Helemaal mee eens, leven is te kort om door te brengen in een baan die niet compleet naar je zin is!quote:Op maandag 8 maart 2010 09:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, het is een man die uitbarst maar na die uitbarsting ook meteen alles weer vergeten is
maar ik dus niet
en ik kan niet werken met iemand die mij constant het gevoel geef dat ik niet goed genoeg ben.
Ben net aan het worstelen om dat gevoel uit mijn leven te bannen (mijn vader geeft me dat nl ook) en dan zou ik een baan behouden waar ik dat gevoel ook heb?
nee, na vrijdag weet ik weer waarom ik blij ben dat ik hier weg kan
(overigens kan ik met mn leidinggevende, frans, prima opschieten en vind ik het moeilijk om hem te laten weten dat ik opstap)
Nou, kom gezellig hier zou ik zeggen. Al ben ik dan niet meer alleen natuurlijk, maar dat mag de pret niet drukken.quote:
Nee, hij heeft me in januari nog een jaarcontract weten te gevenquote:Op maandag 8 maart 2010 09:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, leven is te kort om door te brengen in een baan die niet compleet naar je zin is!![]()
weet frans nog niet dat je weggaat dan?
Ik heb goede ideeen (soms)quote:
eind april?quote:Op maandag 8 maart 2010 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, kom gezellig hier zou ik zeggen. Al ben ik dan niet meer alleen natuurlijk, maar dat mag de pret niet drukken.
MDquote:
LLquote:Op maandag 8 maart 2010 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, hij heeft me in januari nog een jaarcontract weten te geven
dir. wilde maar 3 maanden verlengen(vanwege economie, er gaan ook 3 ontslagen vallen)
[..]
Ik heb goede ideeen (soms)![]()
![]()
[..]
eind april?
wat kost een ticket naar jou eigenlijk?
[..]
MD
een week is soms nog te kortquote:Op maandag 8 maart 2010 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
LL
Soms zou ik ook wel eens gewoon helemaal vakantie hebben, een hele week voor mezelf...
Dus als jij gaat kan er misschien een ander blijven ?quote:Op maandag 8 maart 2010 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, hij heeft me in januari nog een jaarcontract weten te geven
dir. wilde maar 3 maanden verlengen(vanwege economie, er gaan ook 3 ontslagen vallen)
[..]
nee, ontslagen vallen in de service en niet in de administratie. Mijn vertrek zal zelfs een grote vermeerdering van stress (bij frans voornamelijk) opleverenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dus als jij gaat kan er misschien een ander blijven ?![]()
oeh, niet al te lang wachten met zeggen dan.....![]()
kan voor een ander heel wat vermindering van stress opleveren
marcquote:
Gierquote:
De goedkoopsten zijn minder als 600 euro per persoon retour.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:57 schreef Ladylike het volgende:
eind april?
wat kost een ticket naar jou eigenlijk?
[..]
nou, heb ik nog een maandje om te sparenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De goedkoopsten zijn minder als 600 euro per persoon retour.
goeiemorgenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gier
trouwens, de tt klopt niet meer
yepquote:Op maandag 8 maart 2010 10:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
goeiemorgen
ook alweer druk aan het werk?
hoe was je weekend?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |