Het kan wel, maar dan gaat het veel geleidelijker. Bij Kingston zie je een scherpe overgang van donker naar blond, dat lijkt me niet echt natuurlijk..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:37 schreef Estelle_ het volgende:
Ach, mijn ouders zijn ook niet blond en ik was als kind wel echt blond (is er later wel uitgegroeid).
Kan dus best!Al wil ik hiermee niet beweren dat Kingston van nature blond is.
En wat een cutie is Harlow nog steeds
Spitting Image?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Huuuuuuu, wat een rare kinderen alledrie eigenlijk he![]()
Ze doen me denken aan die Britse karikatuur poppen van vroeger, hoe heetten die nu nog es?
Had je ook Mick Jagger van en zo, met van die enge lippen
Die oudste lijkt meer op Pete Sampras.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:49 schreef emss het volgende:
[ afbeelding ]
Boris met Noah (16), Amadeus (0), Elias (10)
Ja spitting image!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spitting Image?
Ik vind dat jochie van 10 wel erg mooi. Die ogen! Die lippen! Die van 16 zit zo te zien in een awkward puberleeftij,
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je de haren van je kind blondeertquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, zowel moeder als vader zijn niet bepaald blond van natureHij is ook gewoon donkerharig.
Suma is wel weer gewoon blond. Misschien dat Gwen daar iets minder mee experimeert
En een flinke weave neemtquote:Op maandag 22 maart 2010 12:01 schreef emss het volgende:
volgens mij wordt het later een hele mooie meid... als ze haar haar verft.
Volgens mij zijn het moslims met zulke namenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:49 schreef emss het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:19 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Volgens mij zijn het moslims met zulke namen
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:19 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Duitse moslims zelfs, dubbel gevaarlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 14:19 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:49 schreef emss het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Duitse moslims zelfs, dubbel gevaarlijk
Ik lachtequote:Op maandag 22 maart 2010 14:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Nee. Je weet het maar nooit met sommige users en hun IQquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:41 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Jullie begrijpen toch wel dat ik sarcastisch was??
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
uit grey's anatomyquote:Op maandag 22 maart 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
U bent een echte moslimkenner
![]()
Ik heb geen idee wie die chambers meneer is maar tis wel een heel leuk gezin zeg
Ze heeft nog een kindje geadopteerd die jonger is dan die Laird. Misschien is dat het geval? Dat die Roan eigenlijk niet op de foto staat?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:23 schreef emss het volgende:
Sharon Stone met Roan Joseph (9) en Laird Vonne (4)... hmm die zoontjes zien er ongeveer even oud uit ??
[ afbeelding ]
quote:Her adopted son, Quinn Kelly Stone, was born in June 2006.
Son, Roan Joseph Bronstein, born May 22, 2000 (adopted).
Son, Laird Vonne Stone, was born May 7, 2005 (adopted).
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]net alsof Harlow haar moeder bij d'r pees vasthoudt
Ik keek naar Gwen op zoek naar de vleugelsquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef rena het volgende:
Tori Spelling en haar kinderen. Zie ook de vleugels die uit Tori d'r hoofd komen![]()
Gadverdamme, net d'r opa! Ik vind het maar wazig hoor, ouwe mannen met ukkies van kinderen? Man is uit 1946. 64 jaar oud!! Is het echt niet d'r opa?!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:11 schreef kvd het volgende:
Ed O'Neill (Al Bundy) met dochter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn genoeg mannen die op oudere leeftijd (weer) vader wordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:19 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Gadverdamme, net d'r opa! Ik vind het maar wazig hoor, ouwe mannen met ukkies van kinderen? Man is uit 1946. 64 jaar oud!! Is het echt niet d'r opa?!!
Ja, erg genoeg wel ja. Heb je in je pubertijd een vader van 70/80! En het werpt nu al z'n (bedorven) vruchten af; moet je kijken naar die kleertjes van haar! Daar heeft zo'n ouwe man toch helemaal geen kijk op. Echt kei zielig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zijn genoeg mannen die op oudere leeftijd (weer) vader worden
maar in dit ziet er niet uit, hij zit er ook echt bij als een opa
hoop stiekem ook dat er een fout is gemaakt
en wie is de moeder?!
dit staat op IMDB.com:quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zijn genoeg mannen die op oudere leeftijd (weer) vader worden
maar in dit ziet er niet uit, hij zit er ook echt bij als een opa
hoop stiekem ook dat er een fout is gemaakt
en wie is de moeder?!
Och, met die kleertjes komt het wel goed. Mams heeft alleen maar zijn sperma en zijn poen nodig.De rest ritselt zij welquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:52 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, erg genoeg wel ja. Heb je in je pubertijd een vader van 70/80! En het werpt nu al z'n (bedorven) vruchten af; moet je kijken naar die kleertjes van haar! Daar heeft zo'n ouwe man toch helemaal geen kijk op. Echt kei zielig.Zou verboden moeten worden!
Ook voor oudere vrouwen trouwens, maar je ziet vaak een jongere griet met een Ed o'Neill lopen. Bleuuh!
kan geen geboortedatum van catherine vinden, maar ze heeft waarschijnlijk dus ook een 'oude' moeder?quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:17 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dit staat op IMDB.com:
Spouse: Catherine Rusoff (1986 - present) 2 children
Lelijke kleding staat inderdaad gelijk aan kindermishandeling.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:52 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, erg genoeg wel ja. Heb je in je pubertijd een vader van 70/80! En het werpt nu al z'n (bedorven) vruchten af; moet je kijken naar die kleertjes van haar! Daar heeft zo'n ouwe man toch helemaal geen kijk op. Echt kei zielig.Zou verboden moeten worden!
Ook voor oudere vrouwen trouwens, maar je ziet vaak een jongere griet met een Ed o'Neill lopen. Bleuuh!
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie niet in wat er mis is met die vrolijke leuke trui, gewoon een fleurige trui voor een kind
Liever dat dan gala-jurkjes (van stof waar ik op m'n 60e pas in wil lopen) voor een 4-jarige zoals bij Suri.
Kind kleden alsof ze volwassen is, nee niet mijn ding. Ik snap dat ook nooit, kindjes groeien zo snel, waarom ouders ze ze dan zo kleden, dat kan nog heel het leven lang.
JLO had laatst toch ook met die tweeling van die vreselijke Burberry meuk. Ook weer zoiets
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:47 schreef JaneDoe het volgende:
kan geen geboortedatum van catherine vinden, maar ze heeft waarschijnlijk dus ook een 'oude' moeder?
Nee, alsjeblieft niet, hoe die Suri er bij loopt, DAT vind ik pas kindermishandeling! Je geeft zo'n klein kind toch geen dagelijkse lipgloss op en je laat een klein kind al helemaaaaaal niet op hakken lopen. Lekker voor de bevordering van haar groei, rug kuitspieren en voeten. Echt te triest voor woorden. Maar die van Al Bundy is ook niet echt aantrekkelijk. Wel liever die trui, maar nog liever een goede tussenweg. Harlow bijvoorbeeld? Of van Ginger Spice; Super lief gekleed.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:17 schreef emss het volgende:
Er lopen zoveel meisjes in roze... Die kleren van Danielynn waren nou ook niet bepaald mooi, maar daar zegt ook niemand wat van.
Ik vind de kleren van dit kind helemaal niet lelijk... niet iedereen hoeft een stijlicoon a la Suri Cruise te zijn.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:13 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet, hoe die Suri er bij loopt, DAT vind ik pas kindermishandeling! Je geeft zo'n klein kind toch geen dagelijkse lipgloss op en je laat een klein kind al helemaaaaaal niet op hakken lopen. Lekker voor de bevordering van haar groei, rug kuitspieren en voeten. Echt te triest voor woorden. Maar die van Al Bundy is ook niet echt aantrekkelijk. Wel liever die trui, maar nog liever een goede tussenweg. Harlow bijvoorbeeld? Of van Ginger Spice; Super lief gekleed.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:13 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet, hoe die Suri er bij loopt, DAT vind ik pas kindermishandeling! Je geeft zo'n klein kind toch geen dagelijkse lipgloss op en je laat een klein kind al helemaaaaaal niet op hakken lopen. Lekker voor de bevordering van haar groei, rug kuitspieren en voeten. Echt te triest voor woorden. Maar die van Al Bundy is ook niet echt aantrekkelijk. Wel liever die trui, maar nog liever een goede tussenweg. Harlow bijvoorbeeld? Of van Ginger Spice; Super lief gekleed.
wtf, zijn hun in 1986 getrouwd?! was ze toen 8 ofzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:07 schreef Luna3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, oud? NIet echt. Wel een heel knap kindje inderdaad, maar dat heeft ze dus van d'r hier poserende mammie. Vind de kleren echt een no-go, maar haar koppie verbloemt dat een beetje.
Nou, ik weet niet wat voor beeld jij hebt van een 30-jarige, maar ik schat haar toch wel wat jaartjes ouder dan datquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wtf, zijn hun zij ]in 1986 getrouwd?! was ze toen 8 ofzo?
of ziet ze er gewoon heul goed uit voor haar leeftijd?
Hihihiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Harlow en vriendinnetje komen van balletles ofzo![]()
[ afbeelding ]
Meer voor de liefhebbers: http://community.livejour(...)45316478.html#cutid1
Er zijn van die kindjes die bijna te cute zijn om echt te zijn. Harlow is zo'n kindjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Harlow en vriendinnetje komen van balletles ofzo![]()
[ afbeelding ]
Meer voor de liefhebbers: http://community.livejour(...)45316478.html#cutid1
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Er zijn van die kindjes die bijna te cute zijn om echt te zijn. Harlow is zo'n kindje
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:49 schreef oh-oh het volgende:Is zn kleindochter ouder dan zn dochter?
Dat is wel heel erg Hollywood he
Ik vind ze zo leuk hequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef rena het volgende:
Tori Spelling en haar kinderen. Zie ook de vleugels die uit Tori d'r hoofd komen![]()
[ afbeelding ]
...en over wie gaat dit? Ik kan het niet terugvinden..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:03 schreef kvd het volgende:
[..]
![]()
dochter is geboren op 26 maart 2003
kleindochter is geboren op 13 oktober 2002
Het verschil valt dus nog wel mee
Dennis Hopper.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 18:32 schreef Luna3 het volgende:
[..]
...en over wie gaat dit? Ik kan het niet terugvinden..
Aah, nou zie ik het! De foto laadde bij mij niet in. Maar inderdaad, ziet er niet fris meer uit. (was vroeger erg sexy)quote:
Joh! Hij is dan ook terminaal.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:10 schreef Dandilion het volgende:
dennis hopper maakt t ook niet lang meer zeg, ziet die man er slecht uit!
Wat zonde; dat wist ik niet. Zou ie trouwens van z'n vrouw gaan scheiden zo vlak voor z'n dood omdat ie niet wil dat ze de totale erfenis krijgt? Of omdat ze dan niet door het leven verder gaat als weduwe? Hoe dan ook, vond hem een geweldige acteur, vooral in films als speed, red rock west en blue velvet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:54 schreef Godtje het volgende:
Joh! Hij is dan ook terminaal.
Dennis Hopper is stervende
Wat ziet hij er ziek uitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:48 schreef kvd het volgende:
Dennis Hopper met dochtertje Galen (links) en kleindochter Violet (rechts)
[ afbeelding ]
Damiŕns haar daarentegenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:27 schreef alors het volgende:
Damiŕn van der Vaart en Sylvie zonder pruik, korte haar staat haar super!
[ afbeelding ]
Dat soort rare koppies krijg je dus als je papa en je mama er biologisch helemaal niet zo uit hadden moeten zien. Je kinders krijgen natuurlijk niet jouw plastisch gechirurgeerde neus, mond of haarextensions. Hahaha. Nu ze nog klein is is het wel schattig.quote:
I <3 whoresquote:Op donderdag 1 april 2010 15:19 schreef bluejean het volgende:
De kindjes van Katie Price & Peter André. Dit maal model voor moeders kledinglijn.
Kwaliteit van de foto's is niet zo best (gekopieerd van de dailymail). Zie linkje voor betere plaatjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat meisje is wel iets beter opgedroogd, maar blijft een 'apart' gezichtje hebben imo. Wel mooie krulletjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |