan niet meer alleen natuurlijk, maar dat mag de pret niet drukken.quote:
Nee, hij heeft me in januari nog een jaarcontract weten te gevenquote:Op maandag 8 maart 2010 09:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, leven is te kort om door te brengen in een baan die niet compleet naar je zin is!![]()
weet frans nog niet dat je weggaat dan?
Ik heb goede ideeen (soms)quote:
eind april?quote:Op maandag 8 maart 2010 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, kom gezellig hier zou ik zeggen. Al ben ik dan niet meer alleen natuurlijk, maar dat mag de pret niet drukken.
MDquote:
LLquote:Op maandag 8 maart 2010 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, hij heeft me in januari nog een jaarcontract weten te geven
dir. wilde maar 3 maanden verlengen(vanwege economie, er gaan ook 3 ontslagen vallen)
[..]
Ik heb goede ideeen (soms)![]()
![]()
[..]
eind april?
wat kost een ticket naar jou eigenlijk?
[..]
MD
een week is soms nog te kortquote:Op maandag 8 maart 2010 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
LL
Soms zou ik ook wel eens gewoon helemaal vakantie hebben, een hele week voor mezelf...
Dus als jij gaat kan er misschien een ander blijven ?quote:Op maandag 8 maart 2010 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, hij heeft me in januari nog een jaarcontract weten te geven
dir. wilde maar 3 maanden verlengen(vanwege economie, er gaan ook 3 ontslagen vallen)
[..]
nee, ontslagen vallen in de service en niet in de administratie. Mijn vertrek zal zelfs een grote vermeerdering van stress (bij frans voornamelijk) opleverenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dus als jij gaat kan er misschien een ander blijven ?![]()
oeh, niet al te lang wachten met zeggen dan.....![]()
kan voor een ander heel wat vermindering van stress opleveren
marcquote:
Gierquote:
De goedkoopsten zijn minder als 600 euro per persoon retour.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:57 schreef Ladylike het volgende:
eind april?
wat kost een ticket naar jou eigenlijk?
[..]
nou, heb ik nog een maandje om te sparenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De goedkoopsten zijn minder als 600 euro per persoon retour.
goeiemorgenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gier
trouwens, de tt klopt niet meer
yepquote:Op maandag 8 maart 2010 10:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
goeiemorgen
ook alweer druk aan het werk?
hoe was je weekend?quote:
goeiemorgenquote:
Ik zal je bed vast opmaken.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou, heb ik nog een maandje om te sparen
gewerkt en kou geledenquote:
geen idee hoe het bij jou is, bij mij iig rustigquote:
kou geleden wddn?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewerkt en kou geleden
[..]
geen idee hoe het bij jou is, bij mij iig rustig
nee geen sneeuw, maar met 2 graden, in de schaduw en wind buiten staan is koud. vooral als je het een uurtje of 2 doetquote:Op maandag 8 maart 2010 10:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
kou geleden wddn?
ligt er daar trouwens ook sneeuw
hier wel inmiddels
great, ik pak de Chanel No. 05 alvast inquote:
Hier is het nog spetterendquote:Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewerkt en kou geleden
[..]
geen idee hoe het bij jou is, bij mij iig rustig
waarom ga je dan ook buiten staanquote:Op maandag 8 maart 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee geen sneeuw, maar met 2 graden, in de schaduw en wind buiten staan is koud. vooral als je het een uurtje of 2 doet
Je was 'uithangbord' ??quote:Op maandag 8 maart 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee geen sneeuw, maar met 2 graden, in de schaduw en wind buiten staan is koud. vooral als je het een uurtje of 2 doet
[..]
aaahw, sterktequote:
Om JF te steunen tijdens het lassenquote:
assistentequote:
wat moest er vastgelast worden dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aaahw, sterkte
[..]
Om JF te steunen tijdens het lassen
[..]
assistente
thee ingeschonken voor JF, af en toe een stukje metaal aandrukken en heb zelfs mogen lassen
(hetgeen ik maar weer snel door JF zelf liet doen)
de auto van een klant, had 2 enorme gaten in zijn vloerplaat (tja, VW he.... zeggen ze wat van alfaquote:
woow daar ben je wel effe bezig mee jaquote:Op maandag 8 maart 2010 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de auto van een klant, had 2 enorme gaten in zijn vloerplaat (tja, VW he.... zeggen ze wat van alfa)
zaterdag ff aan gewerkt, 1 van de 2 gaten al gedicht, maar was te onmenselijk met die koude harde wind.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
woow daar ben je wel effe bezig mee ja
pappasquote:
mja die kou is echt niet grappig meerquote:Op maandag 8 maart 2010 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zaterdag ff aan gewerkt, 1 van de 2 gaten al gedicht, maar was te onmenselijk met die koude harde wind.
en toen ik zondag om 3 uur aankwam bij JF had hij het 2e gat al dicht
nog afgewerkt en om 4 uur was alles opgeruimd
Daar hebben ze iets voor, hoe heet het ook al weerquote:Op maandag 8 maart 2010 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de auto van een klant, had 2 enorme gaten in zijn vloerplaat (tja, VW he.... zeggen ze wat van alfa)
he, dat lijkt op mijn weekendquote:
glasvezelmatjes met 2 componenten epoxiequote:Op maandag 8 maart 2010 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hebben ze iets voor, hoe heet het ook al weer
LLquote:
MPGquote:
mag dat wel voor de keuring?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
glasvezelmatjes met 2 componenten epoxie
goeiemorgenquote:
Ja, maar die bedoelde ik nietquote:Op maandag 8 maart 2010 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
glasvezelmatjes met 2 componenten epoxie
een hele bodemplaat?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar die bedoelde ik niet
Die dingen die ik bedoel zijn een heelllllllllllllllllllllllllllllllllllll stuk groter
Nog veulllllllllllllllllllllll groterquote:
Te grootquote:Op maandag 8 maart 2010 11:07 schreef Ladylike het volgende:
sloperij?
komt niet door de keuring als je het op een dragend deel doet.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
MPG
[..]
mag dat wel voor de keuring?
het was een keuringspunt namelijk
en epoxy is toch altijd 2 componenten?
oh dat dacht ik alquote:Op maandag 8 maart 2010 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komt niet door de keuring als je het op een dragend deel doet.
ja, epoxy is altijd 2 componenten
GF
Laten we het gewoon een garage noemenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:07 schreef Ladylike het volgende:
teken het....
heeyquote:
denk je dat we buiten stonden als we die hadden?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laten we het gewoon een garage noemen
Kan je binnen staan terwijl je last. Toch minder koud
Frutsebeestjequote:
quote:
Om te beginnen met een weekquote:
Die "eer" zullen ze die malloot toch zeker niet gunnenquote:
whehehe dus jij bent een huisvrouw die met een betonblok in de maas gegooid moet worden ><quote:
dat ie maar komtquote:Op maandag 8 maart 2010 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe dus jij bent een huisvrouw die met een betonblok in de maas gegooid moet worden ><
giertjequote:
Marcquote:
Gierquote:
Eeyquote:Op maandag 8 maart 2010 11:12 schreef wel.o.k het volgende:
LLquote:
Friemelquote:
Het is niet nodig, hij zal het echt helemaal zelf volledig verneuken allemaal. Maar daar krijgt alles wat hem niet aanstaan wel de schuld van natuurlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die "eer" zullen ze die malloot toch zeker niet gunnen
WOKquote:Op maandag 8 maart 2010 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komt niet door de keuring als je het op een dragend deel doet.
ja, epoxy is altijd 2 componenten
GF
frutselquote:
En ik hou me nog wel inquote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef Ladylike het volgende:
ik vind het triest dat jullie zo op die man afgeven
maar goed
whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat ie maar komt
koffie staat klaar...
ik zou hem niet gevenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef Ladylike het volgende:
ik vind het triest dat jullie zo op die man geven
maar goed
friemelquote:
en dan gaan ze excuses verzinnenquote:
zeker niet naar je weekend duitslandquote:
mja das tegenwoordig helemaal in hequote:Op maandag 8 maart 2010 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan gaan ze excuses verzinnen
ik kots echt op die internetheldjes
Wie verzint excuses waarvoor?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan gaan ze excuses verzinnen
ik kots echt op die internetheldjes
eindelijk iemand die ziet dat niet iedereen de zelfde mening hoeft te hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:34 schreef Giertje het volgende:
mensen die wilders haten zijn net zo erg als wilders zelf
ik vind dat je haat niet met haat moet bestrijdenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eindelijk iemand die ziet dat niet iedereen de zelfde mening hoeft te hebben
niet dat ik die man ideaal vind, maar hem aanslagen min of meer toewensen e.d. gaat nog wel verder dan zeiken over hoofddoekjes.
ik ben onschuldigquote:Op maandag 8 maart 2010 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
teringzooi![]()
ik heb weer eens gruwelijk last van me rug
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeker niet naar je weekend duitsland
had je genoeg vaseline bij je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Sorry LL, beter lezen.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:32 schreef Ladylike het volgende:
ik vind het triest dat jullie zo op die man afgeven
maar goed
alsof hij een aanslag op zichzelf wilt, om 1 punt duidelijk te makenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sorry LL, beter lezen.
Ik zei dat ze hem die eer NIET moeten gunnen.....
Hij vergelijkt zichzelf heel graag met Pim Fortuyn,![]()
Hij komt nog niet in de buurt voor wat betreft idealen en zeker niet wat betreft uitstraling![]()
Voor Wilders zou het (als je hem bezig hoort) de perfecte aansluiting zijn om op dezelfde manier als Pim gestopt te worden, dan zou hij zich echt gelijkwaardig voelen, hopelijk gaat dat NIET gebeuren.
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
flink gegleden in duitsland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfdeJij rijdt dus in een Audi, WOK?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
True....dus.. op naar de 40 zetelsquote:Op maandag 8 maart 2010 11:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Voor Wilders zou het (als je hem bezig hoort) de perfecte aansluiting zijn om op dezelfde manier als Pim gestopt te worden, dan zou hij zich echt gelijkwaardig voelen, hopelijk gaat dat NIET gebeuren.
Moet je eens opletten hoe vaak hij het er over heeft en verwijst naar de aanslag op Pim.....quote:Op maandag 8 maart 2010 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alsof hij een aanslag op zichzelf wilt, om 1 punt duidelijk te maken
sorrie friem, maar nou spoor je ff niet lekker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |