quote:
Hihi over welke van de 4 heb je het?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij leest mee, dus is op de hoogte nu
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi over welke van de 4 heb je het?
Ah ik doelde op een vrouwelijk nichtjequote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ik doelde op een vrouwelijk nichtje
ben al ana mijn bed toe.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh
Ik ga lekker vroeg naar bed vanavond denk ik, na een lange week en korte nachtjes, lekker slapen
quote:
inderdaad, wilde het net melden hierquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
Shalalie bij Paul de Leeuw door Nonnerige Paul
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
gewoon ooit nog eens op uitzending gemist kijken
Heuj moest jij niet bij je zwagert zitten?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er weer!
En ik ben geen bot
En al helemaal niet het zusje van Tong!
ja, maar ik ben alweer terugquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heuj moest jij niet bij je zwagert zitten?
Gebakje, dat geloof ik echt nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar ik ben alweer terug
Ik kon jullie niet missen
quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik zou alleen even op de koffieHij ging daarna naar een vriend (en we wonen op 1 minuut lopen van elkaar, dus dan ben je al snel even op en neer
Nee, rustig dagje gehad (wel lekker in bad geweestquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat klinkt redelijk.
Nog wat leuks gedaan vandaag?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er weer!
En ik ben geen bot
En al helemaal niet het zusje van Tong!
Eh... ik spaar mn cash, voor mystery gifts, want ik wil alle ribbons halen... En mn coins daar spaar ik niet echt mee... misschien om een upgrade te kopen, maar voorlopig zit ik rond de 250.000quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Tombolalaalalalalalaa even een kort FV vraagje; spaar jij je cash of je FV centen het meest, of geef je ze wisselend uit?Wat een uitleg weer
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh... ik spaar mn cash, voor mystery gifts, want ik wil alle ribbons halen... En mn coins daar spaar ik niet echt mee... misschien om een upgrade te kopen, maar voorlopig zit ik rond de 250.000
Hoe doe jij het dan? En dat bordje!quote:
Is dat bad er nogquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, rustig dagje gehad (wel lekker in bad geweest) Morgen 2 verjaardagen, dus vandaag weinig gepland
En jij?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe doe jij het dan? En dat bordje!Waarom was dat!
Verjaardagen vallen mee hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is dat bad er nog
2 verjaardagenoeh joy (sorry ik ben gewoon niet zo van het lang zitten), wel gezellig ook hoor
Wij hebben vanmorgen beiden gewerkt, Mr achter de pc en ik in huis.
Daarna even gegeten en Mr zou gaan fietsen met een vriend maar die belde af.
Dus die is gaan klussen (horretjes) en ik ben met oma even de stad in geweest.
Frans Molenaar @ C&A bekeken en een broek en wollen colbert voor 60% off gekregen van oma![]()
Voor de Mr als nep-kado alvast voor verjaardag pantoffels mee genomen![]()
Net heel smerig gekaasfondueten nu fotootjes doen en bankhangen, we hebben sbs 6 op staan
Prinsen die in nl vrouwen zoeken
nee, maar ik had gisteren een paar veldjes met verdorde aardbeien...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ben je de opmerking over Dirk z'n wekker nu al vergeten?
Hihi als het maar gezellig isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Verjaardagen vallen mee hoorVan mn zusje en van mn achternichtje, en alletwee niet heel lang...
Aaaaah, lieve omaVind je kaasfondue sowieso niet lekker? Of was ie vandaag vies? Ik zit nu te farmvillen en te fokken, en ga zo lekker vroeg naar bed
Nou, ik ga nu "missing without a trace" kijken, dus ik ben er nog wel een uurtjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi als het maar gezellig is
Oma is lief ja
In deze kaasfondue zat brandewijnik maak ze in het vervolg wel zelf.
Iedereen gaat vroeg naar bedzou zelf ook moeten... heb geeneens gevoel in mijn rechterarm
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik ga nu "missing without a trace" kijken, dus ik ben er nog wel een uurtjeHoe komt dat aan je arm!? van het skieen nog steeds?
Ik maak kaasfondue altijd met bouillon ipv wijn, veel beter
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, maar ik had gisteren een paar veldjes met verdorde aardbeien...
dus ik dacht ineens dat je hem gister al neergezet had ofzoDat ik mn aardbeien vergeten was
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Erik z'n date is gegaan
Ik ga maar eens op tijd naar bed, fijne avond nog dames!![]()
![]()
Oh, ik kan altijd heel goed slapen hoor, zelfs na het kijken van horrorfilmsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zal jij lekker slapen
Geen idee, het kapsel en pezen zijn ontstoken en die nek is nog wel erg stijf. Fysio maar.
Kan natuurlijk ook een lichte wiplash zijn.
Had een kant en klaar ding meegenomen, dat kan ik dus beter niet doen.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Erik z'n date is gegaan
Ik ga maar eens op tijd naar bed, fijne avond nog dames!![]()
![]()
Ow voor ik het vergeet, ik heb een buzz pakketjes voor je gemaakt met de drie smaakjes..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik kan altijd heel goed slapen hoor, zelfs na het kijken van horrorfilms
Kan dat goed scheiden, en als ik weet dat mn deuren op slot zijn slaap ik prima
Wel rot van je arm zeg...En die kant en klaar pakjes kaasfondue vind ik ook niet te eten
[..]
Slaap lekker!
Gelukkig heb jij een sterke man naast je liggenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow voor ik het vergeet, ik heb een buzz pakketjes voor je gemaakt met de drie smaakjes..
Heb postzegels en maandag dan even op mijn werk in de bak mikken als je je adres pmt..
Dat doe je goed dat kunnen slapen, maarja ik ben een angsthaas
Mja het is met vlagen en dat shoppen was gewoon vermoeiend helaas.
Moet duidelijk een recept zoeken want onze 1e fondue ooit was niet te nassen
Hihi ja dat weet ie ook met zo'n kneus in huis.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een sterke man naast je liggenEn shoppen is altijd nogal vermoeiend vind ik, laat staan als je al last hebt van je arm
Wij doen altijd knoflook in de pan "smeren", dan bouillon erbij, en dan steeds kaas erbij tot het dik genoeg is (en voor de smaak nog gorgonzola erbij)
hahahahahaha, oh, wat heb jij nog een jonge oma dan!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ja dat weet ie ook met zo'n kneus in huis.
Enne oma (75) trok steeds de tasjes uit mijn handen..plus dat ik mijn pinpas niet terugkreeg
Kaas gewoon van een blok dan?
Thnx voor de tipsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha, oh, wat heb jij nog een jonge oma dan!Mijn oma's zijn al best lang dood en die waren toen al 91 en 87
Nee, geraspte kaas is makkelijker
meuta?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je nu dat buzz verhaal gelezen meuta?
Die is nog niet terugquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Hoiiiiiiii
Even teruglezen, heb een heel deel gemist zie ik
Hoe was de date van Erik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Echt?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
Het was de verjaardag van Gerard Cox
En het was echt heel leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik had heel leuk tafelgezelschap gelukkig, dat scheelt de helftOeh ja, die is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was heer G nou wel mee? En wat ging je zingen?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar later kwam de aap uit de mouw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
Kijk, eerst dacht ik nog (tegen beter weten in, uiteraard, want jeweetwel) dat het hem om mij ging:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar later kwam de aap uit de mouw...hahahahahaha, jammer joh!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door tombolafan op 07-03-2010 00:10:37 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
Ik ook! Vooral omdat ie nog niet terug is! Muurduwen FTWquote:Op zondag 7 maart 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
Ik ben zoooooooo benieuwd hoe de date van Erik was!
Heer G voelde zich er gelukkig niet ongemakkelijk bij.quote:
die ben je kwijtquote:Op zondag 7 maart 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G voelde zich er gelukkig niet ongemakkelijk bij.
Een beetje té gemakkelijk zelfs, als je het mij vraagt
ik verander voor de zekerheid altijd de linkjes, voor als ze later verwijderd wordenquote:Op zondag 7 maart 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
1x foto, 2x link naar forum index?
edit: in de quote van tombola dan
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G voelde zich er gelukkig niet ongemakkelijk bij.
Een beetje té gemakkelijk zelfs, als je het mij vraagt
ik heb mee geboden, dus...quote:Op zondag 7 maart 2010 00:11 schreef tombolafan het volgende:
Gaat lekker !!!! Hij dacht vast; voor ik verhandeld wordt op Fok kies ik wel een man
Maar jij bent niet zo jong en stunning als Kristof in zijn ogen vrees ik...quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar jij bent niet zo jong en stunning als Kristof in zijn ogen vrees ik...
In zijn ogen zeg ik toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 00:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]Hij is vier jaar jonger dan mij
En ik oog vele jaren jonger... help me dan ff.
Ik vind jou echt leuk. Ik ga nu slapen, met deze post als laatst gelezen.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In zijn ogen zeg ik toch?
Ik val uiteraard meer op jou dan op hem
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind jou echt leuk. Ik ga nu slapen, met deze post als laatst gelezen.
quote:
wie weet heb ik tussendoor wel hele interessante dingen gedaan!quote:Op zondag 7 maart 2010 01:43 schreef Loveless85 het volgende:
Nou dan ben je zeker aan het sletten als er al een uur niks is gepost en je zit nog online
Hij is nog niet terug!quote:
ja, dat is nuttig om te melden om 1.53 terwijl niemand terugleest...quote:Op zondag 7 maart 2010 01:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik begreep trouwens dat ik door iemand die 'een barriere' voelt bij lekkere meiden nicht genoemd werd?
Ik denk ik roep even iets om de heterosexualiteit te benadrukken. Maar hoest daarmee. pH waarde goed enzo?quote:
ah... maar mannen die de heterosexualiteit extra willen benadrukken zijn vaak geen hetero toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 01:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk ik roep even iets om de heterosexualiteit te benadrukken. Maar hoest daarmee. pH waarde goed enzo?
Hmm zo kan je alles wat recht is wel krom lullen.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah... maar mannen die de heterosexualiteit extra willen benadrukken zijn vaak geen hetero toch?
Enthanks for asking
Ja, dat kan ikquote:Op zondag 7 maart 2010 01:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm zo kan je alles wat recht is wel krom lullen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 02:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker weer alleen fris op?
Als je er vanaf moetquote:Op zondag 7 maart 2010 02:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoewel ik vanmiddag een fles champagne vond...Geen idee waarom ik die heb
Kom je m halen?quote:
Dan wordt t niks nee...quote:Op zondag 7 maart 2010 02:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk niet dat ik nog mag rijden. Danwel kan rijden
quote:Op zondag 7 maart 2010 02:05 schreef Loveless85 het volgende:
Jij kan het toch prima ff brengen als je toch niet drinkt. Rotterdam
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:37 schreef Dirkh het volgende:
Gaan we nu raden of Erik om 20, 21, 22, 23 of 24 uur gedumpt wordt?
Check!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Welnee Erik gaat gewoon een leuke dat hebben
Je hebt voorspellende gaven denk ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat ie een hele fijne avond heeft, er een mooie vriendschap uit voortkomt en ze nog lang en gelukkig leven.
Beetje jammer dan weerquote:Nu ga ik even kotsen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, als ie zijn date niet in een depressie heeft geluld.
quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat het gewoon vriendschappelijk gezellig is
Waarom moet je kotsen, die tonijn eruit?
Je kent me nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Nouuuuuu ik denk dattie dat talent wel bezit hoor![]()
True.quote:Laten we zeggen dat een iets positievere kijk op het leven hem echt geen kwaad zou doen.
True! Want dat deed ik ook absoluut niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij kan misschien wat positiever denken, betekent toch niet meteen dat hij z'n date in een depressie lult.
Ik ben niet compleet achterlijk he. Natuurlijk ga ik niet "iemand in een depressie lullen". Nog niet eens wat in de buurt komt. Ik weet ook wel wanneer het wel en niet de tijd is om dat soort dingen te bespreken en dat ook zo te doen dat ik niemand meesleur.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh dat niet. Maar ik denk dat het gewoon geen kwaad kan om zo af en toe eens het positieve in iets te zien ipv het negatieve. Gewoon voor hemzelf als persoon.
Want ik denk dat ALS hij zo tegen die date doet die wel af kan knappen idd. Een depressie in lullen is dan wel weer het andere uiterste
Dat was ook echt zo.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is zo, beide punten![]()
Maar misschien heeft Erik het wel naar z'n zin.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
Niet om over Erik te zeiken of klagen overigens hoor
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, hij is hier wel vaak negatief hoor...Ik zou niet blij worden van zo'n date
Maar hopelijk is hij irl leuker![]()
Zielig is niet het goede woord denk ik. Het is wel een beetje raar dat als ik iets ga doen waar ik vantevoren onzeker over ben (en dat is niet uit de lucht komen vallen), maar waar ik tijdens het gebeuren het prima naar mijn zin had, en mijn gezelschap ook, dat er dan ondertussen op een internetforum waar mensen me alleen kennen van wat ik hier post een soort psychologische analyse maken over me.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Nou dat vind ik een beetje zielig ja om er zo, met meerdere, over door te gaan
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
depressie is wel heel overdreven idd... en hopen op dat laatste!
Doe dat vooral, als je niet te bang bent dat ik je in een depressie lul met mijn nare depressieve eigenschappen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]daar heb je ook gelijk in...
ik zal het gewoon even tegen m roepen als ie terug is
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom zei ik al; ik denk dat het wel meevalt, we horen het vanzelf wel van Erik hoe het gegaan is
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee hoor, roddelen is achter iemands rug om, en hij kan dit gewoon teruglezen
Ja, en normaal doe ik dat eigenlijk niet, maar omdat ik nu benieuwd was of mensen nadat ik weg was zich misschien oprecht afvroegen hoe het was en misschien zelfs hoopten dat het tof was blijkt dus dat er in mijn afwezigheid eens even goed te tijd genomen is om mij in de spotlight te zetten. En daarbij vooral ook te bespreken wat er eigenlijk mis met me is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet helemaal waar he...
teruglezen kan niet bij roddelen...
maar je hebt wel een beetje gelijk
Een gezellige thuiskomer is anders, moet ik eerlijk zeggen. Wat vast weer kritiek oplevert, want het is vast allemaal goed bedoeld, en ik vat het vast ook weer te negatief op, en DirkH heeft hier vast weer vanalles lomps over te zeggen, waarna er vast weer een hele discussie uit voortkomt over mij. Maar doe dat dinsdag maar, dan ben ik overdag de hele dag weg. Kunnen jullie lekker conclusies trekken en zeggen wat jullie blijkbaar van me vinden, goed onderbouwd omdat je me al zo lang en echt kent.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is zo mogelijk nog erger. Straks wil hij ons niet meer modden, en dan moet Greys het alleen doen en dat vind ik zielig voor Greys.
Zo!
Flikker op met je "kern van waarheid". Nogmaals, je kent me niet. Je weet niet hoe ik irl ben. FOK! is voor mij een uitlaatklep en niet het echte leven.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
Nou het is niet bedoeld als roddelen hoor. Gewoon een reactie op Dirkh zn post, waar toch wel een soort van 'kern van waarheid' in zat. En op een forum is het dan altijd een soort van roddelen als je het over iemand hebt, want je weet nooit of diegene online is.
Hoe je het dan wel bedoeld hebt weet ik niet, maar het klinkt allemaal ernstig als kritiek en ergernis. En dat stoort me, vooral dat ik het dan midden in de nacht na een hele toffe avond (welke ik hier best wilde vertellen, ja een positief verhaal, maar laat nu ook maar zitten) terug moet lezen.quote:En hij kan het ook gewoon teruglezen en dat mag ook want het was geenszins negatief bedoeld
Normaal lees ik inderdaad niet echt terug. Ben blij dat ik dat dit keer wel gedaan heb. En ja dat klinkt allemaal lekker chagrijnig en negatief weer maar dat hadden jullie toch al verwacht. Ik laat deze sc voortaan grotendeels wel links liggen. Zijn jullie van mijn negatieve besmettelijke depressieve humeur afquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ben ik volgens mij de enige malloot die terugleest (WARNING DUS!)
quote:Op zondag 7 maart 2010 02:06 schreef Tha_Erik het volgende:
vooral dat ik het dan midden in de nacht na een hele toffe avond (welke ik hier best wilde vertellen, ja een positief verhaal
quote:
Ik ook niet. Niet dat ik hier nou lang zit, maar goed, ik vind je gezellig en grappig en liefquote:Op zondag 7 maart 2010 09:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik ook van mezelf totaal niet het gevoel heb dat ik alleen maar negatief kan zijn altijd
Gb ik was nog aan het nadenken, maar jij vertaalde het zo goedquote:Op zondag 7 maart 2010 09:46 schreef Goodbye het volgende:
Oeh jeetje, wat een gedoe zeg!
Nouja, zoals ik het nu lees is het wel goed uitgepraat. Over iemand praten die er niet is, vind ik eigenlijk niet kunnen maar soms gebeurt dat misschien "in the heat of the moment". En als je dan thuiskomt na een leuke dat is dat niet leuk om te lezen, dat kan ik me goed voorstellen.
Ik vind beide kanten een punt hebben en nu gaan we gewoon weer verder op de "![]()
" - toer, want het is zo'n leuke SC, mét -stuk voor stuk- leuke mensen
Oeh jaaa zonnetje!quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:45 schreef Dirkh het volgende:
. Het paard wat ie die middag natuurlijk heeft gevangen en getemd heeft.
Ah jij ook een bakkie?quote:Op zondag 7 maart 2010 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik drink koffie! Zwart
. (En soms een cappuccino, maar ik blij een homo he
).
Dat ziet er verdomme toch ook niet uit, plompzakken doe je niet met een theezakje!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Over echte mannen gesproken, ik blijf erbij dat echte mannen koffie drinken.![]()
Mannen die alleen thee drinken en geen koffie lusten
Nee, dat is het niet geworden. Vandaag ga ik ff kijken of ik een leuke kan vinden op internet voor een grappig prijsje.quote:Heb je nou nog zelf pasta gemaakt gister of toch niet wegens het apparaat dat ontbreekt?
He, jij bent homo, jij hoort koffie verkeerd te drinken.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik drink koffie! Zwart
. (En soms een cappuccino, maar ik blij een homo he
).
En als vrouw ook dan toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 10:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, jij bent homo, jij hoort koffie verkeerd te drinken.
Ik lust geen koffie en geen theequote:Op zondag 7 maart 2010 10:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat ziet er verdomme toch ook niet uit, plompzakken doe je niet met een theezakje!
[..]
Nee, dat is het niet geworden. Vandaag ga ik ff kijken of ik een leuke kan vinden op internet voor een grappig prijsje.
Dat hoor je niet vaak!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie en geen theewat levert dat op
Juist wel in de zomer, lekker frisse sla met pasta er door. Of gewoon pasta met roomsaus, bacon en klaar.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie en geen theewat levert dat op
Dirkh ik ben ook wel benieuwd naar zo'n pastamachine al ga ik die in de zomer niet gebruiken ws maar voor in de winter
Nee sorry dat is alleen voor de ESF meiden achter de schermenquote:Op zondag 7 maart 2010 10:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je lesbisch bent wel, maar daar wil ik dan eerst foto's van zien.
Mag Erik die foto's dan wel zien?quote:Op zondag 7 maart 2010 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee sorry dat is alleen voor de ESF meiden achter de schermen
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Juist wel in de zomer, lekker frisse sla met pasta er door.
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak!
Warme chocomelk?
Wat drink je dan 's morgens?quote:Op zondag 7 maart 2010 11:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat lust ik wel mits zonder cacao troep
Of met lente-uitjes, tomaten en komkommer (soms ook ham in blokjes) en een lichte mayo dressingquote:Op zondag 7 maart 2010 10:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Juist wel in de zomer, lekker frisse sla met pasta er door. Of gewoon pasta met roomsaus, bacon en klaar.
Op het werk 1 choco en thuis gewoon water.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat lust ik wel mits zonder cacao troep
En daarna ga je zo snel mogelijk over op sterke drank?quote:Op zondag 7 maart 2010 11:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Op het werk 1 choco en thuis gewoon water.
De vraag is eerder, wíl ik die foto's wel zienquote:
Jahoor om dan vervolgens de hele dag te stuiterenquote:Op zondag 7 maart 2010 11:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En daarna ga je zo snel mogelijk over op sterke drank?
We hadden onderling wel wat kunnen regelen.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De vraag is eerder, wíl ik die foto's wel zien? Ik val niet op vrouwen, ook niet als het lesbo's zijn
.
Wat zou ik er dan voor terug kunnen krijgenquote:Op zondag 7 maart 2010 11:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
We hadden onderling wel wat kunnen regelen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zou ik er dan voor terug kunnen krijgen?
Mogguhquote:
Ff testen danquote:Op zondag 7 maart 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Ja, alleen is je uil wel afgepakt
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 12:01 schreef Dirkh het volgende:
Zo, auto weer schoon, tank weer vol. Wat doen wij binnen?
Wanneer schikt het?quote:Op zondag 7 maart 2010 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Terrasje pakken is nog iets fris, maar iets anders doen?
quote:
Gezellig hoor, vanaf 14.45 gistermiddag tot 03.30 continue visite gehad.quote:
Ja ik schrok er ook echt wel ff vanquote:Op zondag 7 maart 2010 13:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig hoor, vanaf 14.45 gistermiddag tot 03.30 continue visite gehad.
Een van de vrienden had Indonesisch gekookt, dus nadat de familie weg was hebben we met de vrienden samen hier gegeten. Was heul gezellig.
En dan wil je ff rielekst bijlezen met een bakje koffie en dan lees je dat Ziggy er niet meer is
Da's waar, maar ik had gehoopt dat MB dit jaar es ff niemand hoefde te verliezen.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik schrok er ook echt wel ff vanVoor Ziggy wel beter hoop ik
![]()
Maar voor MB & Re wel rot, ze deden zo hun best. Maar het beestje heeft een paar prachtige jaren bij hun gehad
Jaquote:Op zondag 7 maart 2010 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik had gehoopt dat MB dit jaar es ff niemand hoefde te verliezen.
Fail dus
Ik zag een foto van jouw auto, weet jij zeker dat je geen voicecontrol hebt? Als in héél zeker?quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Tis wel extra rot, kan me zo voorstellen dat het toch wat harder aankomt dan 'normaal' zeg maar. En ze ook aan Ziggy flink wat steun heeft gehad. Hoe dom dat misschien ook klinkt voor de non-F&Fers.
Ik hoop dat ze over tijdje met plezier aan het beestje terug kan denken. En het is fijn dat ze gewoon haar eigen momentje heeft kunnen kiezen en op haar eigen plekje is gegaan
Toch nog ff quoten.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
JJH was het nog druk qua ritjes?![]()
[..]
Ik ook niet. Niet dat ik hier nou lang zit, maar goed, ik vind je gezellig en grappig en liefPunt!
![]()
Hoe was je date, wil je er nog iets over kwijt of even lekker laten waaien?
Zie F&F SC en het Ziggy & Spider topicquote:Op zondag 7 maart 2010 13:58 schreef JJH het volgende:
Is Zig er niet meer?![]()
Kutkutkut.![]()
Sterkte ermee MB!
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
En ze ook aan Ziggy flink wat steun heeft gehad.
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:57 schreef JJH het volgende:
Ik heb volgens mij hier en daar nieuwe wereldrecords gereden.
Leuk dat het zo geslaagd was!quote:Op zondag 7 maart 2010 13:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig hoor, vanaf 14.45 gistermiddag tot 03.30 continue visite gehad.
Een van de vrienden had Indonesisch gekookt, dus nadat de familie weg was hebben we met de vrienden samen hier gegeten. Was heul gezellig.
Huh? Greys foto's?quote:Op zondag 7 maart 2010 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Binnenkort dus bonnen op de mat?
[..]
Leuk dat het zo geslaagd was!![]()
Heb je Greys d'r loller-foto's al gezien in dit topic?![]()
Jep even terugscrollenquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
de doedelzakspelert
En ja, Zigsterquote:En toen kreeg ik net onderweg een sms van Ing over Ziggy.
Moest echt ff slikken, ons lekkere ouwe besje van de allereerste Asielactie.
Even naar het topic...
Dat had ik ook altijd met Tha ZIg; "onze F&F-mascotte"quote:Op zondag 7 maart 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
Mweh, net een stukje in het Ziggytopic geschreven en alsnog zit ik nu te snotteren.
Ziggy voelde toch als ook een beetje van ons.
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:16 schreef Greys het volgende:
en ik denk dat ik namens ons allemaal kan zeggen dat je idd ook vaak zat heel leuk mee post
Hoi zonnestraaltje!quote:
Dat imago was al kapot sinds het NSF hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
Uiteraard, stel je voor dat je eens niet bot en koppig reageert, ohnoes je imago
Nee, hij is deze keer door de wasstraat gegaan bij het benzinestation, want het benzinestationmeisje was lekker en dan neem ik gerust even de tijd voor overleg wat het beste is om te doen. "quote:Op zondag 7 maart 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi zonnestraaltje!
Glimt de auto weer? En heb je hem in je korte broek staan wassen?
Met bier?
Goed punt overigens.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat imago was al kapot sinds het NSF hoor
Ja, mijn imago is echt wel het belangrijkste in ESF.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
Uiteraard, stel je voor dat je eens niet bot en koppig reageert, ohnoes je imago
En nu haat Paddestoel het benzinestationmeisje?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, hij is deze keer door de wasstraat gegaan bij het benzinestation, want het benzinestationmeisje was lekker en dan neem ik gerust even de tijd voor overleg wat het beste is om te doen. "
Goh, schuimt wasprogramma 1 wel helemaal in?" "Moet ik eerst spuiten, of gaat dat automatisch? "
Gewoon porno zeg ik je, zo'n wasprogramma kiezen bij een lekker benzinestationmeisje.
*giechel*quote:Op zondag 7 maart 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt wel uit mn voorgaande hoogst emotionele reactie jegens die uilenmoordenaar
Die haat iedereen. Dat is lekker makkelijk.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu haat Paddestoel het benzinestationmeisje?
Dat lijkt me dan wel zo eerlijk.
Die slaan we opquote:Op zondag 7 maart 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
Uiteraard, stel je voor dat je eens niet bot en koppig reageert
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep, THE, eigenwijs. http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Surrogates
quote:The Surrogates is een Amerikaanse stripreeks, gepubliceerd door Top Shelf Productions. De reeks bestaat uit vijf strips, die van juli 2005 tot maart 2006 verschenen. Deze reeks werd in juli 2009 opgevolgd door een graphic novel getiteld The Surrogates: Flesh and Bone.
quote:Surrogates is een Amerikaanse sciencefictionfilm uit 2009, geregisseerd door Jonathan Mostow. De film is gebaseerd op de stripserie The Surrogates. Hoofdrollen worden vertolkt door Bruce Willis, Radha Mitchell en Rosamund Pike.
Ja Dirkquote:Op zondag 7 maart 2010 15:52 schreef Dirkh het volgende:
Nou, zonder The.. goh laat ik daar even vijf minuten van mijn tijd aan besteden. Het gaat om die film.
Beter besteed je die extra vijf minuten aan het sekseh benzinepompmaiiiiiiisjuh!quote:Op zondag 7 maart 2010 15:52 schreef Dirkh het volgende:
Nou, zonder The.. goh laat ik daar even vijf minuten van mijn tijd aan besteden. Het gaat om die film.
Oh hier smelt ik dan weer voor hoorquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
*Ranja neerzet*
Hier Len, ga maar fijn kleuren!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet wel hoe je me tevreden moet houden zeg![]()
![]()
Ik had van BW wel iets beters verwacht eerlijk gezegd.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vond 'm wel aardig, maar zo ubervaag als met al die cultfilms en die films die recensenten helemaal geweldig vinden. Dan is het na 2 uur klaar en dan denk je 'Nou best aardig, maar WAT WAS IN GODSNAAM DE CLOU'
Ik zeg het niet vaak, maar die MOET je ook gewoon echt in 3D in de bios zienquote:Op zondag 7 maart 2010 16:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij hebben vannacht Avatar gezien; heel mooi gemaakt, maar ik vond er niet echt veel aan
Wordt het verhaal daar beter van?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak, maar die MOET je ook gewoon echt in 3D in de bios zien
Ja, eigenlijk wel. Ik kijk ook genoeg thuis, maar dit is er echt eentje die je moet beleven. Zeker in 3D. En als je thuis gewoon een download kijkt (die waarschijnlijk ook niet al te best is (geen HD-beeld of 5.1 geluid) want hij is nog niet op Bluray / DVD uit) is het een erg lange zit en mis je gewoon de beleving en 'magie' een beetje.quote:
Ik heb deze week vrij, ik ga m'n baard ook maar laten staan denk ikquote:Op zondag 7 maart 2010 16:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb overigens nu net zo'n ongeschoren smoel als Clive Owen, al sinds woensdagochtend niet meer geschoren![]()
/vrijweekje
Geil!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb deze week vrij, ik ga m'n baard ook maar laten staan denk ik![]()
Uiteraardquote:
Nou, daar zit je vast op te wachtenquote:Op zondag 7 maart 2010 16:40 schreef Greys het volgende:
Ing met baard, dat moet ik zien
Ll, doe eens een foto?
Die film van 500 Days of Summer, ik vind die Zoey Dechanel (of zoiets) niet zo leuk, maar het verhaal klinkt wel alsof ik het wat vind inderdaad!
Het is de/het zus(je) van Emily Deschanel oftewel Bonesquote:Op zondag 7 maart 2010 16:40 schreef Greys het volgende:
Ing met baard, dat moet ik zien
Ll, doe eens een foto?
Die film van 500 Days of Summer, ik vind die Zoey Dechanel (of zoiets) niet zo leuk, maar het verhaal klinkt wel alsof ik het wat vind inderdaad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2010 16:46:35 ]
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is de zus(je) van Emily Deschanel oftewel Bones![]()
Ze is best leuk in de film hoor.
En die vraag was te verwachten, dus:Misstaat je eerlijk gezegd niet heur Ll, ik vind het nog wel meevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Bones is leuk, dus haar zusje ook wel gok ik
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Das gerusstellendquote:Op zondag 7 maart 2010 16:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Misstaat je eerlijk gezegd niet heur Ll, ik vind het nog wel meevallen![]()
En Bones is leuk, dus haar zusje ook wel gok ik
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is de/het zus(je) van Emily Deschanel oftewel Bones![]()
Ze is best leuk in de film hoor.
En die vraag was te verwachten, dus:
[spoiler]Nevermind de smerige spiegel en flits![]()
Hoezo?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herken je helemaal niet (vergeleken de foto's uit je FB)
quote:
Ik doelde meer op de baard, gezien het feit dat je je vanaf woensdag niet meer geschoren hebtquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de baard, gezien het feit dat je je vanaf woensdag niet meer geschoren hebt
Kan ik nog ergens lezen hoe het eten was gister?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
Shoarma![]()
Ik weet niet wat we gaan eten hier. Niet aan gedacht
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is nog een jongetje hè.![]()
*zoekt dekking*
Dat houdt dus in dat ik totaal niet tot je doordring. Handicap bij mij. Nou, kusjekroel dan maar. Maar niet verder! Bij jullie soort moet je dat er altijd bij zeggen.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en Dirk, op een of andere manier kan ik jou botte horkerige opmerkingen altijd prima hebben.
Chinees is een ruim begrip, ookal kijken ze zo nauw. Wat ga je halen?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier wordt Chinees gehaald. En Ll, ongeschoren is het nieuwe zwart.
Menu Dquote:Op zondag 7 maart 2010 17:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Chinees is een ruim begrip, ookal kijken ze zo nauw. Wat ga je halen?
Nee, ik had alleen een paar fotootjes gepost gisteravond.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kan ik nog ergens lezen hoe het eten was gister?
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat houdt dus in dat ik totaal niet tot je doordring. Handicap bij mij. Nou, kusjekroel dan maar. Maar niet verder! Bij jullie soort moet je dat er altijd bij zeggen.
Kusjekroel kan heel lang en intens doorgaan hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 17:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat houdt dus in dat ik totaal niet tot je doordring. Handicap bij mij. Nou, kusjekroel dan maar. Maar niet verder! Bij jullie soort moet je dat er altijd bij zeggen.
Klink idd erg lekker. En dat desert is helemaal primaquote:Op zondag 7 maart 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik had alleen wat een paar fotootjes gepost gisteravond.
Niet van het eten![]()
We waren met meer dan 70 personen, dus er was een keuzemenu.
Vooraf zalm of carpaccio. Ik nam het laatste en die was écht goddelijk. Niet te koud, lekker heel oude kaas, heerlijke dressing en niet te veel groen.
Daarna kreeg iedereen een romig mosterdsoepje. En ondanks het feit dat ik dus echt niet zo dol op soep ben vond ik het echt zalig. Niet te veel was het, gelukkig. Klein kopje.
Als hoofdgerecht mocht je kiezen uit heilbot of kalfsentrecote (Kalfsentrecôte met kalfsjus en eekhoorntjesbrood, Chinese broccoli en aardappelpuree met truffel) en ik koos voor het laatste. Ik had op een wat zoeter jus-tje gehoopt, wat smaakvoller. Het geheel was erg lekker, maar ik had het allemaal wat voller van smaak verwacht.
Daarna kregen we allemaal nog een bord met een aantal kleine desserts, dus een kleine crème brulée (met veel kaneel, lekker!), chocolademousse, een bolletje vanille ijs dat tenminste écht vol van vanille smaakte, een limoenpuddinkje en wat aardbeitjes met rode saus.
Bij espresso die je daarna nog kreeg, kwamen er allemaal plateaus op tafel met zelfgemaakte kletskoppen, stukjes boterkoek, nougat, kleine koekjes en chocolaatjes.
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
Daarna kregen we allemaal nog een bord met een aantal kleine desserts, dus een kleine crème brulée (met veel kaneel, lekker!), chocolademousse, een bolletje vanille ijs dat tenminste écht vol van vanille smaakte, een limoenpuddinkje en wat aardbeitjes met rode saus.
Bij espresso die je daarna nog kreeg, kwamen er allemaal plateaus op tafel met zelfgemaakte kletskoppen, stukjes boterkoek, nougat, kleine koekjes en chocolaatjes.
quote:
quote:Historie Old Dutch
Old Dutch kent een rijke historie die ruim 70 jaar teruggaat. Het restaurant, toen nog bodega, werd op 15 april 1932 geopend op de Coolsingel onder leiding van Toon Mannes. Bodega Old Dutch was met name in trek bij de gefortuneerde en zelfbewuste Rotterdammer.
Het succes werd echter ruw onderbroken door het bombardement van 14 mei 1940. Old Dutch geraakte onherstelbaar verwoest. Nog in datzelfde jaar opende Toon Mannes en zijn broer Wim een nieuw restaurant aan de Rochussenstraat.
Het pand kreeg de vorm van een unieke boerderij en was speciaal ontworpen door architect J. Lelieveldt. Old Dutch hoort zo bij de eerste wederopbouwprojecten in Rotterdam. Old Dutch bevindt zich heden ten dage nog steeds op de huidige plek.
Het restaurant Old Dutch staat ook voor een aantal bijzondere tradities. Het jaarlijkse uierboorddiner is zo'n traditie. Ooit spraken André van Duin en Tom Westermeijer over de armoede in Rotterdam-Zuid. Uit nostalgie besloten zij jaarlijks een club vrienden uit te nodigen om uierboord te eten.
Uierboord is een echt Rotterdams gerecht dat oorspronkelijk door de armere Rotterdammers gegeten werd. Inmiddels is het uierboordgerecht een ware delicatesse waar Old Dutch traditioneel het decor vormt.
Van Chinees kunnen wij, als we willen, nog 2 dagen daarna Chinezen.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
Roti!![]()
![]()
Ik ga zo ff een Chineesje halen, Erik heeft me op een idee gebracht
En dan eet ik wat over is morgen nog een keer als Heer G weer weg is. Makkelijk
uhuhquote:Op zondag 7 maart 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
Roti!![]()
![]()
Ik ga zo ff een Chineesje halen, Erik heeft me op een idee gebracht
En dan eet ik wat over is morgen nog een keer als Heer G weer weg is. Makkelijk
Ik voel me hier net Dutroux in een snoepjeswinkel.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben met 29 oud, dus ja dan is 24 een jongetje, kan niet anders.
Zingt ze de Matheus Passion?quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 7 maart 2010 18:49 schreef Ml-etje het volgende:
Ingeping
Roti dat heb ik dus echt nog nooit gegeten
Pfoe ik ben blij met je, begon al te denken dat ik te diep in de klei heb gezeten.quote:
Hier hangt die stapel nogquote:Op zondag 7 maart 2010 18:50 schreef Goodbye het volgende:
Er wacht mij nog een hele stapel was om op te vouwen. En ik heb geen zin
Muts als ik ben ben ik pas blij als we de defintieve aanslag hebbenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier zit de was in de machine en daarna moet het nog in de drogert, dus ik kan het nog ff uitstellen![]()
Em EL, heerlijk gevoel he? Zo'n gedane aangifte![]()
En nu kruip ik ff bij de poesjes op de bank onder m'n kleedje, ik heb het koud en ben hondslui.
Vannacht toch wat te gek gedaan geloof ik
Die lijkt me ook wel leuk!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:41 schreef Dirkh het volgende:
Wijven film gaat kijken, Couples Retreat.
Ter compensatie een fles Jack Daniels op tafel gezet. Hand in broek (niet te ver) en onderuit hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |