quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:52 schreef Butterfly91 het volgende:
^^ Precies, iig iets meisjesachtiger dan nu.
Tina Fey (30 Rock) en Alice
[ afbeelding ]
Haha, smaken verschillen. Ik vind het juist echt een ontzettend leuke naam; schattig voor een klein kind en stoer als je volwassen bent.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:00 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks nee, zeker voor een meisje niet.
Gatverdamme wat een zware dramatische donkere kleding voor zo'n klein kind.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:56 schreef Takkembah het volgende:
Volgens mij is dat juist weer Knox. Dat is de enige echte jongen. Toch?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat lijkt die op moedersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:31 schreef kvd het volgende:
Apple en Moses, van Gwynneth en Chris
[ afbeelding ]
Ahaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan nog, welk kind het ook is, standaard riedel dat het kind zelf wilde, ik vind het bijna een Duitse oorlogsjas, zo zwaar voor een klein kindje
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:30 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Aha
Ja ik zie het ook wel
[ afbeelding ]
[..]
Aha
Ja ik zie het ook wel
[ afbeelding ]
Wat een schatje...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leukerdjes zijn datquote:Op maandag 15 maart 2010 14:32 schreef ChatGirl het volgende:
Rebecca Romijn, Jerry O'Connell en hun tweeling Charlie Tamara Tulip en Dolly Rebecca Rose.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Aha
Ja ik zie het ook wel
[ afbeelding ]
Je moet er toch niet aan denken om op zulke schoenen de trap af te gaan met t kind in je armenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:42 schreef ChatGirl het volgende:
Die schoenen van haar. Als (áls) ik een kind had, dan zou ik in ieder geval makkelijkere schoenen aan doen dan die palen waar ze nu op loopt. Damn.
Hoe moest ik 'm nu ook weer vasthouden?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:37 schreef rena het volgende:
Kourtney Kardashian en haar zoon. De liefde straalt er echt van af
[ afbeelding ]
Inderdaad, een heel erg mooi meisjequote:Op maandag 15 maart 2010 18:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een mooi kind is Danniellynn (dochter van de overleden Anna Nicole Smith) toch...
[ afbeelding ]
Dat is geen vet varken meer!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:05 schreef kvd het volgende:
Dit is Ireland Baldwin, dochter van Kim Basinger en Alec Baldwin
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Shiloh is al een stuk groter volgens mij. Bovendien is die outfit echt niet John-waardigquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
Dat vriendinnetje van Harlow, lijkt wel Shilo, is het niet toch?
I knowquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:22 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Shiloh is al een stuk groter volgens mij. Bovendien is die outfit echt niet John-waardig
Shiloh en Suri waren dat. Maar dat was geloof ik een is-dit-nou-wel-of-niet-gefotosjopt-plaatjequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
I know, en het kapsel is ook kort, maar ik dacht ooit een foto te hebben gezien van 2 celeb kindjes, maar wist niet meer of het die 2 meisjes waren.
Nou ja had gekund qua profiel
Dat jasje, ach... Maar voordat ik m'n zestienjarige dochter zo over straat zou laten gaan...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:58 schreef rena het volgende:
Kirstie Alley met haar kinderen.
[ afbeelding ]
Dat jasje van haar zoon
Wat, de naam of het feit dat hij zijn kind jaren verzwegen heeft voor iedereen? Of een combi daarvan?quote:
Volgens mij was zijn haar heel blond geverfd en dat is nu dus aan het uitgroeienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:49 schreef Takkembah het volgende:
Heeft Kignston nou gewoon uitgroei??? :x
heeft ie dat al vaker gehad
hmmmzz of kan dat gewoon voorkomen bij kinderen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:31 schreef Vogue het volgende:
[..]
Wat, de naam of het feit dat hij zijn kind jaren verzwegen heeft voor iedereen? Of een combi daarvan?
Heb je gelijk in, Andjelica is een vreselijke naamquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met zo een naam zou ik t ook aan niemand durven vertellen
![]()
Jij?
Ik ken dat hele verhaal niet
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:49 schreef Takkembah het volgende:
Heeft Kignston nou gewoon uitgroei??? :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |