Oeh jaaa zonnetje!quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:45 schreef Dirkh het volgende:
. Het paard wat ie die middag natuurlijk heeft gevangen en getemd heeft.
Ah jij ook een bakkie?quote:Op zondag 7 maart 2010 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik drink koffie! Zwart
. (En soms een cappuccino, maar ik blij een homo he
).
Dat ziet er verdomme toch ook niet uit, plompzakken doe je niet met een theezakje!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Over echte mannen gesproken, ik blijf erbij dat echte mannen koffie drinken.![]()
Mannen die alleen thee drinken en geen koffie lusten
Nee, dat is het niet geworden. Vandaag ga ik ff kijken of ik een leuke kan vinden op internet voor een grappig prijsje.quote:Heb je nou nog zelf pasta gemaakt gister of toch niet wegens het apparaat dat ontbreekt?
He, jij bent homo, jij hoort koffie verkeerd te drinken.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik drink koffie! Zwart
. (En soms een cappuccino, maar ik blij een homo he
).
En als vrouw ook dan toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 10:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, jij bent homo, jij hoort koffie verkeerd te drinken.
Ik lust geen koffie en geen theequote:Op zondag 7 maart 2010 10:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat ziet er verdomme toch ook niet uit, plompzakken doe je niet met een theezakje!
[..]
Nee, dat is het niet geworden. Vandaag ga ik ff kijken of ik een leuke kan vinden op internet voor een grappig prijsje.
Dat hoor je niet vaak!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie en geen theewat levert dat op
Juist wel in de zomer, lekker frisse sla met pasta er door. Of gewoon pasta met roomsaus, bacon en klaar.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie en geen theewat levert dat op
Dirkh ik ben ook wel benieuwd naar zo'n pastamachine al ga ik die in de zomer niet gebruiken ws maar voor in de winter
Nee sorry dat is alleen voor de ESF meiden achter de schermenquote:Op zondag 7 maart 2010 10:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je lesbisch bent wel, maar daar wil ik dan eerst foto's van zien.
Mag Erik die foto's dan wel zien?quote:Op zondag 7 maart 2010 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee sorry dat is alleen voor de ESF meiden achter de schermen
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Juist wel in de zomer, lekker frisse sla met pasta er door.
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak!
Warme chocomelk?
Wat drink je dan 's morgens?quote:Op zondag 7 maart 2010 11:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat lust ik wel mits zonder cacao troep
Of met lente-uitjes, tomaten en komkommer (soms ook ham in blokjes) en een lichte mayo dressingquote:Op zondag 7 maart 2010 10:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Juist wel in de zomer, lekker frisse sla met pasta er door. Of gewoon pasta met roomsaus, bacon en klaar.
Op het werk 1 choco en thuis gewoon water.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat lust ik wel mits zonder cacao troep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |