En dan kom je, lichtelijk beschonken, thuis

!
quote:

(

)
quote:
Check!
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef JJH het volgende:[..]
Ik denk dat ie een hele fijne avond heeft, er een mooie vriendschap uit voortkomt en ze nog lang en gelukkig leven.

Je hebt voorspellende gaven denk ik

.
quote:
Nu ga ik even kotsen. 
Beetje jammer dan weer

.
quote:

. (Hier was het nog best grappig, maar ik heb verder gelezen...)
quote:

!
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:43 schreef Pisces29 het volgende:[..]
Ja ik denk ook dat het gewoon vriendschappelijk gezellig is

Waarom moet je kotsen, die tonijn eruit?

quote:
Je kent me niet

.
quote:
Laten we zeggen dat een iets positievere kijk op het leven hem echt geen kwaad zou doen.
True.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:[..]
Hij kan misschien wat positiever denken, betekent toch niet meteen dat hij z'n date in een depressie lult.
True! Want dat deed ik ook absoluut niet.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:[..]
Neuh dat niet. Maar ik denk dat het gewoon geen kwaad kan om zo af en toe eens het positieve in iets te zien ipv het negatieve. Gewoon voor hemzelf als persoon.
Want ik denk dat ALS hij zo tegen die date doet die wel af kan knappen idd. Een depressie in lullen is dan wel weer het andere uiterste

Ik ben niet compleet achterlijk he. Natuurlijk ga ik niet "iemand in een depressie lullen". Nog niet eens wat in de buurt komt. Ik weet ook wel wanneer het wel en niet de tijd is om dat soort dingen te bespreken en dat ook zo te doen dat ik niemand meesleur.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:[..]
Dat is zo, beide punten

Maar misschien heeft Erik het wel naar z'n zin.
Dat was ook echt zo.
quote:

.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:[..]
Nou ja, hij is hier wel vaak negatief hoor...

Ik zou niet blij worden van zo'n date
Maar hopelijk is hij irl leuker

. Ik vind dit een beetje een nare opmerking (nadat ik al een beetje in narigheid ben opgewarmd door voorgaande posts).
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:Nou dat vind ik een beetje zielig ja om er zo, met meerdere, over door te gaan

Zielig is niet het goede woord denk ik. Het is wel een beetje raar dat als ik iets ga doen waar ik vantevoren onzeker over ben (en dat is niet uit de lucht komen vallen), maar waar ik tijdens het gebeuren het prima naar mijn zin had, en mijn gezelschap ook, dat er dan ondertussen op een internetforum waar mensen me alleen kennen van wat ik hier post een soort psychologische analyse maken over me.
quote:
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:[..]

daar heb je ook gelijk in...
ik zal het gewoon even tegen m roepen als ie terug is

Doe dat vooral, als je niet te bang bent dat ik je in een depressie lul met mijn nare depressieve eigenschappen.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:58 schreef Pisces29 het volgende:[..]
Daarom zei ik al; ik denk dat het wel meevalt, we horen het vanzelf wel van Erik hoe het gegaan is

! Gelukkig zijn er ook mensen die gewoon afwachten en niet meteen een oordeel klaar hebben.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:58 schreef DeZwabber het volgende:[..]
nee hoor, roddelen is achter iemands rug om, en hij kan dit gewoon teruglezen

quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:[..]
niet helemaal waar he...
teruglezen kan niet bij roddelen...

maar je hebt wel een beetje gelijk

Ja, en normaal doe ik dat eigenlijk niet, maar omdat ik nu benieuwd was of mensen nadat ik weg was zich misschien oprecht afvroegen hoe het was en misschien zelfs hoopten dat het tof was blijkt dus dat er in mijn afwezigheid eens even goed te tijd genomen is om mij in de spotlight te zetten. En daarbij vooral ook te bespreken wat er eigenlijk mis met me is.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:00 schreef JJH het volgende:[..]
Dat is zo mogelijk nog erger. Straks wil hij ons niet meer modden, en dan moet Greys het alleen doen en dat vind ik zielig voor Greys.
Zo!
Een gezellige thuiskomer is anders, moet ik eerlijk zeggen. Wat vast weer kritiek oplevert, want het is vast allemaal goed bedoeld, en ik vat het vast ook weer te negatief op, en DirkH heeft hier vast weer vanalles lomps over te zeggen, waarna er vast weer een hele discussie uit voortkomt over mij. Maar doe dat dinsdag maar, dan ben ik overdag de hele dag weg. Kunnen jullie lekker conclusies trekken en zeggen wat jullie blijkbaar van me vinden, goed onderbouwd omdat je me al zo lang en echt kent.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:Nou het is niet bedoeld als roddelen hoor. Gewoon een reactie op Dirkh zn post, waar toch wel een soort van 'kern van waarheid' in zat. En op een forum is het dan altijd een soort van roddelen als je het over iemand hebt, want je weet nooit of diegene online is.
Flikker op met je "kern van waarheid". Nogmaals, je kent me niet. Je weet niet hoe ik irl ben. FOK! is voor mij een uitlaatklep en niet het echte leven.
quote:
En hij kan het ook gewoon teruglezen en dat mag ook want het was geenszins negatief bedoeld
Hoe je het dan wel bedoeld hebt weet ik niet, maar het klinkt allemaal ernstig als kritiek en ergernis. En dat stoort me, vooral dat ik het dan midden in de nacht na een hele toffe avond (welke ik hier best wilde vertellen, ja een positief verhaal, maar laat nu ook maar zitten) terug moet lezen.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:[..]
Nou ben ik volgens mij de enige malloot die terugleest (WARNING DUS!

)
Normaal lees ik inderdaad niet echt terug. Ben blij dat ik dat dit keer wel gedaan heb. En ja dat klinkt allemaal lekker chagrijnig en negatief weer maar dat hadden jullie toch al verwacht. Ik laat deze sc voortaan grotendeels wel links liggen. Zijn jullie van mijn negatieve besmettelijke depressieve humeur af

.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.