Nee hoor, ik weet ook niet waarom Michielos dat schreef, maar ik vermoed dat hij dat deed om jou zo te laten reageren. Maar het boeit toch ook niet? Vind jij het uitmaken of ik een man of een vrouw ben? Jouw geslacht maakt mij ook niet uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:44 schreef Summers het volgende:
dus nu is het weer een man
als jullie dat nou eerst even zelf uitzoeken , wie ben ik .... waar ben ik mee bezig ?
welke sekse heb ik enz .... lijkt me een goed plan .
Oh, het gaat alweer over etenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:27 schreef Bastard het volgende:
Zolang het maar ritueel geslacht is zeg ik altijd maar.
Geen idee, het maakt mij ook niet uit of de kat ritueel of niet-ritueel geslacht is, als ie maar geslacht is en op mijn bord wordt geserveerd in de darmen van _Led_quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:37 schreef Bastard het volgende:
Ik wil het niet weten maar net als in enge film kijk je toch... hoe slacht je een kat ritueel?![]()
Curiousity kills the catquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, het gaat alweer over eten.
Ritueel geslacht kattenvleesgeserveerd in de darmen van _Led_
.
Jij met je pittige kapsel lijkt meer op een jongetje dan ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef nokwanda het volgende:
Curiousity kills the cat![]()
In dat kader... ik heb er geen belang bij, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar jouw geslacht. Ben jij wel echt een meissie? Je lijkt soms net een jongetje
Wat is dat?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef Amos_ het volgende:
God dat gelul over wie welk geslacht heeft wordt echt te erg nu
Misschien ben ik wel stiekem een middelbare vrouw
Jij komt op mij in ieder geval vrouwelijk over... mocht dat helpen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef Amos_ het volgende:
God dat gelul over wie welk geslacht heeft wordt echt te erg nu
Misschien ben ik wel stiekem een middelbare vrouw
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij komt op mij in ieder geval vrouwelijk over... mocht dat helpen.
Ja dit klinkt dan weer gay... misschien vandaar mn verwarring.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef Amos_ het volgende:
[..]Laat het de jongens in de dojo maar niet horen
You bastard!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dit klinkt dan weer gay... misschien vandaar mn verwarring.
Nee. Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Amos_ het volgende:
Darkwolf, wat voor diploma kan er uitgegeven worden bij de opleiding die de school van je vader aanbied? Weet jij dat zo?
Ik begrijp trouwens sowieso de nieuwsgierigheid niet, want ik heb al zo vaak gezegd dat ik een dame ben en heb zelfs een foto van mezelf in mijn fotoboek.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef nokwanda het volgende:
Curiousity kills the cat![]()
In dat kader... ik heb er geen belang bij, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar jouw geslacht. Ben jij wel echt een meissie? Je lijkt soms net een jongetje
Iedereen mag een praktijk in alternatieve geneeswijze openen, net zoals iedereen een tattooshop mag openen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:50 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee. Dat weet ik niet.
Wel weet ik dat na de opleiding het mogelijk is om je eigen praktijk te starten als ik het niet begrepen heb.
Er zijn een aantal die dit in Nederland hebben gedaan die afgestudeerd zijn bij mijn vader.
Maar de titel of naam die je aan jezelf mag toekennen of wat er precies op het diploma staat of hoe deze heet weet ik zo snel even niet. Kan het hem wel vragen eventueel?
EN cupmaatje 75Aquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij met je pittige kapsel lijkt meer op een jongetje dan ik.
Ik zou de geestelijke gezondheidszorg het niet aan willen doenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik begrijp trouwens sowieso de nieuwsgierigheid niet, want ik heb al zo vaak gezegd dat ik een dame ben en heb zelfs een foto van mezelf in mijn fotoboek.
Dat er hier een hoop paranoia mensen posten... die het liever anders zien, daar kan ik niks aan doen, want ik werk niet in de geestelijke gezondheidszorg.
Joh hou eens even op jij!quote:
Zou het misschien kunnen zijn dat de foto niks zegt.. ik kan een olifant in mn fobo plaatsen, ben ik dan een olifant?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik begrijp trouwens sowieso de nieuwsgierigheid niet, want ik heb al zo vaak gezegd dat ik een dame ben en heb zelfs een foto van mezelf in mijn fotoboek.
Dat er hier een hoop paranoia mensen posten... die het liever anders zien, daar kan ik niks aan doen, want ik werk niet in de geestelijke gezondheidszorg.
Nou 'verlangen naar' is wellicht wat overdreven, maar ik zou er geen probleem mee hebben om het te eten. En _Led_ mag zijn darmen natuurlijk zelf houdenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:56 schreef nokwanda het volgende:
EN cupmaatje 75A![]()
Maar ik had het eigenlijk meer over meisjesgedrag. Ik ben best een stoer meisje, maar verlang desondanks niet naar ritueel geslachte poes op mijn bord. Jij wel. Je gaat het stoere meisjes gedrag voorbij
ow, dat vind ik ook top hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:59 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Joh hou eens even op jij!
Je weet echt heel veel, eerlijk waar, maar je gaat nu met termen en maten spelen op woorden.
Dit is een "studie" ja.
Nee, het is niet gecertificeerd door James Randi. Maar het is wel degelijk een studie. Een valide studie.
Iets dat de opgefokte samenleving van vandaag hard nodig heeft in my opinion.
Het is een manier van leven en weer in touch raken met je zelf, je lichaam.
Waar de Westerse kant faalt, helpt mijn vader die mensen toch beter te maken en vooral te voelen.
En je kan erover bakkelijen wat je wilt, maar dat is uiteindelijk gewoon top!
Doe eens eerst wat meer research over hem eer je oordeelt. In de media (van tijdschriften, boeken en televisie) kom je hem genoeg tegen als je goed je best doet.
Ben jij Mickey Mouse?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:04 schreef Flammie het volgende:
Ik heb met joepiepoepie gepraat op Skype en als dat een jongen moest voorstellen ben ik Mickey Mouse
Eehm nee, Summers begon er ineens weer uit het niets over, maar het topic zat op slotquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:59 schreef Bastard het volgende:
Zou het misschien kunnen zijn dat de foto niks zegt.. ik kan een olifant in mn fobo plaatsen, ben ik dan een olifant?
Daarbij, het is wel erg opmerkelijk dat JIJ steeds weer blijft inhaken op of de aandacht legt op je eigen geslacht door te blijven herhalen dat er mensen zijn met twijfels. Het is een cirkel die je zelf weer lijkt aan te steken als de wind is gaan liggen.. dat doet zelfs mij de wenkbrauwen wel eens fronsen namelijk.
Ik zeg altijd maar, het zal me aan mn reet roesten of iemand een vrouwtje of een mannetje is, het gaat mij om de post zelf. Maar het is bizar hoe je zelf bezig kan zijn over je eigen geslacht.
Ik zou zeggen: download skype en praat eens met joepie.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eehm nee, Summers begon er ineens weer uit het niets over, maar het topic zat op sloten ik wilde er toch nog even op reageren
.
En dat jij twijfelt vind ik vreemd. Jij kent de foto ook in groter formaat van mijn homepage. Bovendien is mijn homepage niet losstaand, de rest van mijn leven is er ook aan gelinkt. Bijvoorbeeld de schilderijen van mijn vriend. Beetje raar om tientallen jaren aan een nepleven te werken om een paar idioten op Fok te misleiden.
Dat wil niet zeggen dat het vereiste denkniveau niet van die aard kan zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
ow, dat vind ik ook top hoorIk vind het alleen geen HBO studie in de traditionele zin van het woord.
Moet ik met mezelf gaan pratenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:07 schreef Flammie het volgende:
Ik zou zeggen: download skype en praat eens met joepie.
Of troll ik nu weer?
Ik vrees dat je het een en ander iets te serieus neemt en dat anderen daar ook weer wat serieus op in gaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eehm nee, Summers begon er ineens weer uit het niets over, maar het topic zat op sloten ik wilde er toch nog even op reageren
.
En dat jij twijfelt vind ik vreemd. Jij kent de foto ook in groter formaat van mijn homepage. Bovendien is mijn homepage niet losstaand, de rest van mijn leven is er ook aan gelinkt. Bijvoorbeeld de schilderijen van mijn vriend. Beetje raar om tientallen jaren aan een nepleven te werken om een paar idioten op Fok te misleiden.
Neeee, Bastard verbazen en je met je eigen geslacht bezig gaan houdenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Moet ik met mezelf gaan praten.
Andere mensen praten dan met jou. Je klonk niet echt als een man imoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Moet ik met mezelf gaan praten.
Ja lekker, ga je met je eigen geslacht bezig houdenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeee, Bastard verbazen en je met je eigen geslacht bezig gaan houden![]()
Geen idee, ik heb nu niet zoveel te melden eigenlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:11 schreef Flammie het volgende:
Andere mensen praten dan met jou. Je klonk niet echt als een man imo![]()
Wanneer hebben we weer een sessie?
Ja.. wat is echt op het internet?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dat jij twijfelt vind ik vreemd.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja lekker, ga je met je eigen geslacht bezig houden
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:20 schreef Darkwolf het volgende:
Even tussen het kibbelen door.
Hebben de mensen hier nog spannende weekend plannen naast FOK! ?
heyyyy wanneeer zullen we eens checken?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:19 schreef Bastard het volgende:
Ik heb overigens ook sinds kort skype![]()
Later nog dan mn vader geinstalleerd .. en ja dat zegt wat
Spannend niet, mn leven is niet zo gek spannend maar heb het wel weer druk dit weekendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:20 schreef Darkwolf het volgende:
Even tussen het kibbelen door.
Hebben de mensen hier nog spannende weekend plannen naast FOK! ?
Kheb geen webcamquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:23 schreef Flammie het volgende:
[..]
heyyyy wanneeer zullen we eens checken?
Lees dan ook waarom ik het vreemd vind als jij twijfelt:quote:
Als jij wilt kun jij zelfs via whois van de domeinnamen achter nog meer gegevens komen en mij bijvoorbeeld telefonisch gaan lastigvallenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
ik ben tweeslachtigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:45 schreef Bastard het volgende:
Plus.. ik blijf sceptisch tot er een keer een meet is
quote:
Als je sceptisch bent boeit het je juist welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:45 schreef Bastard het volgende:
Plus.. ik blijf sceptisch tot er een keer een meet is
Jawel, want je gelooft geen enkele paragnost op zijn kunnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Als je sceptisch bent boeit het je juist wel! Ik sta niet sceptisch tegenover jou
. Ik ben gewoon niet zo'n achterdochtig wantrouwend persoon
.
Jawel hoor, ik wil alleen dat hij het laat zienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:25 schreef Bastard het volgende:
Jawel, want je gelooft geen enkele paragnost op zijn kunnen.
Dat hij wat laat zien?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik wil alleen dat hij het laat zien, omdat het me zo leuk lijkt om iets paranormaals te zien
. Maar er is er geen 1 op de hele wereld die het wil laten zien
.
Zijn gave natuurlijk, duhquote:
Als je het zo 'leuk' lijkt om iets paranormaals te zien, raad ik je aan naar de satanskerk te gaanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik wil alleen dat hij het laat zien, omdat het me zo leuk lijkt om iets paranormaals te zien
. Maar er is er geen 1 op de hele wereld die het wil laten zien
.
Zal wel het laatste zijn wat je dan ziet. Daarna word je aan de duivel geofferd!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:33 schreef Cristal het volgende:
[..]
Als je het zo 'leuk' lijkt om iets paranormaals te zien, raad ik je aan naar de satanskerk te gaan
En wat als zo'n gast je nou rechtstreeks de zevende hemel in werkt?quote:
Vertelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:33 schreef Cristal het volgende:
Als je het zo 'leuk' lijkt om iets paranormaals te zien, raad ik je aan naar de satanskerk te gaan
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:54 schreef nokwanda het volgende:
En wat als zo'n gast je nou rechtstreeks de zevende hemel in werkt?
Niet iets specifieks leuks, maar in de satanskerk doen ze veel onverklaarbare dingen dmv satanisme. Die mensen hebben contact met entiteiten, en met de duivel zelf. De duivel geeft je niet zomaar die krachen... De duivel wilt er altijd wat voor hebben, in dit geval zullen ze waarschijnlijk hun leven aan het satanisme moeten wijden voordat ze iets onverklaarbaars kunnen. Je moet er dus wel wat voor over hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Vertel, wat kan ik daar voor leuks meemaken
?
[..]Wat bedoel je precies?
Dat is Hollywood satanisme, jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:02 schreef Cristal het volgende:
[..]
Niet iets specifieks leuks, maar in de satanskerk doen ze veel onverklaarbare dingen dmv satanisme. Die mensen hebben contact met entiteiten, en met de duivel zelf. De duivel geeft je niet zomaar die krachen... De duivel wilt er altijd wat voor hebben, in dit geval zullen ze waarschijnlijk hun leven aan het satanisme moeten wijden voordat ze iets onverklaarbaars kunnen. Je moet er dus wel wat voor over hebben
You lack a dirty mindquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Vertel, wat kan ik daar voor leuks meemaken
?
[..]Wat bedoel je precies?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:02 schreef Cristal het volgende:
[..]
Niet iets specifieks leuks, maar in de satanskerk doen ze veel onverklaarbare dingen dmv satanisme. Die mensen hebben contact met entiteiten, en met de duivel zelf. De duivel geeft je niet zomaar die krachen... De duivel wilt er altijd wat voor hebben, in dit geval zullen ze waarschijnlijk hun leven aan het satanisme moeten wijden voordat ze iets onverklaarbaars kunnen. Je moet er dus wel wat voor over hebben
Daar ben ik het niet mee eens. Zolang miljoenen mensen daar hun energie en geloof insteken heeft het bestaansrecht. Bovendien is het een van de belangrijkste politieke instrumenten om massa's mensen tegen elkaar uit te spelen, en zal het alleen al daarom in stand gehouden worden. De positieve kant is wel dat het veel mensen ook hoop en kracht geeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:21 schreef Amos_ het volgende:
Satanskerk..oh joy, religie is sowieso achterhaald en al helemaal zoiets als een satanskerk.
Mee eensch. Toen was het gras nog groen en de lucht nog schoon...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:37 schreef Spellmeista het volgende:
goedemorgen..mijn mening..: die goede oude tijd was zo "slecht" nog niet
Wat niet weet, wat niet deert he?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:53 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik internet wel zou missen
En dan is er een kans dat Sparta - Ajax wordt afgelast vanwege de sneeuw.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:45 schreef Spellmeista het volgende:
Het weer in Nederland vandaag: geheel sneeuwloos, veel zon, maar toch wel een koud windje(sorry)
Nee joh, toen gingen we ganzenborden, hoedje wippen, en pimpampettenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:53 schreef Flammie het volgende:
Maar ik denk dat ik internet wel zou missen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:09 schreef Flammie het volgende:
Internet is toch nog altijd heel erg nuttig om met mensen in contact te staan die nu niet bij me in de buurt wonen. Grootste gedeelte van mijn vrienden wonen allemaal in het buitenland
Radioheadquote:
Blijft goede muziekquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Radiohead! Twee keer live gezien in mijn leven
. Althans, 1x Radiohead als volledige band, en 1x een intiem klein concert van Thom Yorke in z'n uppie live en akoestisch
.
Denk dat dit je wel zal bevallen:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:01 schreef Topspin het volgende:
[..]
Blijft goede muziek
Ben laatste tijd de hele tijd op zoek naar muziek die beter is dan die muziek. Muziek..... Muziek...music was my first love.
http://blip.fm/home
Bovenstaande site laatste maanden veel op geweest. Een van vele manieren om achter nieuwe muziek te komen
Alle muziek die anders is die is beter.
Nu tijd om 10 meter ver te zeiken richting het einde van de wereld waar de dwergen smeken om genade![]()
Bij blip.fm zou het reblippen heten. Ik zeg even een FOK! blipquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Denk dat dit je wel zal bevallen:
[ afbeelding ]
http://www.juno.co.uk/pro(...)-DELIVERY/382718-01/
Kwaliteit van de bovendste plank, een goede kennis van mij heeft ook aan dat album meegewerkt.
Fijn weekendquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:33 schreef Topspin het volgende:
MOVE YOUR ASS!!!! MAXIMUM RESPECT
Tijd om te gaan ...time to go......seit for ein spiel.
Dag
Heeey, jij hier. Lang niet gezien.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:33 schreef Topspin het volgende:
Dag
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:33 schreef Topspin het volgende:
Dag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op zondag 7 maart 2010 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zie me hard gaan op koffie!!!! NIET TE STOPPEN!!!!Nou, ik kan echt niet tegen koffie, thee, cola. Koffie en thee drink ik nooit en cola zelden. Als ik ergens stiekemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cola heb zitten drinken en ik kom thuis, merkt mijn vriend het altijd meteen. Het heeft bij mij ongeveer hetzelfde effect als 'echte' pepmiddelen op andere mensen
.
Even een plaatje van de hoes van Radiohead - Hail to the thief erbij gehaald voor de vergelijking, want voor een leek is de afbeelding van die hoes anders niet te herkennen op die foto vol met orbs en reptilianachtige verschijnselen. Naar die tour ben ik trouwens niet geweest, maar mijn vriend was daar geweest en had dat T-shirt voor mij meegenomen
.
CD-hoes van Radiohead - Hail to the thief:
Ikke in mijn Radiohead T-Shirt:
[ Bericht 2% gewijzigd door JoepiePoepie op 07-03-2010 16:20:39 ]Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
สนุกquote:Op zondag 7 maart 2010 16:06 schreef Flammie het volgende:
Ik kom hier even mededelen dat ik zojuist gehoord heb van tussenpersoon dat mijn lessen helemaal cool gevonden werden en er nu nieuwe kandidaten zijn inclusief mensen voor privelessen
en ik kan rustig 1.5 L cola drinken en daarna gaan slapenquote:Op zondag 7 maart 2010 12:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, ik kan echt niet tegen koffie, thee, cola. Koffie en thee drink ik nooit en cola zelden. Als ik ergens stiekemcola heb zitten drinken en ik kom thuis, merkt mijn vriend het altijd meteen. Het heeft bij mij ongeveer hetzelfde effect als 'echte' pepmiddelen op andere mensen
.
Even een plaatje van de hoes van Radiohead - Hail to the thief erbij gehaald voor de vergelijking, want voor een leek is de afbeelding van die hoes anders niet te herkennen op die foto vol met orbs en reptilianachtige verschijnselen. Naar die tour ben ik trouwens niet geweest, maar mijn vriend was daar geweest en had dat T-shirt voor mij meegenomen
.
CD-hoes van Radiohead - Hail to the thief:
[ afbeelding ]
Ikke in mijn Radiohead T-Shirt:
[ afbeelding ]
Met andere woorden, je ben altijd lui of moe, want je kunt gewoon altijd slapen.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en ik kan rustig 1.5 L cola drinken en daarna gaan slapen
aint addiction a bitch!
sterktequote:Op maandag 8 maart 2010 10:42 schreef Darkwolf het volgende:
AUW AUW AUW AUW!
Klote verstandskies.
Morgen ochtend snel naar de tandarts.
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:55 schreef Darkwolf het volgende:
Hey jongens!
Joehoe!
HIER is de SC!
Hebben mensen geen leuk weekend gehad ofzo? Al dat gekissebis elders.
Kom op. Wat hebben jullie allemaal gedaan?
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:01 schreef Flammie het volgende:
Oh je doet vechtsport ?:) Heb ik ook een tijd lang gedaan maar ik was niet echt een talent
lees mijn topics dan maar eens. ik ben een ware vechtersbaasquote:Op maandag 8 maart 2010 15:02 schreef Amos_ het volgende:
[..]Mixed Martial Arts, met de hang naar kickboxing/wrestling - BJJ.
Ach talent talent... Het is heerlijke ontspanning en een goede uitlaatklep
ahahahhaahaquote:Op maandag 8 maart 2010 15:18 schreef Amos_ het volgende:
Ik heb je eh..pareltjes al eens eerder gelezen ja. Niet bepaald hoopgevend![]()
sorry
Altijd goed voor de (zelf)disciplinequote:Op maandag 8 maart 2010 15:27 schreef Darkwolf het volgende:
Vroeger wel een jaartje karate gedaan myself. Maar dat is echt heel erg lang geleden.
beidequote:Op zondag 7 maart 2010 18:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met andere woorden, je ben altijd lui of moe, want je kunt gewoon altijd slapen.
OF
Je werkt te hard, want je bent de hele tijd zo moe dat niets je meer wakker kan houden
Bij deze gefixed als het goed is!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:28 schreef Amos_ het volgende:
Altijd goed voor de (zelf)discipline
Overigens doet jouw plaatje het bij mij niet..
it will not kill youquote:
Die avatar staat goed!quote:
* Darkwolf schudt zijn manen!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:11 schreef mediaconsument het volgende:
Die avatar staat goed!
Kun je bij de opties wijzigenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:14 schreef Flammie het volgende:
Bij mij doen erg veel avatars het niet bij users. Ik zie die van mediaconsument niet, die van bAstard niet en zo kan ik nog wel even doorgaan
Kan aan je instellingen liggen, iets met webicons en upload icons ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:14 schreef Flammie het volgende:
Bij mij doen erg veel avatars het niet bij users. Ik zie die van mediaconsument niet, die van bAstard niet en zo kan ik nog wel even doorgaan
MMA is vette shit. wou me er eerst ook meer op focussen (4 jaar muay thai) maar gezien mijn werk ben ik er maar mee gestopt..quote:Op maandag 8 maart 2010 15:02 schreef Amos_ het volgende:
[..]Mixed Martial Arts, met de hang naar kickboxing/wrestling - BJJ.
Ach talent talent... Het is heerlijke ontspanning en een goede uitlaatklep
Osu!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
MMA is vette shit. wou me er eerst ook meer op focussen (4 jaar muay thai) maar gezien mijn werk ben ik er maar mee gestopt..
wel top![]()
Hoezo ?:)quote:Op maandag 8 maart 2010 22:44 schreef Amos_ het volgende:
Ik word erg droevig van het banmeld-topic...
Zie PM (in 3 minuten ofzoquote:
Osuquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:50 schreef Michielos het volgende:
ye led en joepiepoepoe vanwege hun getroll weg.
dat zal ze leren
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijkquote:Op maandag 8 maart 2010 22:44 schreef Amos_ het volgende:
Ik word erg droevig van het banmeld-topic...
Ohquote:Op maandag 8 maart 2010 22:50 schreef Michielos het volgende:
ye led en joepiepoepoe vanwege hun getroll weg.
dat zal ze leren
Laten we zeggen dat de grootste **** de dans weer ontsprongen is schijnbaar. Dat mag ik wel triest vinden toch?quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat de grootste **** de dans weer ontsprongen is schijnbaar. Dat mag ik wel triest vinden toch?
naj hij kan het beste janken bij de FA's en er zjn mensen die erin trappen. Het werkt, laten we maar zeggenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat de grootste **** de dans weer ontsprongen is schijnbaar. Dat mag ik wel triest vinden toch?
Je mag alles vinden, ik heb het niet zo gevolgd eerlijk gezegdquote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Zie feedback van vandaagquote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Je mag alles vinden, ik heb het niet zo gevolgd eerlijk gezegd
Wees maar blijquote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef senesta het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou ook alles goed?quote:
Het zou echt veel cooler zijn als jij je er ook eens mee zou bemoeien barraquote:Op maandag 8 maart 2010 22:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook nietik bemoei me er niet mee
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het zou echt veel cooler zijn als jij je er ook eens mee zou bemoeien barra
ja doe mee man:) man aan man... samen een ban!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja joh? ik ben er wel goed in om de mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen
is er een samenvatting van de vete?
Nou euh... tru feedbackquote:Op maandag 8 maart 2010 22:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja joh? ik ben er wel goed in om de mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen
is er een samenvatting van de vete?
ahahha die lacht zich kapotquote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Amos_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heb er even snel doorheen gescolled
omfg
is dat jullie discussie waard?
kom op senesta.. probeer hetquote:Op maandag 8 maart 2010 23:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik me er niet aan wagen als jij er al niets in ziet
dude... komen ze!!!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:05 schreef Flammie het volgende:
dude.. iemand is WRONG on the internet!
Dat is serious business hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty
quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude... komen ze!!!The cat is SO right!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
klop.... weet je wat zn broertje zei?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij had gelijk, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty
nee hou niet van pluizigquote:Op maandag 8 maart 2010 23:25 schreef Amos_ het volgende:
Poesjes
Oh wacht, je bedoelt nu die te pluizige variant zeker?
Nee volgens mij heet die shotgun toch echt anders.quote:
Nee, die shotgun op zijn rugquote:Op maandag 8 maart 2010 23:41 schreef Flammie het volgende:
SCOPE !!!! das die bazooka en die kwam bij de super nintendo
en die games waren eik kanker slecht maar hadden die gun als gimmick
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:38 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee volgens mij heet die shotgun toch echt anders.
I wish ....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:51 schreef Amos_ het volgende:
Slaapt iedereen nog?
Hij moet toch nog in de bioscoop komenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:45 schreef mediaconsument het volgende:
Toch wel een terechte oscar.
[ afbeelding ]
Gisteren gekeken en zowat de hele film vol in spanning gezeten, oftewel een flinke aanrader!
Hier in Nederland volgens mij wel ja, in Amerika draait hij volgens mij al een tijdje volgens mij. Al valt dit natuurlijk wel een beetje onder de films die richting de oscars geproduceerd zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij moet toch nog in de bioscoop komen
Waarom niet gewoon bij de tandarts? Succes iig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:39 schreef Darkwolf het volgende:
Oh jeej. Dat ding ligt dwars en dus te duwen.
Volgende week naar de kaak chirurg... d'r uit met die verstandskies!
Deel je ervaringen met me. Ik moet al heel lang, maar ik sta doodsangsten uitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:39 schreef Darkwolf het volgende:
Oh jeej. Dat ding ligt dwars en dus te duwen.
Volgende week naar de kaak chirurg... d'r uit met die verstandskies!
Om de simpele reden dat het soms gewoon echt door een kaak chirurg gedaan moet worden?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:48 schreef mediaconsument het volgende:
Waarom niet gewoon bij de tandarts? Succes iig.
Echt waar? Vind (nu nog) 8 dagen wachten al zo lang.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:23 schreef nokwanda het volgende:
Deel je ervaringen met me. Ik moet al heel lang, maar ik sta doodsangsten uit
Mijn tandarts heeft het zelf bij mij gedaan omdat ie dat wel kon, maar normaal gesproken kun je beter bij de kaakchirurg terecht inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Om de simpele reden dat het soms gewoon echt door een kaak chirurg gedaan moet worden?
In mijn geval is het gewoon geen goed idee om dit door de tandarts te laten doen.
Hier moet echt wat deskundigheid bij komen kijken.
Plus ik ben verzekerd voor dit soort dingen, dus waarom niet.
Als je echte koorts krijgt kun je beter even bellen. Koorts is nooit goed.quote:Echt waar? Vind (nu nog) 8 dagen wachten al zo lang.
Liever vandaag dan morgen, want dan ben ik er vanaf!
Kan nu niet eens meer mijn onderkaak volledig naar beneden doen dus eten is nu ook joy.
Plus begin koortsig te worden.
![]()
Waarom niet? De tandarts heeft alvast vast gesteld dat er niets aan het rotten en ontsteken is, naast het beetje geirriteerde tandvlees na dan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:19 schreef Amos_ het volgende:
Als je echte koorts krijgt kun je beter even bellen. Koorts is nooit goed.
ojee , en dan moet er nog iets gebeurenquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Om de simpele reden dat het soms gewoon echt door een kaak chirurg gedaan moet worden?
In mijn geval is het gewoon geen goed idee om dit door de tandarts te laten doen.
Hier moet echt wat deskundigheid bij komen kijken.
Plus ik ben verzekerd voor dit soort dingen, dus waarom niet.
[..]
Echt waar? Vind (nu nog) 8 dagen wachten al zo lang.
Liever vandaag dan morgen, want dan ben ik er vanaf!
Kan nu niet eens meer mijn onderkaak volledig naar beneden doen dus eten is nu ook joy.
Plus begin koortsig te worden.
![]()
Koorts wijst meestal wel op een ontsteking hoor, zou even bellenquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:21 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Waarom niet? De tandarts heeft alvast vast gesteld dat er niets aan het rotten en ontsteken is, naast het beetje geirriteerde tandvlees na dan.
Zou koorts kunnen duiden op toch stiekum een infectie?
Is het niet gewoon mijn afweer systeem die afgezwakt is tegen virussen omdat het zo bezig is met die kies?
Koorts komt alleen op bij een infectie (of een andere ziekte die al dan niet gerelateerd is aan je verstandskiesquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:21 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Waarom niet? De tandarts heeft alvast vast gesteld dat er niets aan het rotten en ontsteken is, naast het beetje geirriteerde tandvlees na dan.
Zou koorts kunnen duiden op toch stiekum een infectie?
Is het niet gewoon mijn afweer systeem die afgezwakt is tegen virussen omdat het zo bezig is met die kies?
Of door het gebruik van pijnstillers als ibuprofen, welke stiekem vrij hard verdoven, weet niet precies wat dat met het gevoel doet eigenlijk. Bij koorts neem ik dan liever een wat minder harde pijnstiller in de vorm van paracetamol, en bij hevige tandpijn raadde mijn tandarts me dan ook aan te gaan kauwen op paracetamol met de pijnlijke tand.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:43 schreef Amos_ het volgende:
Ok, eigen risico uiteraard maar het is niet gek om toch je temperatuur op te nemen. Just to be safe. Als je koortsig bent kan ook de communicatie wat spaak lopen bijvoorbeeld.
Yep je hebt koortsquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:38 schreef Darkwolf het volgende:
Met eigen lichaam "communiceren" heeft voordelen.
Er is volgens mijn systeem geen koorts / verhoging.
En dankzij een Ibuprofen is het koorts-achtig gevoel nu weg.
Op aanraden van tandarts (en dat werkt erg goed) is het ook aan te raden lekker te spoelen met mond water als het zeer gaat doen in mijn mond. Moet zeggen dat het goed werkt en er leeft op dit moment praktisch niets meer.
Daar naast detecteerd mijn systeem geen ontstekingen. Op de visualisaties ziet alles er goed uit.
Ik neem liever helemaal niets, laat (als het kan) liever mijn eigen lichaam het werk doen. Of het waar is weet ik niet maar heb altijd met de gedachte geleefd dat hoe vaker je een pijnstiller neemt hoe resistenter je lichaam er voor wordt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:18 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Of door het gebruik van pijnstillers als ibuprofen, welke stiekem vrij hard verdoven, weet niet precies wat dat met het gevoel doet eigenlijk. Bij koorts neem ik dan liever een wat minder harde pijnstiller in de vorm van paracetamol, en bij hevige tandpijn raadde mijn tandarts me dan ook aan te gaan kauwen op paracetamol met de pijnlijke tand.
Daarom neem ik ze ook alleen als de hoofdpijn of tandpijn zo erg is dat ik er niet meer van kan slapen, en dat is eens in de paar jaar een keer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:03 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik neem liever helemaal niets, laat (als het kan) liever mijn eigen lichaam het werk doen. Of het waar is weet ik niet maar heb altijd met de gedachte geleefd dat hoe vaker je een pijnstiller neemt hoe resistenter je lichaam er voor wordt.
Tegen pijn, pijnstillers of slikken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:11 schreef Flammie het volgende:
Ik neem sowieso nauwelijks pijnstillers. Ik kan daar tegen !
Toen ik zes maanden geleden mijn spier scheurde heb ik wel aan de pijnstillers gezeten hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:09 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom neem ik ze ook alleen als de hoofdpijn of tandpijn zo erg is dat ik er niet meer van kan slapen, en dat is eens in de paar jaar een keer.
Ik normaal ook wel, maar dat gevoel van een spier die gescheurd is.. brrrrquote:
ik neem sowieso nooit wat tegen de koorts. het is een mechaniek van je lichaam om andere bacteriën te doden. waarom zou je dat tegenwerken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:18 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Of door het gebruik van pijnstillers als ibuprofen, welke stiekem vrij hard verdoven, weet niet precies wat dat met het gevoel doet eigenlijk. Bij koorts neem ik dan liever een wat minder harde pijnstiller in de vorm van paracetamol, en bij hevige tandpijn raadde mijn tandarts me dan ook aan te gaan kauwen op paracetamol met de pijnlijke tand.
Probeer anders eens salie thee te trekken en daarmee te spoelen, werkt nog fijner dan gewoon water, heeft gelijk een antisceptische werking.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:38 schreef Darkwolf het volgende:
Met eigen lichaam "communiceren" heeft voordelen.
Er is volgens mijn systeem geen koorts / verhoging.
En dankzij een Ibuprofen is het koorts-achtig gevoel nu weg.
Op aanraden van tandarts (en dat werkt erg goed) is het ook aan te raden lekker te spoelen met mond water als het zeer gaat doen in mijn mond. Moet zeggen dat het goed werkt en er leeft op dit moment praktisch niets meer.
Daar naast detecteerd mijn systeem geen ontstekingen. Op de visualisaties ziet alles er goed uit.
Die tip had ik al eens gekregen ja. Zal het eens proberen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:25 schreef erodome het volgende:
Probeer anders eens salie thee te trekken en daarmee te spoelen, werkt nog fijner dan gewoon water, heeft gelijk een antisceptische werking.
Ik moest hem twee keer lezen voordat ik hem begreep!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef Bastard het volgende:
Antisceptische werking?Dan kunnen we die hier in TRU ook eens ronddelen!
Als we witte salie lekker laten roken, dicht mistje zou het nog echt kunnen werken ook(tijdelijk dan welquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:35 schreef Bastard het volgende:
Antisceptische werking?Dan kunnen we die hier in TRU ook eens ronddelen!
Ik word heel zenuwachtig van die beat maar als er wat te vieren is doe ik meequote:Op donderdag 11 maart 2010 13:59 schreef mediaconsument het volgende:
!
Om de goede dag te vieren, het nieuwe begin staat namelijk aan de deur! Nog nooit zo'n opluchting meegemaakt, orgasmes verdwijnen hiermee in het niet haha.
Hehe, je moet naar de halve snelheid luisteren (de kicks geven de gevoelsmatige snelheid aan), een beetje bewegen zoals rappers doen en dan genieten van de melodie, dan snap je het.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik word heel zenuwachtig van die beat maar als er wat te vieren is doe ik mee
Welk nieuw begin?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:59 schreef mediaconsument het volgende:
!
Om de goede dag te vieren, het nieuwe begin staat namelijk aan de deur! Nog nooit zo'n opluchting meegemaakt, orgasmes verdwijnen hiermee in het niet haha.
Mijn nieuwe begin.quote:
Ik ben bang dat ik meteen mn enkels breekquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:19 schreef mediaconsument het volgende:
Misschien dat deze meiden je wel willen leren dansen, bastard.
Oefening baart kunst.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik meteen mn enkels breek
quote:
Nu pas???quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:45 schreef Amos_ het volgende:
Mijn neefjes zijn besmet geraakt met het Pokemon-virus
Nou die zijn 5 en 7. Dus hebben het eerder nog niet echt bewuster meegemaakt denk ik.quote:
Nou. May Picachu have merci on their soul dan maar he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:46 schreef Amos_ het volgende:
Nou die zijn 5 en 7. Dus hebben het eerder nog niet echt bewuster meegemaakt denk ik.
Niet de moed opgeven. Komt misschien nog wel!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef Bastard het volgende:
De oudste bij mij is 4 maar die krijg ik niet warm voor het gamen... lijkt niet op dr pa
Ze is een kei in puzzelen, al van baby af aan zit ze aan de puzzels. Verder het tekenen, en tegenwoordig vind ze het schrijven heel leuk.. doe dingen dus.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Niet de moed opgeven. Komt misschien nog wel!![]()
Waar is ze dan wel geinteresseerd in?
Blijven oefenen he!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:57 schreef Michielos het volgende:
Ik ben de laatste tijd weer aan het goochelen geslagen
Geniet er nog maar even van, voor je het weet zit je in de tijd waarin ze proberen te onderhandelen voor meer gametijd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef Bastard het volgende:
De oudste bij mij is 4 maar die krijg ik niet warm voor het gamen... lijkt niet op dr pa
Ooooh Samara (6) is daar helemaal lyrisch van, is echt zooooo'n leuk spelletje voor kinderen en ook leerzaamquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:59 schreef Amos_ het volgende:
Scribblenauts voor de DS?tekenen en gamen tegelijk. Of moet je dan woorden opschrijven?
Ja dat is ook het leukste inderdaad, samen iets doen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van, voor je het weet zit je in de tijd waarin ze proberen te onderhandelen voor meer gametijd.
En kom je erachter dat ze heel snel verdomde handig worden met die controllers, iig kan hij beter overweg met die 2 stomme joysticks tegelijkertijd dan dat ik dat ben, tegenwoordig verlies ik meestal dik van hem.
Gelukkig is er nogsteeds ook gewoon schaken, daar win ik nog, met nadruk op nog
ja maar zij is dan inderdaad al 6quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ooooh Samara (6) is daar helemaal lyrisch van, is echt zooooo'n leuk spelletje voor kinderen en ook leerzaam
En ik heb teveel hobby;squote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Blijven oefenen he!
Kheb zelf helaas te weinig tijd voor dingen.
Ja ze moeten kunnen schrijvenquote:
doe dan schaakbordquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat is ook het leukste inderdaad, samen iets doen.
Misschien als ik een dambord koop met steentjes dat ze dan wel weet wat de bedoeling is, ik weet het niet misschien is ze te jong en wil ik te graag
Oeh verleidelijk!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja ze moeten kunnen schrijvenEr zijn ook prinsessenspellen voor de DS hoor, disney spelletjes, k3, kabouter plop, etc..
Voor een kind van 4?quote:
Ik denk dat ze uiteindelijk graag wil schaken, maar dat is nu nog niet uit te leggen aan een kind van 4.. het moet een 'leuk simpel spelletje' zijn. Beginnen met dammen, en dan wat later gaan schakenquote:
Samen doen is het leukste, maar dat willen ze op ten duur niet altijd meer.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat is ook het leukste inderdaad, samen iets doen.
Misschien als ik een dambord koop met steentjes dat ze dan wel weet wat de bedoeling is, ik weet het niet misschien is ze te jong en wil ik te graag
Aha! Ik heb dan de oplossing!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:59 schreef Bastard het volgende:
Ze is een kei in puzzelen, al van baby af aan zit ze aan de puzzels.
Ow, ze is 4quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat ze uiteindelijk graag wil schaken, maar dat is nu nog niet uit te leggen aan een kind van 4.. het moet een 'leuk simpel spelletje' zijn. Beginnen met dammen, en dan wat later gaan schaken
Gaaf hoor, dat wist ik helemaal niet! Ik zal het in mijn achterhoofd houden, in november word ze 5.. misschien leuk danquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef senesta het volgende:
Je moet de oplossingen van problemen oplossen. Je krijgt bijvoorbeeld als puzzel dat je een stapel blikje moet omgooien. Dan kun je een bal intypen en daarmee de blikjes omgooien maar je kunt het ook met een olifant, of een stoel, banaan of auto proberen. Samara heeft er echt dikke pret mee gehad. Gooide ook de bal naar een poppetje in plaats van naar de stapel blikjes en toen werd dat poppetje boos, donkere wolken boven het hoofdje en zo, Samara rolde zowat van de bank van het lachen.
Ze kunnen ook voertuigen gebruiken om bepaalde puzzels op te lossen en dan kunnen ze met hun karaktertje vliegen, varen of rijden. Aanrader voor die leeftijd in ieder geval
Ik ben ook van novemberquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gaaf hoor, dat wist ik helemaal niet! Ik zal het in mijn achterhoofd houden, in november word ze 5.. misschien leuk dan
Is ook het belangrijkste!! Maar omgaan met verlies, hand oog coordinatie en reactiesnelheid worden wel verbeterd met gamen denk ikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Zolang hij ook nog genoeg andere dingen doet en vooral genoeg buiten komt ben ik niet zo moeilijk.
Hier waren ze al heel handig met de spelcomputer jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is ook het belangrijkste!! Maar omgaan met verlies, hand oog coordinatie en reactiesnelheid worden wel verbeterd met gamen denk ik
ik ben van 19 novemberquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Mn dochter is 2 dagen eerder jarig.
Wij zijn daarin al wel vroeg begonnen(jaar of 5 meen ik), in het begin hielp ik hem veel, of ging zijn vader bij hem erbij zitten om te helpen(en dan won ik nog, gna gna!).quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat ze uiteindelijk graag wil schaken, maar dat is nu nog niet uit te leggen aan een kind van 4.. het moet een 'leuk simpel spelletje' zijn. Beginnen met dammen, en dan wat later gaan schaken
Maar waren ze ook al wat ouder denk ik?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier waren ze al heel handig met de spelcomputer jaJoey met de gamecube en Samara met de wii
Wil je niet eens een potje tegen mij schakenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Wij zijn daarin al wel vroeg begonnen(jaar of 5 meen ik), in het begin hielp ik hem veel, of ging zijn vader bij hem erbij zitten om te helpen(en dan won ik nog, gna gna!).
Dus elke keer even naar zijn kant lopen en hem op wat dingen wijzen, vertellen dat die zet echt niet mocht enzo.
Later bleef ik aan mijn kant en was het alleen een weet je zeker dat je die zet wil doen, dit doe ik zelfs nu nog weleens, maar daarmee moet ik oppassen, anders verlies ik.
Het is heel leuk om te zien hoe ze in het begin er echt niets van snappen en gewoon maar wat zetten, maar langzaam aan strategie beginnen te snappen, dat ze van tevoren na moeten denken over wat ze willen gaan doen en dat aan moeten kunnen passen aan wat jij doet.
Nu ben ik geen wereldschaker, dus hij zal binnenkort wel een keertje gaan winnen van me, maar tot nu toe lukt het hem nog niet en dat zit hem dwars, het is een princiepekwestie geworden
Dammen doen we al wat langer en daarmee moet je hem echt niet helpen, want hij wint al te vaak.
Ja mooi is datquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Wij zijn daarin al wel vroeg begonnen(jaar of 5 meen ik), in het begin hielp ik hem veel, of ging zijn vader bij hem erbij zitten om te helpen(en dan won ik nog, gna gna!).
Dus elke keer even naar zijn kant lopen en hem op wat dingen wijzen, vertellen dat die zet echt niet mocht enzo.
Later bleef ik aan mijn kant en was het alleen een weet je zeker dat je die zet wil doen, dit doe ik zelfs nu nog weleens, maar daarmee moet ik oppassen, anders verlies ik.
Het is heel leuk om te zien hoe ze in het begin er echt niets van snappen en gewoon maar wat zetten, maar langzaam aan strategie beginnen te snappen, dat ze van tevoren na moeten denken over wat ze willen gaan doen en dat aan moeten kunnen passen aan wat jij doet.
Nu ben ik geen wereldschaker, dus hij zal binnenkort wel een keertje gaan winnen van me, maar tot nu toe lukt het hem nog niet en dat zit hem dwars, het is een princiepekwestie geworden
Dammen doen we al wat langer en daarmee moet je hem echt niet helpen, want hij wint al te vaak.
haha ik ben nog slordiger dan kinderenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar waren ze ook al wat ouder denk ik?
Kan wel eens een WII lenen bij iemand maar ja als ze liever willen blokken bouwen, treintje rijden, tekenen puzzelen en schrijven vind ik dat ook helemaal prima.
Als ze nou ook eens gingen opruimen
Nee hoor, jonger zelfs nogquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar waren ze ook al wat ouder denk ik?
Kan wel eens een WII lenen bij iemand maar ja als ze liever willen blokken bouwen, treintje rijden, tekenen puzzelen en schrijven vind ik dat ook helemaal prima.
Als ze nou ook eens gingen opruimen
Ja ja, nu je heb gelezen dat ik geen wereldschaker ben wil je ineens een potje tegen mij!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wil je niet eens een potje tegen mij schakenVerder complimenten voor je spellensmaak bij kinderen :p
Dat bowlen zie ik haar niet doen ja misschien ook wel, maar als ze kan zwaaien met een toverstafje is zo om dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:27 schreef senesta het volgende:
Vooral bowlen en zo vonden ze erg leuk zo jong al op de wii, en dat is ook best simpel, knopje in, je arm van achter naar voren halen en knopje weer losEn samara haar prinsessenspel, was grotendeels met de wiimote zwaaien omdat het een toverstafje was
Mijn broertje heb ik zo vanaf zijn 4de al schaakborden aan laten raken, ben zelf ook van het type dat al erg vroeg (in groep 5) de schaakleraar op school versloeg en deze niet meer tegen mij durfde te spelen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:18 schreef erodome het volgende:
[..]
ModernWarfare II, perfect voor elk kind!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:33 schreef Bastard het volgende:
Kheb verder ook niet veel kinderspelletjes op de de 360.. hier en daar arcade spelletje maar puzzle bobble schijnt toch niet te lukken
En maar zeggen dat ik tikkertje speel hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
ModernWarfare II, perfect voor elk kind!
Mijn broertje heb ik dus vanaf het moment dat hij kon lopen ninja gaiden black laten spelen, nu is hij 9 en heeft hij 1 favoriet spel dat hij zowat elke dag wel even speelt! Ik geloof dat hij rond zijn 4de/5de al eindbazen kon verslaan, wat ik erg knap vind eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
ModernWarfare II, perfect voor elk kind!
Ik ben inmiddels al tijden blij met iedere minuut die niet achter de computer wordt besteedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van, voor je het weet zit je in de tijd waarin ze proberen te onderhandelen voor meer gametijd.
En kom je erachter dat ze heel snel verdomde handig worden met die controllers, iig kan hij beter overweg met die 2 stomme joysticks tegelijkertijd dan dat ik dat ben, tegenwoordig verlies ik meestal dik van hem.
Gelukkig is er nogsteeds ook gewoon schaken, daar win ik nog, met nadruk op nog
Het mobiele telefoongezeur ben ik nog niet aan toe, nou ja, hij wel, hij wil heeeeeel graag een mobieltje, want andere kinderen hebben er ook 1, maar ik vind het belachelijke nonses voor een kind van 10 die toch niet buiten het dorp mag komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al tijden blij met iedere minuut die niet achter de computer wordt besteed
Gaat in de zomer ook twee weken weg naar een plek waar dat niet mogelijk is. Geen mobiele foon, geen computer. En dan zie ik een initiatiefrijk actief jong mens.
In sommige opzichten is het goed voor hun ontwikkeling, maar hun fijne motoriek blijft achter.
Samara ook altijd hahaha en nu alweer een poosje is ze Mega Mindyquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat bowlen zie ik haar niet doen ja misschien ook wel, maar als ze kan zwaaien met een toverstafje is zo om dat weet ik wel zeker
Meiden en prinsessen dingenMet carnaval was ze ook een prinses
Donequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:06 schreef Bastard het volgende:
Dat dat jou nog eens overkomt zegMaak je een nieuwe aan incluis foto's ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |