quote:
Hihi over welke van de 4 heb je het?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij leest mee, dus is op de hoogte nu
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi over welke van de 4 heb je het?
Ah ik doelde op een vrouwelijk nichtjequote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ik doelde op een vrouwelijk nichtje
ben al ana mijn bed toe.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh
Ik ga lekker vroeg naar bed vanavond denk ik, na een lange week en korte nachtjes, lekker slapen
quote:
inderdaad, wilde het net melden hierquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
Shalalie bij Paul de Leeuw door Nonnerige Paul
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
gewoon ooit nog eens op uitzending gemist kijken
Heuj moest jij niet bij je zwagert zitten?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er weer!
En ik ben geen bot
En al helemaal niet het zusje van Tong!
ja, maar ik ben alweer terugquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heuj moest jij niet bij je zwagert zitten?
Gebakje, dat geloof ik echt nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar ik ben alweer terug
Ik kon jullie niet missen
quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik zou alleen even op de koffieHij ging daarna naar een vriend (en we wonen op 1 minuut lopen van elkaar, dus dan ben je al snel even op en neer
Nee, rustig dagje gehad (wel lekker in bad geweestquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat klinkt redelijk.
Nog wat leuks gedaan vandaag?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er weer!
En ik ben geen bot
En al helemaal niet het zusje van Tong!
Eh... ik spaar mn cash, voor mystery gifts, want ik wil alle ribbons halen... En mn coins daar spaar ik niet echt mee... misschien om een upgrade te kopen, maar voorlopig zit ik rond de 250.000quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Tombolalaalalalalalaa even een kort FV vraagje; spaar jij je cash of je FV centen het meest, of geef je ze wisselend uit?Wat een uitleg weer
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh... ik spaar mn cash, voor mystery gifts, want ik wil alle ribbons halen... En mn coins daar spaar ik niet echt mee... misschien om een upgrade te kopen, maar voorlopig zit ik rond de 250.000
Hoe doe jij het dan? En dat bordje!quote:
Is dat bad er nogquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, rustig dagje gehad (wel lekker in bad geweest) Morgen 2 verjaardagen, dus vandaag weinig gepland
En jij?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe doe jij het dan? En dat bordje!Waarom was dat!
Verjaardagen vallen mee hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is dat bad er nog
2 verjaardagenoeh joy (sorry ik ben gewoon niet zo van het lang zitten), wel gezellig ook hoor
Wij hebben vanmorgen beiden gewerkt, Mr achter de pc en ik in huis.
Daarna even gegeten en Mr zou gaan fietsen met een vriend maar die belde af.
Dus die is gaan klussen (horretjes) en ik ben met oma even de stad in geweest.
Frans Molenaar @ C&A bekeken en een broek en wollen colbert voor 60% off gekregen van oma![]()
Voor de Mr als nep-kado alvast voor verjaardag pantoffels mee genomen![]()
Net heel smerig gekaasfondueten nu fotootjes doen en bankhangen, we hebben sbs 6 op staan
Prinsen die in nl vrouwen zoeken
nee, maar ik had gisteren een paar veldjes met verdorde aardbeien...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ben je de opmerking over Dirk z'n wekker nu al vergeten?
Hihi als het maar gezellig isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Verjaardagen vallen mee hoorVan mn zusje en van mn achternichtje, en alletwee niet heel lang...
Aaaaah, lieve omaVind je kaasfondue sowieso niet lekker? Of was ie vandaag vies? Ik zit nu te farmvillen en te fokken, en ga zo lekker vroeg naar bed
Nou, ik ga nu "missing without a trace" kijken, dus ik ben er nog wel een uurtjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi als het maar gezellig is
Oma is lief ja
In deze kaasfondue zat brandewijnik maak ze in het vervolg wel zelf.
Iedereen gaat vroeg naar bedzou zelf ook moeten... heb geeneens gevoel in mijn rechterarm
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik ga nu "missing without a trace" kijken, dus ik ben er nog wel een uurtjeHoe komt dat aan je arm!? van het skieen nog steeds?
Ik maak kaasfondue altijd met bouillon ipv wijn, veel beter
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, maar ik had gisteren een paar veldjes met verdorde aardbeien...
dus ik dacht ineens dat je hem gister al neergezet had ofzoDat ik mn aardbeien vergeten was
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Erik z'n date is gegaan
Ik ga maar eens op tijd naar bed, fijne avond nog dames!![]()
![]()
Oh, ik kan altijd heel goed slapen hoor, zelfs na het kijken van horrorfilmsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zal jij lekker slapen
Geen idee, het kapsel en pezen zijn ontstoken en die nek is nog wel erg stijf. Fysio maar.
Kan natuurlijk ook een lichte wiplash zijn.
Had een kant en klaar ding meegenomen, dat kan ik dus beter niet doen.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Erik z'n date is gegaan
Ik ga maar eens op tijd naar bed, fijne avond nog dames!![]()
![]()
Ow voor ik het vergeet, ik heb een buzz pakketjes voor je gemaakt met de drie smaakjes..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik kan altijd heel goed slapen hoor, zelfs na het kijken van horrorfilms
Kan dat goed scheiden, en als ik weet dat mn deuren op slot zijn slaap ik prima
Wel rot van je arm zeg...En die kant en klaar pakjes kaasfondue vind ik ook niet te eten
[..]
