meuta?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je nu dat buzz verhaal gelezen meuta?
Die is nog niet terugquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Hoiiiiiiii
Even teruglezen, heb een heel deel gemist zie ik
Hoe was de date van Erik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Echt?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
Het was de verjaardag van Gerard Cox
En het was echt heel leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik had heel leuk tafelgezelschap gelukkig, dat scheelt de helftOeh ja, die is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was heer G nou wel mee? En wat ging je zingen?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar later kwam de aap uit de mouw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
Kijk, eerst dacht ik nog (tegen beter weten in, uiteraard, want jeweetwel) dat het hem om mij ging:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar later kwam de aap uit de mouw...hahahahahaha, jammer joh!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door tombolafan op 07-03-2010 00:10:37 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
Ik ook! Vooral omdat ie nog niet terug is! Muurduwen FTWquote:Op zondag 7 maart 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
Ik ben zoooooooo benieuwd hoe de date van Erik was!
Heer G voelde zich er gelukkig niet ongemakkelijk bij.quote:
die ben je kwijtquote:Op zondag 7 maart 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G voelde zich er gelukkig niet ongemakkelijk bij.
Een beetje té gemakkelijk zelfs, als je het mij vraagt
ik verander voor de zekerheid altijd de linkjes, voor als ze later verwijderd wordenquote:Op zondag 7 maart 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
1x foto, 2x link naar forum index?
edit: in de quote van tombola dan
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G voelde zich er gelukkig niet ongemakkelijk bij.
Een beetje té gemakkelijk zelfs, als je het mij vraagt
ik heb mee geboden, dus...quote:Op zondag 7 maart 2010 00:11 schreef tombolafan het volgende:
Gaat lekker !!!! Hij dacht vast; voor ik verhandeld wordt op Fok kies ik wel een man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |