Dat zijn een hoop geforceerde glimlachjes op één foto.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:47 schreef kvd het volgende:
Candace Cameron Bure (Full House) met gezin
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:06 schreef rena het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop geforceerde glimlachjes op één foto.
Oh wat is ze gegroeidquote:
Ja, haar moeder is Lisa Bonet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:43 schreef Dandilion het volgende:
haar moeder speelde toch in de cosby show?
(verkapte tvp)
Vraag ik me ook al de hele tijd afquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:36 schreef cinnamongirl het volgende:
De roddelpers spreekt zijn zorg uit over Shiloh Pitt-Jolie:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:44 schreef June. het volgende:
[..]
Vraag ik me ook al de hele tijd af
Ik ookVind het wel zonde wat Shiloh is een super mooi meisje.Maar als die kleine zelf graag op een jongen wilt lijken.Tjah daar kan je er weinig aan doen denk ik
![]()
wat een walgelijke tekstquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, Garcia is ook oud geworden. Ik herkende hem eerst niet.quote:
Tsja, you can't beat the clock. Maar idd mooie meid.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:37 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Oh, Garcia is ook oud geworden. Ik herkende hem eerst niet.
Mooie dochter wel!
Ik vond Nahla altijd een beetje een eng koppie hebben. Nu niet meer, ze droogt leuk op!quote:
Hoe oud is die jongen? Ziet er zo jong uit!quote:Op maandag 8 maart 2010 08:28 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Grace Jones en haar zoon Paulo Goude
[ afbeelding ]
Grace Jones met Paulo Goude, diens vriendin Azella en hun dochtertje
Zij doet me een beetje aan Hathaway denken.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:20 schreef kvd het volgende:
Brooke Shields met Rowen (rechts) en Grier (links)
[ afbeelding ]
Andy Garcia met Dominik
[ afbeelding ]
Staat nergens een geboortejaar, maar ik kwam een artikel tegen uit 2008 en daar wassie 28. Nu dus rond de dertig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe oud is die jongen? Ziet er zo jong uit!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:23 schreef Butterfly91 het volgende:
Jennifer Garner en Seraphina
[ afbeelding ]
Ik word altijd een beetje ongemakkelijk van dit soort prive-thuis-zelf-gemaakte kiekjesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hank 'n lil' Hank (die van Kendra Wilkinson)
[ afbeelding ]
Wat leuk, een foto van het gezin Oliver!quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Admit it. You were a little worried that Eric Dane and Rebecca Gayheart were going to name their kid Noxema or McStacy or something like that.
But no. The proud new parents have named their daughter Billie Beatrice Dane, Gayheart's rep tells E! News.
Perfectly sweet, simple and not at all weird. (Phew!)
Dane and Gayheart welcomed Billie into the world March 3 at a Los Angeles hospital.
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:00 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks nee, zeker voor een meisje niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |