Inderdaad, een heel erg mooi meisjequote:Op maandag 15 maart 2010 18:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een mooi kind is Danniellynn (dochter van de overleden Anna Nicole Smith) toch...
[ afbeelding ]
Dat is geen vet varken meer!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:05 schreef kvd het volgende:
Dit is Ireland Baldwin, dochter van Kim Basinger en Alec Baldwin
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Shiloh is al een stuk groter volgens mij. Bovendien is die outfit echt niet John-waardigquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
Dat vriendinnetje van Harlow, lijkt wel Shilo, is het niet toch?
I knowquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:22 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Shiloh is al een stuk groter volgens mij. Bovendien is die outfit echt niet John-waardig
Shiloh en Suri waren dat. Maar dat was geloof ik een is-dit-nou-wel-of-niet-gefotosjopt-plaatjequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
I know, en het kapsel is ook kort, maar ik dacht ooit een foto te hebben gezien van 2 celeb kindjes, maar wist niet meer of het die 2 meisjes waren.
Nou ja had gekund qua profiel
Dat jasje, ach... Maar voordat ik m'n zestienjarige dochter zo over straat zou laten gaan...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:58 schreef rena het volgende:
Kirstie Alley met haar kinderen.
[ afbeelding ]
Dat jasje van haar zoon
Wat, de naam of het feit dat hij zijn kind jaren verzwegen heeft voor iedereen? Of een combi daarvan?quote:
Volgens mij was zijn haar heel blond geverfd en dat is nu dus aan het uitgroeienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:49 schreef Takkembah het volgende:
Heeft Kignston nou gewoon uitgroei??? :x
heeft ie dat al vaker gehad
hmmmzz of kan dat gewoon voorkomen bij kinderen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:31 schreef Vogue het volgende:
[..]
Wat, de naam of het feit dat hij zijn kind jaren verzwegen heeft voor iedereen? Of een combi daarvan?
Heb je gelijk in, Andjelica is een vreselijke naamquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met zo een naam zou ik t ook aan niemand durven vertellen
![]()
Jij?
Ik ken dat hele verhaal niet
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:49 schreef Takkembah het volgende:
Heeft Kignston nou gewoon uitgroei??? :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |