Greys leest vanavond bij thuiskomst terug.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar is Greys dan?
En in F&F zit helemaal niemand op me.
ja nou ja...quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe eens positief ja!
![]()
Wees blij dat het niet regent!![]()
Of dat het zo heet is dat je helemaal bezweet aankomt!
Of sneeuwt, of ijzelt, of hagelt, of 45 + graden is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe eens positief ja!
![]()
Ieuw, met een spiegel op de grond?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:16 schreef JJH het volgende:
*Zit op z'n hurken met een vergrootglas*
Ik zoek het niveau.
En je zit nooit ergens anders op?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja nou ja...
op de bank nu... eigenlijk...
Nee, jij zit op iemand!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar is Greys dan?
En in F&F zit helemaal niemand op me.
Ohja als je het zo bekijktquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe eens positief ja!
![]()
quote:
En dan van te voren denken, ik ga niet hard fietsen, vervolgens ook niet hard fietsen en alsnog bezweet aankomen.quote:
Kan je een muts op doen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja als je het zo bekijkt. En op de fiets kan ik vrolijke muziekjes meezingen
.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan van te voren denken, ik ga niet hard fietsen, vervolgens ook niet hard fietsen en alsnog bezweet aankomen.
Stoel, fiets, eeeeeeeeeh...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je zit nooit ergens anders op?
Dat maken jullie er dan weer van!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zie je, de persoon die over niveau begint is meestal het ergst
*schuift electronen-microscoop door*quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:16 schreef JJH het volgende:
*Zit op z'n hurken met een vergrootglas*
Ik zoek het niveau.
Een Big Americans Tuna.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat denk je van dood- en doodstil in de trein zitten en je nog kapot zweten
Eet smakelijk! Wat voor pizza?
Zo heet dat je niet weet of ze nou nat is omdat ze je leuk vindt of gewoon zweetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe eens positief ja!
![]()
quote:
QFT!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan van te voren denken, ik ga niet hard fietsen, vervolgens ook niet hard fietsen en alsnog bezweet aankomen.
Zo vervelend hè, ook naar m'n werk enzo vorig jaar.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo vervelend hè, ook naar m'n werk enzo vorig jaar.
Tegenwoordig heb ik immer een auto voor de deur staan.
Heul veel plezier!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Anyhow, ik ga mijn jas aantrekken! Tot later.
eeeeeeh betekent dat ik vast nog wel op meer zit, maar dat ik er nu even niet op komquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Anyhow, ik ga mijn jas aantrekken! Tot later.
Kom je er dan wel op dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeh betekent dat ik vast nog wel op meer zit, maar dat ik er nu even niet op kom
quote:
O, zat leuke dames in de auto. Maar vaak niet op zo'n manier van. Daar gaan we werk van maken. Net als tijdens het stappenn eigenlijk, maar dan nuchter.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee in theorie, dat áls je iemand tegenkomt
hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:37 schreef Dirkh het volgende:
Gaan we nu raden of Erik om 20, 21, 22, 23 of 24 uur gedumpt wordt?
Ik denk dat ie een hele fijne avond heeft, er een mooie vriendschap uit voortkomt en ze nog lang en gelukkig leven.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:37 schreef Dirkh het volgende:
Gaan we nu raden of Erik om 20, 21, 22, 23 of 24 uur gedumpt wordt?
Eeeeeeeeeeh....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:40 schreef Dirkh het volgende:
Over dumpen gesproken. Ik moet weg, avondje op een keukenstoel in een kring zitten. Ja, iedereen zit wel eens in een kring op een keukenstoel.
Godver
Ja, als ie zijn date niet in een depressie heeft geluld.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Welnee Erik gaat gewoon een leuke dat hebben
Ook nooit leuke reacties van vrouwen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:33 schreef JJH het volgende:
[..]
O, zat leuke dames in de auto. Maar vaak niet op zo'n manier van. Daar gaan we werk van maken. Net als tijdens het stappenn eigenlijk, maar dan nuchter.
Is he schoonzus jarig?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:40 schreef Dirkh het volgende:
Over dumpen gesproken. Ik moet weg, avondje op een keukenstoel in een kring zitten. Ja, iedereen zit wel eens in een kring op een keukenstoel.
Godver
Succes Dirkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef Dirkh het volgende:
Weg is.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
Wapperse Dirk
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, als ie zijn date niet in een depressie heeft geluld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |