Het kan wel, maar dan gaat het veel geleidelijker. Bij Kingston zie je een scherpe overgang van donker naar blond, dat lijkt me niet echt natuurlijk..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:37 schreef Estelle_ het volgende:
Ach, mijn ouders zijn ook niet blond en ik was als kind wel echt blond (is er later wel uitgegroeid).
Kan dus best!Al wil ik hiermee niet beweren dat Kingston van nature blond is.
En wat een cutie is Harlow nog steeds
Spitting Image?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Huuuuuuu, wat een rare kinderen alledrie eigenlijk he![]()
Ze doen me denken aan die Britse karikatuur poppen van vroeger, hoe heetten die nu nog es?
Had je ook Mick Jagger van en zo, met van die enge lippen
Die oudste lijkt meer op Pete Sampras.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:49 schreef emss het volgende:
[ afbeelding ]
Boris met Noah (16), Amadeus (0), Elias (10)
Ja spitting image!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spitting Image?
Ik vind dat jochie van 10 wel erg mooi. Die ogen! Die lippen! Die van 16 zit zo te zien in een awkward puberleeftij,
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je de haren van je kind blondeertquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, zowel moeder als vader zijn niet bepaald blond van natureHij is ook gewoon donkerharig.
Suma is wel weer gewoon blond. Misschien dat Gwen daar iets minder mee experimeert
En een flinke weave neemtquote:Op maandag 22 maart 2010 12:01 schreef emss het volgende:
volgens mij wordt het later een hele mooie meid... als ze haar haar verft.
Volgens mij zijn het moslims met zulke namenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:49 schreef emss het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:19 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Volgens mij zijn het moslims met zulke namen
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:19 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
Duitse moslims zelfs, dubbel gevaarlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 14:19 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:49 schreef emss het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Duitse moslims zelfs, dubbel gevaarlijk
Ik lachtequote:Op maandag 22 maart 2010 14:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Nee. Je weet het maar nooit met sommige users en hun IQquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:41 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Jullie begrijpen toch wel dat ik sarcastisch was??
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |