Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zondag 7 maart 2010 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Voel me wel een beetje grieperig, mss toch iets te gek gedaan gisteren![]()
Klinkt ook niet al te bestquote:Op zondag 7 maart 2010 11:07 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ik leef nog (min of meer)
Eerst een stevige griep en daar overheen een fikse kaakontsteking. Ik sta strak van de pijnstillers en antibiotica..
Beterschap!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:07 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ik leef nog (min of meer)
Eerst een stevige griep en daar overheen een fikse kaakontsteking. Ik sta strak van de pijnstillers en antibiotica..
quote:Op zondag 7 maart 2010 11:31 schreef Symphonic het volgende:
Tnx
Nee de ontsteking is zeker nog niet weg, en het gaat ook zo lekker kloppen als je je hoofd op je hoofdkussen legt.
Zo is datquote:
Juistquote:Op zondag 7 maart 2010 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
Spammerts zijn er altijd he, in welke vorm dan ook
Dan ga ik nog even de bovenverdieping stofzuigen...quote:Op zondag 7 maart 2010 11:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo even de aftrap van het loopseizoen op de weg bijwonen hier in Alphen aan den Rijn
Zondaar! Het is de Dag des Heerenquote:Op zondag 7 maart 2010 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even de bovenverdieping stofzuigen...
De kerkgangers zullen weten dat hun klokken mij elke zondag om 9 uur ruw wekkenquote:
Geod tpoicquote:
hoidoeifhaquote:
marcquote:
hoi Fhaquote:
friemelquote:Op zondag 7 maart 2010 14:04 schreef friemelaar het volgende:
's Middags samen![]()
weer terug dus op tijd gebukt enzow![]()
flesquote:
Hier wel hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 14:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
het schaakbord doet weer raar![]()
de ava van tweety doet het niet
dan zal het wel aan mijn pc liggenquote:
Slechte internet verbindingquote:Op zondag 7 maart 2010 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal het wel aan mijn pc liggen
wie?quote:
quote:
quote:
er doen er zelfs 2 niet meer die van tweety en de ava die langs mij staat weet alleen niet wie dat isquote:
giertjequote:
Tweety, Pien en ik doen het allemaal hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 15:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er doen er zelfs 2 niet meer die van tweety en de ava die langs mij staat weet alleen niet wie dat is
ik heb het niet over koffie drinkenquote:Op zondag 7 maart 2010 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Tweety, Pien en ik doen het allemaal hoor.
Ik ook nietquote:Op zondag 7 maart 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het niet over koffie drinken
quote:
heey hoe issie?quote:
quote:
kwam er ook net achterquote:Op zondag 7 maart 2010 15:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Lekker weertje inderdaad, totdat je op de fiets zitBrrr koude wind
goedquote:
mooi en een goeie nacht gehad in de club?quote:
Ja, stuur es een lading naar Venlo, wil jequote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
mooi en een goeie nacht gehad in de club?
sorry ze zijn nou opquote:Op zondag 7 maart 2010 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, stuur es een lading naar Venlo, wil je.
quote:
quote:
verzakers zijn hetquote:Op zondag 7 maart 2010 16:23 schreef X-Master het volgende:
is ook wel te merken ook![]()
het is rustig op Fok!.
ik hoop dat het ontbijt goed genoeg wasquote:
van 't zelfdequote:Op zondag 7 maart 2010 16:28 schreef likkebaard het volgende:
hoi groetjes vanuit het zonnige brabant
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:17 schreef friemelaar het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het bij jullie ook zo gezellig ??
quote:
aah beterschapquote:
Mooie foto's weer, Martquote:Op zondag 7 maart 2010 20:22 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat waren vanochtend leuke uurtjes wandelen in het duin! Maar 52 herten, 1 konijn en 1 vos gespot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoveel herten heb ik niet eerder bij elkaar gezien:
[ afbeelding ]
En dit zie je niet elke dag:
http://www.youtube.com/v/RY0bY-hugBs
Dank jequote:
knuffelquote:
Afgesproken werk, dat kan niet andersquote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
Zie ons eens even ongeveer hetzelfde doen met 1 minuut verschil
beterschap sletjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |