abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78836666
Ik denk niet dat ik nog mag rijden. Danwel kan rijden
  zondag 7 maart 2010 @ 02:04:52 #102
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836678
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk niet dat ik nog mag rijden. Danwel kan rijden
Dan wordt t niks nee...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_78836685
Jij kan het toch prima ff brengen als je toch niet drinkt. Rotterdam
  zondag 7 maart 2010 @ 02:05:58 #104
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836702
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:05 schreef Loveless85 het volgende:
Jij kan het toch prima ff brengen als je toch niet drinkt. Rotterdam

Ik ga even 1,5 uur rijden om jou iets te geven...
pi_78836711
Dan geef ik jou ook wat
  zondag 7 maart 2010 @ 02:06:40 #106
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_78836721
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:06 schreef Loveless85 het volgende:
Dan geef ik jou ook wat

Wat dan?
  zondag 7 maart 2010 @ 02:06:49 #107
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_78836725
En dan kom je, lichtelijk beschonken, thuis !
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:37 schreef Dirkh het volgende:
Gaan we nu raden of Erik om 20, 21, 22, 23 of 24 uur gedumpt wordt?
( )
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Welnee Erik gaat gewoon een leuke dat hebben
Check!
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik denk dat ie een hele fijne avond heeft, er een mooie vriendschap uit voortkomt en ze nog lang en gelukkig leven.
Je hebt voorspellende gaven denk ik .
quote:
Nu ga ik even kotsen.
Beetje jammer dan weer .
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ja, als ie zijn date niet in een depressie heeft geluld.
. (Hier was het nog best grappig, maar ik heb verder gelezen...)
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat zal ook wel meevallen
!
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja ik denk ook dat het gewoon vriendschappelijk gezellig is

Waarom moet je kotsen, die tonijn eruit?
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[..]

Nouuuuuu ik denk dattie dat talent wel bezit hoor
Je kent me niet .
quote:
Laten we zeggen dat een iets positievere kijk op het leven hem echt geen kwaad zou doen.
True.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hij kan misschien wat positiever denken, betekent toch niet meteen dat hij z'n date in een depressie lult.
True! Want dat deed ik ook absoluut niet.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Neuh dat niet. Maar ik denk dat het gewoon geen kwaad kan om zo af en toe eens het positieve in iets te zien ipv het negatieve. Gewoon voor hemzelf als persoon.

Want ik denk dat ALS hij zo tegen die date doet die wel af kan knappen idd. Een depressie in lullen is dan wel weer het andere uiterste
Ik ben niet compleet achterlijk he. Natuurlijk ga ik niet "iemand in een depressie lullen". Nog niet eens wat in de buurt komt. Ik weet ook wel wanneer het wel en niet de tijd is om dat soort dingen te bespreken en dat ook zo te doen dat ik niemand meesleur.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is zo, beide punten

Maar misschien heeft Erik het wel naar z'n zin.
Dat was ook echt zo.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
Niet om over Erik te zeiken of klagen overigens hoor
.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou ja, hij is hier wel vaak negatief hoor... Ik zou niet blij worden van zo'n date
Maar hopelijk is hij irl leuker
. Ik vind dit een beetje een nare opmerking (nadat ik al een beetje in narigheid ben opgewarmd door voorgaande posts).
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Nou dat vind ik een beetje zielig ja om er zo, met meerdere, over door te gaan
Zielig is niet het goede woord denk ik. Het is wel een beetje raar dat als ik iets ga doen waar ik vantevoren onzeker over ben (en dat is niet uit de lucht komen vallen), maar waar ik tijdens het gebeuren het prima naar mijn zin had, en mijn gezelschap ook, dat er dan ondertussen op een internetforum waar mensen me alleen kennen van wat ik hier post een soort psychologische analyse maken over me.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:57 schreef tombolafan het volgende:

[..]

depressie is wel heel overdreven idd... en hopen op dat laatste!
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:

[..]

daar heb je ook gelijk in...
ik zal het gewoon even tegen m roepen als ie terug is
Doe dat vooral, als je niet te bang bent dat ik je in een depressie lul met mijn nare depressieve eigenschappen.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Daarom zei ik al; ik denk dat het wel meevalt, we horen het vanzelf wel van Erik hoe het gegaan is
! Gelukkig zijn er ook mensen die gewoon afwachten en niet meteen een oordeel klaar hebben.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:58 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

nee hoor, roddelen is achter iemands rug om, en hij kan dit gewoon teruglezen
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

niet helemaal waar he...
teruglezen kan niet bij roddelen...
maar je hebt wel een beetje gelijk
Ja, en normaal doe ik dat eigenlijk niet, maar omdat ik nu benieuwd was of mensen nadat ik weg was zich misschien oprecht afvroegen hoe het was en misschien zelfs hoopten dat het tof was blijkt dus dat er in mijn afwezigheid eens even goed te tijd genomen is om mij in de spotlight te zetten. En daarbij vooral ook te bespreken wat er eigenlijk mis met me is.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:00 schreef JJH het volgende:

[..]

Dat is zo mogelijk nog erger. Straks wil hij ons niet meer modden, en dan moet Greys het alleen doen en dat vind ik zielig voor Greys.
Zo!
Een gezellige thuiskomer is anders, moet ik eerlijk zeggen. Wat vast weer kritiek oplevert, want het is vast allemaal goed bedoeld, en ik vat het vast ook weer te negatief op, en DirkH heeft hier vast weer vanalles lomps over te zeggen, waarna er vast weer een hele discussie uit voortkomt over mij. Maar doe dat dinsdag maar, dan ben ik overdag de hele dag weg. Kunnen jullie lekker conclusies trekken en zeggen wat jullie blijkbaar van me vinden, goed onderbouwd omdat je me al zo lang en echt kent.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
Nou het is niet bedoeld als roddelen hoor. Gewoon een reactie op Dirkh zn post, waar toch wel een soort van 'kern van waarheid' in zat. En op een forum is het dan altijd een soort van roddelen als je het over iemand hebt, want je weet nooit of diegene online is.
Flikker op met je "kern van waarheid". Nogmaals, je kent me niet. Je weet niet hoe ik irl ben. FOK! is voor mij een uitlaatklep en niet het echte leven.
quote:
En hij kan het ook gewoon teruglezen en dat mag ook want het was geenszins negatief bedoeld
Hoe je het dan wel bedoeld hebt weet ik niet, maar het klinkt allemaal ernstig als kritiek en ergernis. En dat stoort me, vooral dat ik het dan midden in de nacht na een hele toffe avond (welke ik hier best wilde vertellen, ja een positief verhaal, maar laat nu ook maar zitten) terug moet lezen.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou ben ik volgens mij de enige malloot die terugleest (WARNING DUS! )
Normaal lees ik inderdaad niet echt terug. Ben blij dat ik dat dit keer wel gedaan heb. En ja dat klinkt allemaal lekker chagrijnig en negatief weer maar dat hadden jullie toch al verwacht. Ik laat deze sc voortaan grotendeels wel links liggen. Zijn jullie van mijn negatieve besmettelijke depressieve humeur af .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_78836839
zie onder

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2010 02:23:17 ]
pi_78836891
Het is dus gewoon sneu als mensen JOU links laten liggen ipv jij ons, omdat het negatieve overheerst ipv het leuke/lieve. En je zal overal best je redenen voor hebben, maar overdrijf je nu niet een beetje...?
Er word door iedereen die wat te melden heeft tig keer gezegd dat het niet lullig of negatief bedoelt is. En zodra er opgemerkt word dat het wellicht weleens rot over kan komen word de discussie gestaakt en nuanceert iedereen zn kreten even.

Dus waarom jij het weer meteen in de hoek moet trekken alsof wij je eens even lekker af hebben zitten zeiken is me ook een wonder.

Fijn dat je date leuk was overigens Want zoiets verdien je, volgens mij ben je echt een prima kerel, en met kern van waarheid bedoelde ik gewoon dat ALS (wat ik/wij dus niet weten) je IRL wellicht soms zo bent als op FOK! dat het bij sommigen verkeerd kan vallen. Maar als dit nou eenmaal je uitlaatklep is voor dat soort dingen zodat je IRL niemand ermee opzadelt is dat ook prima... Maar je houdt nu eenmaal op een forum dat mensen niet de hele 'jij' kennen en er dus wat snel geoordeeld word. Snap dat dat niet leuk overkomt en je daar pissig om bent, maar je overdrijft nu wel lichtelijk vind ik. Ook aangezien er 4 man een mening over hadden en je het vooral Tombola en mij schijnt aan te rekenen en de rest nog ' ' is. Prima, maar voor zover ik het zag was iedereen het gewoon het punt eens, en ging het even meer om het feit dat het niet handig was het daarover te hebben als jij net ben vertrokken omdat dat wat lullig overkomt.

En ik heb al vaker aangekaart als je er was dat je wat positiever moet zijn of de boel proberen te nuanceren, zoals vanmiddag met je buikpijn voor je date e.d.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2010 02:28:28 ]
pi_78836919
En prima als FOK! je uitlaatklep is en weet ik wat. Maar je kan niet verwachten dat iedereen wel de hele avond zich afvraagt hoe het is met je date maar verder geen mening vormt omtrent hetgeen wat je hier allemaal post.

Dus miep ajb niet zo over dat we pas een mening moeten vormen als we je zo door-en-door kennen. Dirkh maakte 2 opmerkingen, waar ik op reageerde, daardoor kwam de bal aan het rollen. Niks achter je rug om lullen want het staat het er allemaal en zoals we zeiden; prima als je het leest want het is niet als roddelen achter je rug om bedoelt. Je komt zo over. Ik trek geen conclusies, ik veroordeel je niet. Je bent een onwijs aardige kerel volgens mij, maar het raakt wat ondergesneeuwd doordat je soms wat negatief lijkt en het glas altijd half leeg ipv halfvol is.

En imho kan je niet verwachten dat mensen WEL de interesse tonen als het positief is maar NIET hun wat minder positieve zegje mogen doen. Das beetje meten met 2 maten. Als jij wil dat het zo lekker oppervlakkig blijft en mensen pas oordelen als ze door-en-door kennen moet je ook niet zoveel ''blootgeven' in een nieuwe SC.

En laten we nu maar nokken, we hebben volgens mij beide genoeg op, en het is geenszins bedoelt om je onderuit te halen. Maar zoals ik zei, vanuit meerdere hoeken al vaker gehoord dat het erg jammer is dat je soms zo'n halfleeg ipv halfvol kijk op het leven lijkt te hebben. Dus ipv altijd maar met je mee te lullen en er dan dus niet eerlijk over te zijn heb ik het nu geroepen.

Tactisch was het wellicht niet nee, aangezien jij net weg was. Maar goed, excuses voor het moment dan, wat ik gezegd heb sta ik achter, en ik sta ook achter dat het niet bedoelt was om je af te zeiken of wat dan ook

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2010 02:22:49 ]
  zondag 7 maart 2010 @ 02:26:51 #111
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_78837193
Ik ga slapen. Morgen kom ik hier nog wel op reageren (ik ben er eigenlijk ook wel te beschonken voor nu, en dan wordt er vanalles vergroot in mijn hoofd, muggen olifanten enzo).
Hoogachtend,
Erik.
pi_78837232
Dan zal ik nu ophouden met editen.
pi_78837239
Zo staat het er wel goed. En ik snap je punt ook wel hoor
pi_78837278

Een Argibaldje voor de goeie nachtrust
  Designer zondag 7 maart 2010 @ 02:51:29 #115
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_78837569
ik spuit jullie allemaal nat
🐙
pi_78839012
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:06 schreef Tha_Erik het volgende:

vooral dat ik het dan midden in de nacht na een hele toffe avond (welke ik hier best wilde vertellen, ja een positief verhaal

Erik , ik ben blij dat je een gezellige avond hebt gehad! En ik ben benieuwd naar hoe het was.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 7 maart 2010 @ 09:00:59 #117
202014 JJH
Knetter. O+
pi_78839139
Mogguh!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 maart 2010 @ 09:26:49 #118
163650 Greys
pi_78839329
Goedemorgen!

Ik ben zo weer even weg, wil alleen even melden dat ik het me wel kan voorstellen dat Erik het niet leuk vond om terug te lezen toen hij thuis kwam na een leuke avond. Zal eerlijk zeggen dat ik dat ook niet tof had gevonden. Uiteraard kent hij degenen die iets over hem te zeggen hadden ook niet irl, dus dat werkt twee kanten op en je weet dus niet precies hoe dingen bedoeld zijn.

Erik weet zelf dat ie nogal zwaarmoedig kan zijn (en geeft dat ook vaak genoeg toe) en het was m.i. een beetje gek om dat dan te gaan zitten bespreken als je wéét dat iemand er niet is. Een grap is leuk, maar om er dan serieus op door te gaan, daar trok ik mijn wenkbrauw ook bij op toen ik vannacht thuis kwam.

Anyway, ik hoop eigenlijk niet dat we hier nu vandaag lange discussies over gaan krijgen vandaag, want het was hier nou net zo tof. Kunnen we het wegwapperen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 maart 2010 @ 09:31:53 #119
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_78839365
Het goede nieuws is! De keuze om eerst te gaan slapen was best slim . Gisteren was een beetje the heat of the moment en leken al die posts onder elkaar in mijn ogen echt een soort aanval ofzo. En het is echt niet zo dat ik niet tegen kritiek of tegen opmerkingen kan, of dat ik er niets mee doe als ik denk dat er een grond van waarheid in zit, absoluut niet.

Maar er zit ook wel iets van waarheid in hoor, dat is eigenlijk ook niet het punt. Ik weet van mezelf best dat ik niet de meest positieve persoon ben en dat ik mezelf soms een beetje te veel kan laten gaan (hihi). Maar dat is de laatste tijd ook omdat er veel is waar ik me druk over maak (oma, studie, mensen ontmoeten, beste vrienden die weg zijn), niet dat ik het per se goed wil praten, maar toch.

Ik schrok er op dat moment gewoon een beetje van (wel versterkt doordat ik heel de avond gedronken heb ) dat ik zo overkom. En ik vond (vind) het echt jammer dat het blijkbaar zo is, en dat ik dat blijkbaar zelf doe, want ik heb ook het gevoel dat ik naast die negatieve dingen ook gewoon leuk hier aan het meeposten ben. Sure ik heb misschien ook nog eens een beetje een cynische manier van grapjes, maar ik denk dat ik soms ook gewoon verkeerd begrepen wordt. Veel van wat ik post wat misschien over komt als negatief is eerder een soort van zelfspot ofzo. En misschien deel ik ook wel te veel en is dat de fout die ik maak, is dit niet de goede uitlaatklep. Nou, dat weet ik dan, en ik zal dan ook er heel erg op gaan letten wat ik hier wel en niet post.

Het punt is gewoon (hier komt de kerngedachte ), ik schrok er van dat blijkbaar het heersende beeld van mij is dat ik (zo kwam het echt over vannacht) een pain in the ass ben (mond dicht, Dirk !), geen leuk gezelschap. Terwijl ik me daar eigenlijk niet van bewust was. En ik ook van mezelf totaal niet het gevoel heb dat ik alleen maar negatief kan zijn altijd (wel meer dan de gemiddelde mens ).
Hoogachtend,
Erik.
pi_78839462
Mogguh JJH en Greys en Erik
quote:
Op zondag 7 maart 2010 09:26 schreef Greys het volgende:
Kunnen we het wegwapperen?

Ik heb een Zondagflufffff klaar staan!
pi_78839473
JJH was het nog druk qua ritjes?
quote:
Op zondag 7 maart 2010 09:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik ook van mezelf totaal niet het gevoel heb dat ik alleen maar negatief kan zijn altijd
Ik ook niet. Niet dat ik hier nou lang zit, maar goed, ik vind je gezellig en grappig en lief Punt!

Hoe was je date, wil je er nog iets over kwijt of even lekker laten waaien?
pi_78839484
Oh en Greys die laatste foto, ik moest lachen toen ik vannacht wakker werd en even keek of er mensen terug waren Heer G kijkt bijna op z'n Geers !
  zondag 7 maart 2010 @ 09:46:22 #123
211002 Goodbye
Awesome!
pi_78839505
Oeh jeetje, wat een gedoe zeg!

Nouja, zoals ik het nu lees is het wel goed uitgepraat. Over iemand praten die er niet is, vind ik eigenlijk niet kunnen maar soms gebeurt dat misschien "in the heat of the moment". En als je dan thuiskomt na een leuke dat is dat niet leuk om te lezen, dat kan ik me goed voorstellen.

Ik vind beide kanten een punt hebben en nu gaan we gewoon weer verder op de " " - toer, want het is zo'n leuke SC, mét -stuk voor stuk- leuke mensen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 7 maart 2010 @ 09:54:42 #124
211002 Goodbye
Awesome!
pi_78839598

Lente
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_78839650
quote:
Op zondag 7 maart 2010 09:46 schreef Goodbye het volgende:
Oeh jeetje, wat een gedoe zeg!

Nouja, zoals ik het nu lees is het wel goed uitgepraat. Over iemand praten die er niet is, vind ik eigenlijk niet kunnen maar soms gebeurt dat misschien "in the heat of the moment". En als je dan thuiskomt na een leuke dat is dat niet leuk om te lezen, dat kan ik me goed voorstellen.

Ik vind beide kanten een punt hebben en nu gaan we gewoon weer verder op de " " - toer, want het is zo'n leuke SC, mét -stuk voor stuk- leuke mensen
Gb ik was nog aan het nadenken, maar jij vertaalde het zo goed Mee eens dus
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')