Slaap lekker!
Gelukkig heb jij een sterke man naast je liggenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow voor ik het vergeet, ik heb een buzz pakketjes voor je gemaakt met de drie smaakjes..
Heb postzegels en maandag dan even op mijn werk in de bak mikken als je je adres pmt..
Dat doe je goed dat kunnen slapen, maarja ik ben een angsthaas
Mja het is met vlagen en dat shoppen was gewoon vermoeiend helaas.
Moet duidelijk een recept zoeken want onze 1e fondue ooit was niet te nassen
Hihi ja dat weet ie ook met zo'n kneus in huis.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een sterke man naast je liggenEn shoppen is altijd nogal vermoeiend vind ik, laat staan als je al last hebt van je arm
Wij doen altijd knoflook in de pan "smeren", dan bouillon erbij, en dan steeds kaas erbij tot het dik genoeg is (en voor de smaak nog gorgonzola erbij)
hahahahahaha, oh, wat heb jij nog een jonge oma dan!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ja dat weet ie ook met zo'n kneus in huis.
Enne oma (75) trok steeds de tasjes uit mijn handen..plus dat ik mijn pinpas niet terugkreeg
Kaas gewoon van een blok dan?
Thnx voor de tipsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha, oh, wat heb jij nog een jonge oma dan!Mijn oma's zijn al best lang dood en die waren toen al 91 en 87
Nee, geraspte kaas is makkelijker
meuta?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je nu dat buzz verhaal gelezen meuta?
Die is nog niet terugquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Hoiiiiiiii
Even teruglezen, heb een heel deel gemist zie ik
Hoe was de date van Erik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Echt?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
Het was de verjaardag van Gerard Cox
En het was echt heel leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik had heel leuk tafelgezelschap gelukkig, dat scheelt de helftOeh ja, die is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was heer G nou wel mee? En wat ging je zingen?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar later kwam de aap uit de mouw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
Kijk, eerst dacht ik nog (tegen beter weten in, uiteraard, want jeweetwel) dat het hem om mij ging:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar later kwam de aap uit de mouw...hahahahahaha, jammer joh!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door tombolafan op 07-03-2010 00:10:37 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
Ik ook! Vooral omdat ie nog niet terug is! Muurduwen FTWquote:Op zondag 7 maart 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
Ik ben zoooooooo benieuwd hoe de date van Erik was!
Heer G voelde zich er gelukkig niet ongemakkelijk bij.quote:
die ben je kwijtquote:Op zondag 7 maart 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G voelde zich er gelukkig niet ongemakkelijk bij.
Een beetje té gemakkelijk zelfs, als je het mij vraagt
ik verander voor de zekerheid altijd de linkjes, voor als ze later verwijderd wordenquote:Op zondag 7 maart 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
1x foto, 2x link naar forum index?
edit: in de quote van tombola dan
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G voelde zich er gelukkig niet ongemakkelijk bij.
Een beetje té gemakkelijk zelfs, als je het mij vraagt
ik heb mee geboden, dus...quote:Op zondag 7 maart 2010 00:11 schreef tombolafan het volgende:
Gaat lekker !!!! Hij dacht vast; voor ik verhandeld wordt op Fok kies ik wel een man
Maar jij bent niet zo jong en stunning als Kristof in zijn ogen vrees ik...quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar jij bent niet zo jong en stunning als Kristof in zijn ogen vrees ik...
In zijn ogen zeg ik toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 00:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]Hij is vier jaar jonger dan mij
En ik oog vele jaren jonger... help me dan ff.
Ik vind jou echt leuk. Ik ga nu slapen, met deze post als laatst gelezen.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In zijn ogen zeg ik toch?
Ik val uiteraard meer op jou dan op hem
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind jou echt leuk. Ik ga nu slapen, met deze post als laatst gelezen.
quote:
wie weet heb ik tussendoor wel hele interessante dingen gedaan!quote:Op zondag 7 maart 2010 01:43 schreef Loveless85 het volgende:
Nou dan ben je zeker aan het sletten als er al een uur niks is gepost en je zit nog online
Hij is nog niet terug!quote:
ja, dat is nuttig om te melden om 1.53 terwijl niemand terugleest...quote:Op zondag 7 maart 2010 01:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik begreep trouwens dat ik door iemand die 'een barriere' voelt bij lekkere meiden nicht genoemd werd?
Ik denk ik roep even iets om de heterosexualiteit te benadrukken. Maar hoest daarmee. pH waarde goed enzo?quote:
ah... maar mannen die de heterosexualiteit extra willen benadrukken zijn vaak geen hetero toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 01:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk ik roep even iets om de heterosexualiteit te benadrukken. Maar hoest daarmee. pH waarde goed enzo?
Hmm zo kan je alles wat recht is wel krom lullen.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah... maar mannen die de heterosexualiteit extra willen benadrukken zijn vaak geen hetero toch?
Enthanks for asking
Ja, dat kan ikquote:Op zondag 7 maart 2010 01:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm zo kan je alles wat recht is wel krom lullen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 02:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker weer alleen fris op?
Als je er vanaf moetquote:Op zondag 7 maart 2010 02:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoewel ik vanmiddag een fles champagne vond...Geen idee waarom ik die heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |