Ik zal je bed vast opmaken.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou, heb ik nog een maandje om te sparen
gewerkt en kou geledenquote:
geen idee hoe het bij jou is, bij mij iig rustigquote:
kou geleden wddn?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewerkt en kou geleden
[..]
geen idee hoe het bij jou is, bij mij iig rustig
nee geen sneeuw, maar met 2 graden, in de schaduw en wind buiten staan is koud. vooral als je het een uurtje of 2 doetquote:Op maandag 8 maart 2010 10:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
kou geleden wddn?
ligt er daar trouwens ook sneeuw
hier wel inmiddels
great, ik pak de Chanel No. 05 alvast inquote:
Hier is het nog spetterendquote:Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewerkt en kou geleden
[..]
geen idee hoe het bij jou is, bij mij iig rustig
waarom ga je dan ook buiten staanquote:Op maandag 8 maart 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee geen sneeuw, maar met 2 graden, in de schaduw en wind buiten staan is koud. vooral als je het een uurtje of 2 doet
Je was 'uithangbord' ??quote:Op maandag 8 maart 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee geen sneeuw, maar met 2 graden, in de schaduw en wind buiten staan is koud. vooral als je het een uurtje of 2 doet
[..]
aaahw, sterktequote:
Om JF te steunen tijdens het lassenquote:
assistentequote:
wat moest er vastgelast worden dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aaahw, sterkte
[..]
Om JF te steunen tijdens het lassen
[..]
assistente
thee ingeschonken voor JF, af en toe een stukje metaal aandrukken en heb zelfs mogen lassen
(hetgeen ik maar weer snel door JF zelf liet doen)
de auto van een klant, had 2 enorme gaten in zijn vloerplaat (tja, VW he.... zeggen ze wat van alfaquote:
woow daar ben je wel effe bezig mee jaquote:Op maandag 8 maart 2010 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de auto van een klant, had 2 enorme gaten in zijn vloerplaat (tja, VW he.... zeggen ze wat van alfa)
zaterdag ff aan gewerkt, 1 van de 2 gaten al gedicht, maar was te onmenselijk met die koude harde wind.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
woow daar ben je wel effe bezig mee ja
pappasquote:
mja die kou is echt niet grappig meerquote:Op maandag 8 maart 2010 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zaterdag ff aan gewerkt, 1 van de 2 gaten al gedicht, maar was te onmenselijk met die koude harde wind.
en toen ik zondag om 3 uur aankwam bij JF had hij het 2e gat al dicht
nog afgewerkt en om 4 uur was alles opgeruimd
Daar hebben ze iets voor, hoe heet het ook al weerquote:Op maandag 8 maart 2010 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de auto van een klant, had 2 enorme gaten in zijn vloerplaat (tja, VW he.... zeggen ze wat van alfa)
he, dat lijkt op mijn weekendquote:
glasvezelmatjes met 2 componenten epoxiequote:Op maandag 8 maart 2010 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hebben ze iets voor, hoe heet het ook al weer
LLquote:
MPGquote:
mag dat wel voor de keuring?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
glasvezelmatjes met 2 componenten epoxie
goeiemorgenquote:
Ja, maar die bedoelde ik nietquote:Op maandag 8 maart 2010 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
glasvezelmatjes met 2 componenten epoxie
een hele bodemplaat?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar die bedoelde ik niet
Die dingen die ik bedoel zijn een heelllllllllllllllllllllllllllllllllllll stuk groter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |