...en over wie gaat dit? Ik kan het niet terugvinden..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:03 schreef kvd het volgende:
[..]
![]()
dochter is geboren op 26 maart 2003
kleindochter is geboren op 13 oktober 2002
Het verschil valt dus nog wel mee
Dennis Hopper.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 @ 18:32 schreef Luna3 het volgende:
[..]
...en over wie gaat dit? Ik kan het niet terugvinden..
Aah, nou zie ik het! De foto laadde bij mij niet in. Maar inderdaad, ziet er niet fris meer uit. (was vroeger erg sexy)quote:
Joh! Hij is dan ook terminaal.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:10 schreef Dandilion het volgende:
dennis hopper maakt t ook niet lang meer zeg, ziet die man er slecht uit!
Wat zonde; dat wist ik niet. Zou ie trouwens van z'n vrouw gaan scheiden zo vlak voor z'n dood omdat ie niet wil dat ze de totale erfenis krijgt? Of omdat ze dan niet door het leven verder gaat als weduwe? Hoe dan ook, vond hem een geweldige acteur, vooral in films als speed, red rock west en blue velvet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:54 schreef Godtje het volgende:
Joh! Hij is dan ook terminaal.
Dennis Hopper is stervende
Wat ziet hij er ziek uitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:48 schreef kvd het volgende:
Dennis Hopper met dochtertje Galen (links) en kleindochter Violet (rechts)
[ afbeelding ]
Damiāns haar daarentegenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:27 schreef alors het volgende:
Damiān van der Vaart en Sylvie zonder pruik, korte haar staat haar super!
[ afbeelding ]
Dat soort rare koppies krijg je dus als je papa en je mama er biologisch helemaal niet zo uit hadden moeten zien. Je kinders krijgen natuurlijk niet jouw plastisch gechirurgeerde neus, mond of haarextensions. Hahaha. Nu ze nog klein is is het wel schattig.quote:
I <3 whoresquote:Op donderdag 1 april 2010 15:19 schreef bluejean het volgende:
De kindjes van Katie Price & Peter André. Dit maal model voor moeders kledinglijn.
Kwaliteit van de foto's is niet zo best (gekopieerd van de dailymail). Zie linkje voor betere plaatjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat meisje is wel iets beter opgedroogd, maar blijft een 'apart' gezichtje hebben imo. Wel mooie krulletjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |