Hoezo?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herken je helemaal niet (vergeleken de foto's uit je FB)
quote:
Ik doelde meer op de baard, gezien het feit dat je je vanaf woensdag niet meer geschoren hebtquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de baard, gezien het feit dat je je vanaf woensdag niet meer geschoren hebt
Kan ik nog ergens lezen hoe het eten was gister?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
Shoarma![]()
Ik weet niet wat we gaan eten hier. Niet aan gedacht
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is nog een jongetje hè.![]()
*zoekt dekking*
Dat houdt dus in dat ik totaal niet tot je doordring. Handicap bij mij. Nou, kusjekroel dan maar. Maar niet verder! Bij jullie soort moet je dat er altijd bij zeggen.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en Dirk, op een of andere manier kan ik jou botte horkerige opmerkingen altijd prima hebben.
Chinees is een ruim begrip, ookal kijken ze zo nauw. Wat ga je halen?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier wordt Chinees gehaald. En Ll, ongeschoren is het nieuwe zwart.
Menu Dquote:Op zondag 7 maart 2010 17:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Chinees is een ruim begrip, ookal kijken ze zo nauw. Wat ga je halen?
Nee, ik had alleen een paar fotootjes gepost gisteravond.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kan ik nog ergens lezen hoe het eten was gister?
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat houdt dus in dat ik totaal niet tot je doordring. Handicap bij mij. Nou, kusjekroel dan maar. Maar niet verder! Bij jullie soort moet je dat er altijd bij zeggen.
Kusjekroel kan heel lang en intens doorgaan hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 17:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat houdt dus in dat ik totaal niet tot je doordring. Handicap bij mij. Nou, kusjekroel dan maar. Maar niet verder! Bij jullie soort moet je dat er altijd bij zeggen.
Klink idd erg lekker. En dat desert is helemaal primaquote:Op zondag 7 maart 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik had alleen wat een paar fotootjes gepost gisteravond.
Niet van het eten![]()
We waren met meer dan 70 personen, dus er was een keuzemenu.
Vooraf zalm of carpaccio. Ik nam het laatste en die was écht goddelijk. Niet te koud, lekker heel oude kaas, heerlijke dressing en niet te veel groen.
Daarna kreeg iedereen een romig mosterdsoepje. En ondanks het feit dat ik dus echt niet zo dol op soep ben vond ik het echt zalig. Niet te veel was het, gelukkig. Klein kopje.
Als hoofdgerecht mocht je kiezen uit heilbot of kalfsentrecote (Kalfsentrecôte met kalfsjus en eekhoorntjesbrood, Chinese broccoli en aardappelpuree met truffel) en ik koos voor het laatste. Ik had op een wat zoeter jus-tje gehoopt, wat smaakvoller. Het geheel was erg lekker, maar ik had het allemaal wat voller van smaak verwacht.
Daarna kregen we allemaal nog een bord met een aantal kleine desserts, dus een kleine crème brulée (met veel kaneel, lekker!), chocolademousse, een bolletje vanille ijs dat tenminste écht vol van vanille smaakte, een limoenpuddinkje en wat aardbeitjes met rode saus.
Bij espresso die je daarna nog kreeg, kwamen er allemaal plateaus op tafel met zelfgemaakte kletskoppen, stukjes boterkoek, nougat, kleine koekjes en chocolaatjes.
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
Daarna kregen we allemaal nog een bord met een aantal kleine desserts, dus een kleine crème brulée (met veel kaneel, lekker!), chocolademousse, een bolletje vanille ijs dat tenminste écht vol van vanille smaakte, een limoenpuddinkje en wat aardbeitjes met rode saus.
Bij espresso die je daarna nog kreeg, kwamen er allemaal plateaus op tafel met zelfgemaakte kletskoppen, stukjes boterkoek, nougat, kleine koekjes en chocolaatjes.
quote:
quote:Historie Old Dutch
Old Dutch kent een rijke historie die ruim 70 jaar teruggaat. Het restaurant, toen nog bodega, werd op 15 april 1932 geopend op de Coolsingel onder leiding van Toon Mannes. Bodega Old Dutch was met name in trek bij de gefortuneerde en zelfbewuste Rotterdammer.
Het succes werd echter ruw onderbroken door het bombardement van 14 mei 1940. Old Dutch geraakte onherstelbaar verwoest. Nog in datzelfde jaar opende Toon Mannes en zijn broer Wim een nieuw restaurant aan de Rochussenstraat.
Het pand kreeg de vorm van een unieke boerderij en was speciaal ontworpen door architect J. Lelieveldt. Old Dutch hoort zo bij de eerste wederopbouwprojecten in Rotterdam. Old Dutch bevindt zich heden ten dage nog steeds op de huidige plek.
Het restaurant Old Dutch staat ook voor een aantal bijzondere tradities. Het jaarlijkse uierboorddiner is zo'n traditie. Ooit spraken André van Duin en Tom Westermeijer over de armoede in Rotterdam-Zuid. Uit nostalgie besloten zij jaarlijks een club vrienden uit te nodigen om uierboord te eten.
Uierboord is een echt Rotterdams gerecht dat oorspronkelijk door de armere Rotterdammers gegeten werd. Inmiddels is het uierboordgerecht een ware delicatesse waar Old Dutch traditioneel het decor vormt.
Van Chinees kunnen wij, als we willen, nog 2 dagen daarna Chinezen.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
Roti!![]()
![]()
Ik ga zo ff een Chineesje halen, Erik heeft me op een idee gebracht
En dan eet ik wat over is morgen nog een keer als Heer G weer weg is. Makkelijk
uhuhquote:Op zondag 7 maart 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
Roti!![]()
![]()
Ik ga zo ff een Chineesje halen, Erik heeft me op een idee gebracht
En dan eet ik wat over is morgen nog een keer als Heer G weer weg is. Makkelijk
Ik voel me hier net Dutroux in een snoepjeswinkel.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben met 29 oud, dus ja dan is 24 een jongetje, kan niet anders.
Zingt ze de Matheus Passion?quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 7 maart 2010 18:49 schreef Ml-etje het volgende:
Ingeping
Roti dat heb ik dus echt nog nooit gegeten
Pfoe ik ben blij met je, begon al te denken dat ik te diep in de klei heb gezeten.quote:
Hier hangt die stapel nogquote:Op zondag 7 maart 2010 18:50 schreef Goodbye het volgende:
Er wacht mij nog een hele stapel was om op te vouwen. En ik heb geen zin
Muts als ik ben ben ik pas blij als we de defintieve aanslag hebbenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier zit de was in de machine en daarna moet het nog in de drogert, dus ik kan het nog ff uitstellen![]()
Em EL, heerlijk gevoel he? Zo'n gedane aangifte![]()
En nu kruip ik ff bij de poesjes op de bank onder m'n kleedje, ik heb het koud en ben hondslui.
Vannacht toch wat te gek gedaan geloof ik
Die lijkt me ook wel leuk!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:41 schreef Dirkh het volgende:
Wijven film gaat kijken, Couples Retreat.
Ter compensatie een fles Jack Daniels op tafel gezet. Hand in broek (niet te ver) en onderuit hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |