En daarna ga je zo snel mogelijk over op sterke drank?quote:Op zondag 7 maart 2010 11:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Op het werk 1 choco en thuis gewoon water.
De vraag is eerder, wíl ik die foto's wel zienquote:
Jahoor om dan vervolgens de hele dag te stuiterenquote:Op zondag 7 maart 2010 11:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En daarna ga je zo snel mogelijk over op sterke drank?
We hadden onderling wel wat kunnen regelen.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De vraag is eerder, wíl ik die foto's wel zien? Ik val niet op vrouwen, ook niet als het lesbo's zijn
.
Wat zou ik er dan voor terug kunnen krijgenquote:Op zondag 7 maart 2010 11:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
We hadden onderling wel wat kunnen regelen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zou ik er dan voor terug kunnen krijgen?
Mogguhquote:
Ff testen danquote:Op zondag 7 maart 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Ja, alleen is je uil wel afgepakt
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 12:01 schreef Dirkh het volgende:
Zo, auto weer schoon, tank weer vol. Wat doen wij binnen?
Wanneer schikt het?quote:Op zondag 7 maart 2010 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Terrasje pakken is nog iets fris, maar iets anders doen?
quote:
Gezellig hoor, vanaf 14.45 gistermiddag tot 03.30 continue visite gehad.quote:
Ja ik schrok er ook echt wel ff vanquote:Op zondag 7 maart 2010 13:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig hoor, vanaf 14.45 gistermiddag tot 03.30 continue visite gehad.
Een van de vrienden had Indonesisch gekookt, dus nadat de familie weg was hebben we met de vrienden samen hier gegeten. Was heul gezellig.
En dan wil je ff rielekst bijlezen met een bakje koffie en dan lees je dat Ziggy er niet meer is
Da's waar, maar ik had gehoopt dat MB dit jaar es ff niemand hoefde te verliezen.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik schrok er ook echt wel ff vanVoor Ziggy wel beter hoop ik
![]()
Maar voor MB & Re wel rot, ze deden zo hun best. Maar het beestje heeft een paar prachtige jaren bij hun gehad
Jaquote:Op zondag 7 maart 2010 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik had gehoopt dat MB dit jaar es ff niemand hoefde te verliezen.
Fail dus
Ik zag een foto van jouw auto, weet jij zeker dat je geen voicecontrol hebt? Als in héél zeker?quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Tis wel extra rot, kan me zo voorstellen dat het toch wat harder aankomt dan 'normaal' zeg maar. En ze ook aan Ziggy flink wat steun heeft gehad. Hoe dom dat misschien ook klinkt voor de non-F&Fers.
Ik hoop dat ze over tijdje met plezier aan het beestje terug kan denken. En het is fijn dat ze gewoon haar eigen momentje heeft kunnen kiezen en op haar eigen plekje is gegaan
Toch nog ff quoten.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
JJH was het nog druk qua ritjes?![]()
[..]
Ik ook niet. Niet dat ik hier nou lang zit, maar goed, ik vind je gezellig en grappig en liefPunt!
![]()
Hoe was je date, wil je er nog iets over kwijt of even lekker laten waaien?
Zie F&F SC en het Ziggy & Spider topicquote:Op zondag 7 maart 2010 13:58 schreef JJH het volgende:
Is Zig er niet meer?![]()
Kutkutkut.![]()
Sterkte ermee MB!
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
En ze ook aan Ziggy flink wat steun heeft gehad.
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:57 schreef JJH het volgende:
Ik heb volgens mij hier en daar nieuwe wereldrecords gereden.
Leuk dat het zo geslaagd was!quote:Op zondag 7 maart 2010 13:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig hoor, vanaf 14.45 gistermiddag tot 03.30 continue visite gehad.
Een van de vrienden had Indonesisch gekookt, dus nadat de familie weg was hebben we met de vrienden samen hier gegeten. Was heul gezellig.
Huh? Greys foto's?quote:Op zondag 7 maart 2010 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Binnenkort dus bonnen op de mat?
[..]
Leuk dat het zo geslaagd was!![]()
Heb je Greys d'r loller-foto's al gezien in dit topic?![]()
Jep even terugscrollenquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
de doedelzakspelert
En ja, Zigsterquote:En toen kreeg ik net onderweg een sms van Ing over Ziggy.
Moest echt ff slikken, ons lekkere ouwe besje van de allereerste Asielactie.
Even naar het topic...
Dat had ik ook altijd met Tha ZIg; "onze F&F-mascotte"quote:Op zondag 7 maart 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
Mweh, net een stukje in het Ziggytopic geschreven en alsnog zit ik nu te snotteren.
Ziggy voelde toch als ook een beetje van ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |