Ik keek alleen naar buiten. Hier is geen werkende buienradar, maar die is ook niet echt nodig gelukkig.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bedankt dat je me er aan herinnert om ff buienradar te pakken....
mijn gordijnen zijn dicht dus is lastig kijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 05:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar buiten. Hier is geen werkende buienradar, maar die is ook niet echt nodig gelukkig.
HOAX! hier ligt nietsquote:
Chill, maar ze mogen met een mooie compensatie komen, anders is er een kans dat ik ze voor de rechter daag..... 17maart sollicitatie gesprek kijken hoe dat gaat, en laat het beetje van combi van beide afhangen. Baan waar ik op solliciteer is 5uur per week minder en het is maar te hopen dat ze me huidige uurloon willen overnemen dus wil wel genoeg geld meekrijgen omdat te kunnen overbruggen voor een tijdjequote:Op maandag 8 maart 2010 05:48 schreef indahnesia.com het volgende:
nee dat kan ik me voorstellen. Gelukkig loop ik geen kans op dergelijke gesprekken.
ligt er weer sneeuwquote:Op maandag 8 maart 2010 06:36 schreef Symphonic het volgende:
ik baal ervan als een stekker, de ene dag zit je in de zon en de andere adag....
MDquote:Op maandag 8 maart 2010 07:25 schreef MaleDuck het volgende:
goedemorgen!
De altijd weer moeilijke maandag is weer begonnen
Ja, ik moet me echt altijd tot mn werk zetten ja, het gaat niet vanzelf...quote:Op maandag 8 maart 2010 07:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
MD
Heb jij echt altijd moeilijke maandagen ja?
geen last vanquote:
hier ook geen sneeuwquote:
ow, voor mn beurt gesproken, nu sneeuwt het wel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |