Helemaal mee eensquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie niet in wat er mis is met die vrolijke leuke trui, gewoon een fleurige trui voor een kind
Liever dat dan gala-jurkjes (van stof waar ik op m'n 60e pas in wil lopen) voor een 4-jarige zoals bij Suri.
Kind kleden alsof ze volwassen is, nee niet mijn ding. Ik snap dat ook nooit, kindjes groeien zo snel, waarom ouders ze ze dan zo kleden, dat kan nog heel het leven lang.
JLO had laatst toch ook met die tweeling van die vreselijke Burberry meuk. Ook weer zoiets
quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:47 schreef JaneDoe het volgende:
kan geen geboortedatum van catherine vinden, maar ze heeft waarschijnlijk dus ook een 'oude' moeder?
Nee, alsjeblieft niet, hoe die Suri er bij loopt, DAT vind ik pas kindermishandeling! Je geeft zo'n klein kind toch geen dagelijkse lipgloss op en je laat een klein kind al helemaaaaaal niet op hakken lopen. Lekker voor de bevordering van haar groei, rug kuitspieren en voeten. Echt te triest voor woorden. Maar die van Al Bundy is ook niet echt aantrekkelijk. Wel liever die trui, maar nog liever een goede tussenweg. Harlow bijvoorbeeld? Of van Ginger Spice; Super lief gekleed.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:17 schreef emss het volgende:
Er lopen zoveel meisjes in roze... Die kleren van Danielynn waren nou ook niet bepaald mooi, maar daar zegt ook niemand wat van.
Ik vind de kleren van dit kind helemaal niet lelijk... niet iedereen hoeft een stijlicoon a la Suri Cruise te zijn.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:13 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet, hoe die Suri er bij loopt, DAT vind ik pas kindermishandeling! Je geeft zo'n klein kind toch geen dagelijkse lipgloss op en je laat een klein kind al helemaaaaaal niet op hakken lopen. Lekker voor de bevordering van haar groei, rug kuitspieren en voeten. Echt te triest voor woorden. Maar die van Al Bundy is ook niet echt aantrekkelijk. Wel liever die trui, maar nog liever een goede tussenweg. Harlow bijvoorbeeld? Of van Ginger Spice; Super lief gekleed.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:13 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet, hoe die Suri er bij loopt, DAT vind ik pas kindermishandeling! Je geeft zo'n klein kind toch geen dagelijkse lipgloss op en je laat een klein kind al helemaaaaaal niet op hakken lopen. Lekker voor de bevordering van haar groei, rug kuitspieren en voeten. Echt te triest voor woorden. Maar die van Al Bundy is ook niet echt aantrekkelijk. Wel liever die trui, maar nog liever een goede tussenweg. Harlow bijvoorbeeld? Of van Ginger Spice; Super lief gekleed.
wtf, zijn hun in 1986 getrouwd?! was ze toen 8 ofzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:07 schreef Luna3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, oud? NIet echt. Wel een heel knap kindje inderdaad, maar dat heeft ze dus van d'r hier poserende mammie. Vind de kleren echt een no-go, maar haar koppie verbloemt dat een beetje.
Nou, ik weet niet wat voor beeld jij hebt van een 30-jarige, maar ik schat haar toch wel wat jaartjes ouder dan datquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wtf, zijn hun zij ]in 1986 getrouwd?! was ze toen 8 ofzo?
of ziet ze er gewoon heul goed uit voor haar leeftijd?
Hihihiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Harlow en vriendinnetje komen van balletles ofzo![]()
[ afbeelding ]
Meer voor de liefhebbers: http://community.livejour(...)45316478.html#cutid1
Er zijn van die kindjes die bijna te cute zijn om echt te zijn. Harlow is zo'n kindjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Harlow en vriendinnetje komen van balletles ofzo![]()
[ afbeelding ]
Meer voor de liefhebbers: http://community.livejour(...)45316478.html#cutid1
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Er zijn van die kindjes die bijna te cute zijn om echt te zijn. Harlow is zo'n kindje
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:49 schreef oh-oh het volgende:Is zn kleindochter ouder dan zn dochter?
Dat is wel heel erg Hollywood he
Ik vind ze zo leuk hequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:24 schreef rena het volgende:
Tori Spelling en haar kinderen. Zie ook de vleugels die uit Tori d'r hoofd komen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |