quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:47 schreef JaneDoe het volgende:
kan geen geboortedatum van catherine vinden, maar ze heeft waarschijnlijk dus ook een 'oude' moeder?
Nee, alsjeblieft niet, hoe die Suri er bij loopt, DAT vind ik pas kindermishandeling! Je geeft zo'n klein kind toch geen dagelijkse lipgloss op en je laat een klein kind al helemaaaaaal niet op hakken lopen. Lekker voor de bevordering van haar groei, rug kuitspieren en voeten. Echt te triest voor woorden. Maar die van Al Bundy is ook niet echt aantrekkelijk. Wel liever die trui, maar nog liever een goede tussenweg. Harlow bijvoorbeeld? Of van Ginger Spice; Super lief gekleed.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:17 schreef emss het volgende:
Er lopen zoveel meisjes in roze... Die kleren van Danielynn waren nou ook niet bepaald mooi, maar daar zegt ook niemand wat van.
Ik vind de kleren van dit kind helemaal niet lelijk... niet iedereen hoeft een stijlicoon a la Suri Cruise te zijn.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:13 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet, hoe die Suri er bij loopt, DAT vind ik pas kindermishandeling! Je geeft zo'n klein kind toch geen dagelijkse lipgloss op en je laat een klein kind al helemaaaaaal niet op hakken lopen. Lekker voor de bevordering van haar groei, rug kuitspieren en voeten. Echt te triest voor woorden. Maar die van Al Bundy is ook niet echt aantrekkelijk. Wel liever die trui, maar nog liever een goede tussenweg. Harlow bijvoorbeeld? Of van Ginger Spice; Super lief gekleed.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:13 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet, hoe die Suri er bij loopt, DAT vind ik pas kindermishandeling! Je geeft zo'n klein kind toch geen dagelijkse lipgloss op en je laat een klein kind al helemaaaaaal niet op hakken lopen. Lekker voor de bevordering van haar groei, rug kuitspieren en voeten. Echt te triest voor woorden. Maar die van Al Bundy is ook niet echt aantrekkelijk. Wel liever die trui, maar nog liever een goede tussenweg. Harlow bijvoorbeeld? Of van Ginger Spice; Super lief gekleed.
wtf, zijn hun in 1986 getrouwd?! was ze toen 8 ofzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:07 schreef Luna3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, oud? NIet echt. Wel een heel knap kindje inderdaad, maar dat heeft ze dus van d'r hier poserende mammie. Vind de kleren echt een no-go, maar haar koppie verbloemt dat een beetje.
Nou, ik weet niet wat voor beeld jij hebt van een 30-jarige, maar ik schat haar toch wel wat jaartjes ouder dan datquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wtf, zijn hun zij ]in 1986 getrouwd?! was ze toen 8 ofzo?
of ziet ze er gewoon heul goed uit voor haar leeftijd?
Hihihiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Harlow en vriendinnetje komen van balletles ofzo![]()
[ afbeelding ]
Meer voor de liefhebbers: http://community.livejour(...)45316478.html#cutid1
Er zijn van die kindjes die bijna te cute zijn om echt te zijn. Harlow is zo'n kindjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Harlow en vriendinnetje komen van balletles ofzo![]()
[ afbeelding ]
Meer voor de liefhebbers: http://community.livejour(...)45316478.html#cutid1
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Er zijn van die kindjes die bijna te cute zijn om echt te zijn. Harlow is zo'n kindje
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:49 schreef oh-oh het volgende:Is zn kleindochter ouder dan zn dochter?
Dat is wel heel erg Hollywood he
Ik vind ze zo leuk hequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef rena het volgende:
Tori Spelling en haar kinderen. Zie ook de vleugels die uit Tori d'r hoofd komen![]()
[ afbeelding ]
...en over wie gaat dit? Ik kan het niet terugvinden..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:03 schreef kvd het volgende:
[..]
![]()
dochter is geboren op 26 maart 2003
kleindochter is geboren op 13 oktober 2002
Het verschil valt dus nog wel mee
Dennis Hopper.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 18:32 schreef Luna3 het volgende:
[..]
...en over wie gaat dit? Ik kan het niet terugvinden..
Aah, nou zie ik het! De foto laadde bij mij niet in. Maar inderdaad, ziet er niet fris meer uit. (was vroeger erg sexy)quote:
Joh! Hij is dan ook terminaal.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:10 schreef Dandilion het volgende:
dennis hopper maakt t ook niet lang meer zeg, ziet die man er slecht uit!
Wat zonde; dat wist ik niet. Zou ie trouwens van z'n vrouw gaan scheiden zo vlak voor z'n dood omdat ie niet wil dat ze de totale erfenis krijgt? Of omdat ze dan niet door het leven verder gaat als weduwe? Hoe dan ook, vond hem een geweldige acteur, vooral in films als speed, red rock west en blue velvet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:54 schreef Godtje het volgende:
Joh! Hij is dan ook terminaal.
Dennis Hopper is stervende
Wat ziet hij er ziek uitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:48 schreef kvd het volgende:
Dennis Hopper met dochtertje Galen (links) en kleindochter Violet (rechts)
[ afbeelding ]
Damiàns haar daarentegenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:27 schreef alors het volgende:
Damiàn van der Vaart en Sylvie zonder pruik, korte haar staat haar super!
[ afbeelding ]
Dat soort rare koppies krijg je dus als je papa en je mama er biologisch helemaal niet zo uit hadden moeten zien. Je kinders krijgen natuurlijk niet jouw plastisch gechirurgeerde neus, mond of haarextensions. Hahaha. Nu ze nog klein is is het wel schattig.quote:
I <3 whoresquote:Op donderdag 1 april 2010 15:19 schreef bluejean het volgende:
De kindjes van Katie Price & Peter André. Dit maal model voor moeders kledinglijn.
Kwaliteit van de foto's is niet zo best (gekopieerd van de dailymail). Zie linkje voor betere plaatjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat meisje is wel iets beter opgedroogd, maar blijft een 'apart' gezichtje hebben imo. Wel mooie krulletjes!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |